This page has moved to a new address.

MY NEW TIMEX WATCH

This is not another blog: MY NEW TIMEX WATCH

Wednesday, February 19, 2014

MY NEW TIMEX WATCH

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Peplum top H&M | Blouse Boohoo | Jeans H&M | Boots Dr. Martens | Watch TIMEX

Oeps, alwéér een outfit met Docs en een omgeknoopte blouse. Ik geloof dat ik een beetje een gewoontedier aan het worden ben, maar de kleur van die blouse paste gewoon precies bij mijn toffe nieuwe horloge (dus dan mag het). Mijn horloge is afkomstig van Ten Thirty Five horlogeboetiek, één van de weinige verkooppunten van Timex in Nederland. Binnen een paar dagen had ik het horloge in huis en de verzending was ook nog eens gratis, prima service dus!

Zondagavond en maandag heb ik ziek op de bank gehangen, altijd fijn in de vakanties. Gelukkig was ik dinsdag weer beter en ben ik 's ochtends heerlijk met Nance (aka het paard aka het zwarte monster) naar het bos geweest en 's avonds had ik weer een onesieparty gepland met een paar vrienden. Ik bedoel, wat is er nu leuker dan in je veel te grote onesie rondlopen, pizza eten, Ben&Jerry's als toetje en film kijken? <3

Oh en nu moet ik opschieten. Over een half uur moet ik werken en ik loop nog rond in mijn, jawel, onesie.

Liefs, 
 Sara


P.S. Houd mijn blog in de gaten om een Timex Weekender te winnen, binnenkort meer!

Labels: , , , , , , , ,

38 Comments:

At February 19, 2014 at 9:59 AM , Blogger Unknown said...

Vind dat zulke leuke horloges, met van die bandjes:)

xx Laura

 
At February 19, 2014 at 10:14 AM , Blogger Unknown said...

Super leuke outfit!!

 
At February 19, 2014 at 10:14 AM , Anonymous Linda said...

Wat een mooi horloge!

 
At February 19, 2014 at 10:14 AM , Blogger Unknown said...

Leuke look met je Doc Martens, ik draag de mijne ook graag! En tof horloge.

 
At February 19, 2014 at 10:17 AM , Blogger Leonie said...

Ah je horloge is zo leuk! :)

 
At February 19, 2014 at 10:24 AM , Blogger lnthw said...

Mooie outfit! Love the shoes x

 
At February 19, 2014 at 10:47 AM , Blogger Liese said...

Heel leuke outfit!
Je horloge vind ik ook tof, lekker origineel

Liefs, Liese

 
At February 19, 2014 at 11:27 AM , Blogger Unknown said...

Mooie horloge !

 
At February 19, 2014 at 12:00 PM , Blogger Wendy said...

Gave outfit! De top vind ik echt heel mooi <3

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com
www.facebook.nl/fabulousstylews

 
At February 19, 2014 at 12:25 PM , Blogger Janne said...

Dat horloge is echt tof, de hele outfit eigenlijk :))

 
At February 19, 2014 at 1:11 PM , Blogger Unknown said...

Je hebt echt zo'n leuke stijl!

 
At February 19, 2014 at 1:50 PM , Blogger Apollonia said...

Wow gave outfit, wat heb je een leuke stijl! Ik ben je nieuwe volger ^^

Liefs Apollonia

 
At February 19, 2014 at 2:16 PM , Anonymous Anonymous said...

Wauw, alweer een hele leuke outift!! Liefde voor je horloge! Xx

 
At February 19, 2014 at 2:43 PM , Blogger Ysanne said...

Mooi gecombineerd je rode lippenstift met dat houthakkersblousje en doc's. Nice!

 
At February 19, 2014 at 4:01 PM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Mooi horloge! XO

 
At February 19, 2014 at 6:33 PM , Anonymous Anonymous said...

Leuke outfit en gaaf horloge!

 
At February 19, 2014 at 6:38 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Mooie horloge! Ik vind je blouse ook leuk er bij :)

xo

 
At February 19, 2014 at 6:57 PM , Blogger Unknown said...

Je horloge vind ik kei gaaf!

 
At February 19, 2014 at 7:08 PM , Blogger Amy said...

Heel tof horloge!

 
At February 19, 2014 at 7:20 PM , Anonymous Bertine said...

je horloge matcht mooi bij je blouse die je om je middel hebt!

 
At February 19, 2014 at 8:56 PM , Blogger ST said...

Mooi horloge zeg!

 
At February 19, 2014 at 10:31 PM , Blogger Sanne said...

Wat een gaaf horloge! Mooie foto's ook :)

 
At February 19, 2014 at 11:25 PM , Blogger Joana Santos said...

Amazing look :)

 
At February 20, 2014 at 6:47 AM , Blogger Merel | The Blonde Tales said...

Superleuk horloge en leuke foto's!

Liefs Merel

 
At February 20, 2014 at 3:40 PM , Blogger Sophie van Balen said...

Supergaaf horloge! Ook leuk dat de kleuren weer terug komen in je blousje!

Liefs

 
At February 20, 2014 at 4:26 PM , Blogger MIXT fashion and lifestyle said...

mooi! Past goed bij je shirtje;)

 
At February 20, 2014 at 5:29 PM , Blogger Unknown said...

Pretty watch :)

 
At February 21, 2014 at 7:36 AM , Blogger Sharon said...

Leuk!! Hij matchst idd inderdaad perfect! Ik vind ook dat het mag want daar door is t een super leuke outfit! ;)

 
At February 21, 2014 at 5:14 PM , Blogger Anne Stikvoort said...

Jaaa klopt dat was ik haha, ik herkende je al ergens van wat grappig! Woon je in Utrecht? :) Ik vind je Dr Martens echt heel leuk!

 
At February 21, 2014 at 10:37 PM , Blogger his little lady said...

You are too cute girl! Loving this look :)
xo TJ

http://www.hislittlelady.com

 
At February 22, 2014 at 12:26 AM , Blogger Marta Cermeño said...

I love your blog so much! And this look is amazing!
Following you on bloglovin now!
Have a nice day x

 
At February 22, 2014 at 9:03 AM , Blogger Charlotte said...

Hele toffe outfit, het horloge is ook gaaf!

 
At February 22, 2014 at 9:04 AM , Blogger Unknown said...

Erg mooie outfit !

 
At February 22, 2014 at 11:25 AM , Blogger Paulina said...

You look great! ;)

 
At February 22, 2014 at 12:16 PM , Blogger Marloes | The Style Sandwich said...

Dat omgeknoopte blousje staat je zo leuk!! Inderdaad heel mooi met je horloge :) x

 
At February 22, 2014 at 1:13 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Je horloge past inderdaad perfect bij je blouse, dus het mag!

 
At February 22, 2014 at 5:13 PM , Anonymous fashionadvies said...

Leuke outfit :D !!

 
At February 23, 2014 at 5:48 PM , Blogger Holly said...

such a gorgeous outfit and the photos are so lovely!

from helen at thelovecatsinc.com

ps. you can win nearly £150 worth of high-end skincare on my blog, if you fancy entering! click here

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home