This page has moved to a new address.

GIVE AWAY | TIMEX WEEKENDER

This is not another blog: GIVE AWAY | TIMEX WEEKENDER

Wednesday, February 26, 2014

GIVE AWAY | TIMEX WEEKENDER

Image and video hosting by TinyPic
Mede mogelijk gemaakt door Ten Thirty Five Horlogeboetiek

Hello darrrrrlings. Vorige week liet ik jullie mijn nieuwe horloge zien in deze post, en tadaaaaa, ik heb goed nieuws. In samenwerking met Ten Thirty Five horlogeboetiek heb ik een winactie georganiseerd, jullie kunnen dit horloge namelijk winnen! Het enige wat je hoeft te doen is mijn blog volgen op Bloglovin' en een reactie achterlaten met je emailadres. Zo simpel is het. Op donderdag 13 maart zal ik de winnaar bekend maken, dus houd mijn blog in de gaten! (maar dat doen jullie natuurlijk al want jullie gaan nu allemaal braaf volgen op Bloglovin)

May the odds be ever in your favor.

Liefs,
 Sara

Labels: , , ,

26 Comments:

At February 27, 2014 at 11:28 AM , Blogger Amy said...

Oh wat leuk! Ik doe mee, en natuurlijk volg ik je al. Good luck!

 
At February 27, 2014 at 11:36 AM , Blogger Naomi said...

Echt leuk! Ik doe mee! (Ik volgde je al)

 
At February 27, 2014 at 11:37 AM , Anonymous Anonymous said...

Supertof Saar, echt te gek. Grote meid ben je al. Gaan we nog een keer weer samen de paarden borstelen, net als vroeger :) Ik herinner me nog heel goed de keer dat springfield een windje liet terwijl je zn staart aan het borstelen was, en dat je er toen een week naar rook, haha! Hoe is het nu met bonfire? We missen je topper. Veel liefs en kusjes, je beste vriendinnetje Gerjo xxxxxxxx wjnmk

 
At February 27, 2014 at 12:01 PM , Anonymous Anonymous said...

Wauwie, wat gaaf zeg! Ik volgde je al op Bloglovin! Succes iedereen! Xx
donnermoiplusfashion@gmail.com

 
At February 27, 2014 at 1:22 PM , Blogger Made by Carlijn said...

Wauw, leuke winactie en nu je the Hunger Games in je artikel hebt betrokken kan ik niet anders dan deelnemen aan deze actie! Ik volgde je al op Bloglovin' (hoe had ik anders deze geweldige winactie kunnen vinden) en je kunt me mailen op info@madebycarlijn.nl.

May the odds be in MY favor, want ik wil heel graag winnen :D

 
At February 27, 2014 at 2:12 PM , Anonymous Marjolein said...

Wat cool! Ik wil graag mee doen :D
mijn e-mail: info@sweethippos.nl
Ik ga heel erg duimen, wanttt ik vind het echt een mooi horloge.

 
At February 27, 2014 at 3:58 PM , Blogger Unknown said...

Gaaf, ik doe graag mee! Ik volgde je al op bloglovin.
mail: fashionfantasia@live.nl

 
At February 27, 2014 at 4:13 PM , Anonymous Linda said...

Oeh, leuk! Ik doe mee! (:
mail: leentjegerritdina@hotmail.com

 
At February 27, 2014 at 7:24 PM , Blogger Judith said...

Wát een leuke winactie..! En dat op de dag dat ik je blog heb ondekt via afashionwayoflife.com, lucky me(: Ik heb je net gevolgd op bloglovin en doe graag mee!

Mijn email is: judith_mes@hotmail.com

 
At February 27, 2014 at 7:31 PM , Blogger Unknown said...

net zoals het comment van degene voor mij heb ik je ook pas vandaag ontdekt door die blog :)
ik vind je blog er echt super leuk uitzien en je schrijft echt heel leuk! ik volg je en neem graag deel aan deze te gekke winactie!
noekieeex@gmail.com

x anouk.

www.lovefashionmuse.blogspot.com

 
At February 27, 2014 at 8:29 PM , Anonymous Anna said...

Wat een leuke winactie, echt een supermooi horloge!
Ik wil wel graag meedoen! Mijn email is fromfabrictofashion@gmail.com

 
At February 27, 2014 at 8:43 PM , Blogger Sara said...

Bedankt jongens, bedankt.

 
At February 27, 2014 at 9:26 PM , Blogger Apollonia said...

Wat leuk! Mijn e-mailadres is velvetgoddess@outlook.com
Ik ben 15 maart jarig dus zou een leuk verjaardagscadeau zijn :)

 
At February 27, 2014 at 11:53 PM , Anonymous Charlotte said...

Ik volg je nu op Bloglovin' heuurrr! xoxo-charlotte@hotmail.com

Liefs!

 
At February 28, 2014 at 10:33 PM , Blogger Unknown said...

Nice!
Check out the €100 Zalando Voucher giveaway on my blog!
HANDMADE BRACELET GIVEAWAY HERE
xo.
FROM HATS TO HEELS

 
At March 1, 2014 at 12:18 PM , Anonymous Mara said...

Leuke winactie, mooi horloge!

 
At March 1, 2014 at 1:43 PM , Anonymous Anonymous said...

Wat gaaf!
Speciaal voor jou bloglovin aangemaakt, zodat ik een kansje maakte.
daphnedrop@gmail.com (dropverslaafde hier, vandaar)

 
At March 1, 2014 at 11:37 PM , Blogger Wendy said...

Leuk!! Ik doe mee :)

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com
www.facebook.nl/fabulousstylews

 
At March 2, 2014 at 11:55 AM , Anonymous Sanne said...

Prachtig horloge! En natuurlijk volg ik je braaf via bloglovin ;)
Liefs

 
At March 2, 2014 at 1:00 PM , Blogger Unknown said...

Ik doe zeker mee, en ik volg je op bloglovin.
Wat een leuke blog heb je, ik ga het zeker vaak bezoeken. En alle artikelen die je plaats lezen!

Liefs van Daphne, (www.skirtsandstyle.blogspot.nl)

 
At March 3, 2014 at 11:03 AM , Blogger Unknown said...

Aah dat horloge vind ik echt geweldig!! Zou echt zo goed van pas komen nu al mijn horloges soort van het begeven hebben!

X, Allicia-Maria
allicia.raaijmakers@hotmail.com

 
At March 4, 2014 at 5:59 PM , Anonymous Anonymous said...

Oh wauw! Wat ontzettend cute! Ben echt helemaal enthousiast enzo echt wauw!

bobby_haas@hotmail.com

 
At March 7, 2014 at 3:51 PM , Anonymous Sanne said...

sanne.kiesling@quicknet.nl

 
At March 8, 2014 at 12:24 PM , Blogger Janna said...

Hee dat is gaaf! Natuurlijk volgde ik je al.

jannakamphof@gmail.com'
'
Liefs, Janna

 
At March 10, 2014 at 2:33 PM , Anonymous Anonymous said...

Supergaaf! Ik volgde al met bloglovin, snap alleen niet zo goed hoe reageren werkt.

xDien
(dien.loempia@live.nl)

 
At March 11, 2014 at 5:35 PM , Anonymous Anonymous said...

Wat een gaaf horloge! Ik doe ook mee :)

kuiperchris@hotmail.com

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home