This page has moved to a new address.

GIF | SPACE BUNS

This is not another blog: GIF | SPACE BUNS

Sunday, February 2, 2014

GIF | SPACE BUNS

Image and video hosting by TinyPic

Het is alweer veel te lang geleden dat ik jullie een bijna-epileptische-aanval heb bezorgd met een hoofdpijnverwekkend GIF-je. (voor wie nog niet in het ziekenhuis is beland na het bekijken van deze, HIER kun je de vorige vinden) Degene die mij op Instagram volgen hadden deze foto daar al een keertje voorbij zien komen en op school waren ze zelfs stiekem een beetje teleurgesteld dat ik nog niet met space buns in de klas was verschenen. Helaas. Sorry jongens, dat gaat zelfs mij een beetje te ver... 

Behalve irritante GIF-jes in elkaar prutsen heb ik dit weekend ook nog andere zéér nuttige dingen gedaan. Zoals het kijken van 30STM filmpjes (wie wil er nu niet zien hoe Jared in een kruising tussen een scootmobiel en winkelwagentje door een supermarkt racet), opdrachten voor wiskunde maken (wat vrij wonderbaarlijk is aangezien ik normaal gesproken niet verder kom dan het opschrijven van 'opdracht 1'), de tandarts overleefd (bedankt voor jullie steunbetuigingen) en rondscheuren in een spierwitte Opel Astra (want ik moet toch ooit mijn rijbewijs halen). 

Wat hebben jullie dit weekend gedaan?

Liefs,
 Sara

Labels: , ,

28 Comments:

At February 2, 2014 at 9:52 AM , Blogger Fashiable | Nanne said...

Wat schrijf je toch heerlijk, te leuk! Ik vind de knotjes je eigenlijk ook niet eens zo gek staan, ik moet het sowieso niet gaan proberen haha! Fijne zondag :)

 
At February 2, 2014 at 10:31 AM , Blogger Sharrel said...

Ik vind de buns je nog wel goed staan! En wat schrijf je geweldig! Echt super komisch om te lezen! Fijne zondag

x

 
At February 2, 2014 at 10:53 AM , Blogger elkedagelbrich said...

Ik ben het eens met Nanne, je schrijft echt heel leuk!

Liefs, Elbrich

 
At February 2, 2014 at 10:58 AM , Anonymous Ceetje said...

Ik had vroeger dreads en dan deed ik ze in twee knotjes. Dan stak er altijd wel een dread uit en leek het net een antenne schotel hahaha.

 
At February 2, 2014 at 11:09 AM , Anonymous Linda said...

Ik ben vanaf nu fan van je irritante GIF-jes :)

 
At February 2, 2014 at 11:37 AM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Hij is leuk en niet hoofdpijnverwekkend, haha. XO

 
At February 2, 2014 at 11:58 AM , Anonymous Dina said...

Ik hou van irritante gifjes!

 
At February 2, 2014 at 12:28 PM , Blogger Anouck said...

Haha, wat leuk zo'n GIF! Ik heb meteen even je andere bekeken. En ik volg je trouwens op instagram :)

 
At February 2, 2014 at 4:07 PM , Blogger hoihoi said...

Wat ene leuk gifje! Die space buns doen me denken aan vroeger: Als ik een bos krullen wou maakte mijn moeder 1000 (okee 8 ofzo) van die knotjes in mijn haar en daar sliep ik dan mee en dan had ik de volgende dag een bos krullen, haha!
Liefs, Ypie

 
At February 2, 2014 at 5:21 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Super leuk!

xo

 
At February 2, 2014 at 6:38 PM , Anonymous Anonymous said...

Jaaaa, ik wil zien hoe Jared in een kruising tussen een scootmobiel en winkelwagentje door een supermarkt racet!! (a) Heb je een linkje voor me? Love for 30STM en Jared Leto.

 
At February 2, 2014 at 7:54 PM , Blogger lnthw said...

Grrr.. wil ik leuk reageren, doet m'n telefoon vervelend. Bij deze! Je kunt de knotjes goed hebben haha!
Bedankt voor je reactie op mijn blog, ik vind de jouwe echt heel erg leuk :) x

 
At February 2, 2014 at 10:08 PM , Blogger Janine de Bart said...

Haha leuke gif! Ik heb dit weekend afgesproken met vriendinnen :)

 
At February 3, 2014 at 7:41 AM , Blogger Rin Handika said...

I love this post, especially the hair! <3 Nice pictures!

 
At February 3, 2014 at 12:05 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Haha klinkt als een tof weekend. Echt een hele gave foto! Mag ik vragen op welke site je het gif plaatje gemaakt hebt ? :)

Ik heb toevallig gister weer een kaartje gekocht voor Rock Werchter dit jaar!
Blijf proberen iemand over te halen, het is het gaafste festival waar ik ooit ben geweest. En de line up is nu al super, en dat is nog maar 1/3e :)

 
At February 3, 2014 at 12:06 PM , Blogger MIXT fashion and lifestyle said...

Haha tof!

 
At February 3, 2014 at 4:07 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Haha, superleuk!



www.style-chameleon.com

 
At February 3, 2014 at 4:51 PM , Blogger Unknown said...

Haha leuk die gif, en ook een mooie foto! Ik zie deze wel voor me in de cosmopolitan in een 'how to make space buns', haha (:

 
At February 3, 2014 at 6:42 PM , Blogger Sara said...

Wat lief, dankje! (:

 
At February 3, 2014 at 6:43 PM , Blogger Sara said...

Alstuuuublieft, enjoy haha!
http://www.youtube.com/watch?v=iwpjbB4rfA8

 
At February 3, 2014 at 7:37 PM , Blogger perfect hippie said...

Wat ben je toch een leuk meisje:) Wanneer mag je op voor je rijbewijs? Of weet je dat nog niet?

 
At February 3, 2014 at 7:37 PM , Blogger The orbit of Britt said...

Hahaha, super leuk!

 
At February 3, 2014 at 8:28 PM , Blogger Anne said...

Wauw wat een toffe foto'!!! Xxx

 
At February 3, 2014 at 8:32 PM , Blogger Merel | The Blonde Tales said...

Love it!

Liefs, Merel

 
At February 3, 2014 at 8:50 PM , Blogger Sara said...

Voorlopig nog niet want ik heb pas een stuk of 10 lessen gehad, maar hopelijk gaat het niet al te lang meer duren!

 
At February 3, 2014 at 8:55 PM , Blogger Unknown said...

echt een top foto!
groetjes http://www.we-heart-fashion.com

 
At February 3, 2014 at 9:05 PM , Blogger Sara said...

Wat tof dat je naar Rock Werchter gaat en inderdaad, de line-up is super gaaf!
Via myspacegens.com: http://www.myspacegens.com/handler.php?gen=animatedimage

 
At February 4, 2014 at 8:16 PM , Anonymous Anonymous said...

Haha, het staat je echt geweldig!!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home