This page has moved to a new address.

HAPPY HALLOWEEN

This is not another blog: HAPPY HALLOWEEN

Wednesday, October 30, 2013

HAPPY HALLOWEEN

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Jeans H&M  |  Shirt Mom's  |  Shoes Vans  |  Bag Primark 

Happy Halloween jongens! Hoe vinden jullie het dat we geen Halloween vieren hier in Nederland? Zelf vind ik het best jammer, want verkleedfeestjes zijn altijd tof en bergen snoep is ook niet zo'n probleem. Alleen die doodskoppen en spinnenwebbentroep, daar heb ik verder niet zoveel mee.

Al vanaf het moment dat ik deze kleren aantrok stond het gewoon vast dat dit de nieuwe ultieme-chill-maar-geen-campingsmoking-outfit ging worden. Alleen joggingbroeken en onesies zitten beter maar die vallen dan ook in de categorie campingsmoking. En dat schijnt helaas niet sociaal geaccepteerd te zijn op school dus houd ik me heel laf aan die ongeschreven regels. Maar die blouse is gewoon zo oud en verwassen en zacht en fijn en groot, en ook nog eens van mijn moeder geweest in de tijd dat ze zwanger was van mij. Hoe leuk is dat?! 
En omdat ik nog lang niet genoeg schoenen had, heb ik deze Vans gekregen voor mijn verjaardag van mijn vriendengroep. AAARGHH tof! Jullie zijn lief jongens (okee ook al voor dat cadeau maar nu net nog een beetje extra).

Ik ben benieuwd naar jullie ongecensureerde mening dus brand maar los allemaal. 

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , , ,

23 Comments:

At October 31, 2013 at 4:45 PM , Anonymous Sanne said...

Wow! Je Vans zijn echt fantastisch!

 
At October 31, 2013 at 5:57 PM , Anonymous Jamie said...

Leuke outfit. Ik ben echt jaloers op je figuur!!

Liefs,
Jamie

 
At October 31, 2013 at 10:13 PM , Blogger perfect hippie said...

Ik hou van veel te grote, warme zachte bloezen, maar niet van enge spinnen of doodskoppen. Je schoenen zijn mooi

 
At October 31, 2013 at 10:24 PM , Blogger Unknown said...

Ik heb niks negatiefs haha ik vind t echt superleuk staan en mooie foto's!

 
At November 1, 2013 at 8:28 AM , Blogger Unknown said...

Leuke comfi outfit draag je!

 
At November 1, 2013 at 11:20 AM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Wat een gave schoenen! XO

 
At November 1, 2013 at 1:14 PM , Blogger Amber said...

Wat ontzettend tof dat je moeder die blouse droeg toen ze zwanger was, ze vond het vast mooi om hem bij jou te zien! Hele leuke outfit. Ik houd me op een of andere manier ook aan die ongeschreven regels haha.

 
At November 1, 2013 at 2:28 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Hele leuke blouse, en inderdaad gaaf dat hij van je moeder geweest is!
Jammer dat ik niks van Halloween gemerkt heb haha, ik heb het ook nooit gevierd. Jammer dat dat niet zoals in Amerika ofzo is ;)

 
At November 1, 2013 at 3:03 PM , Blogger The Style Class said...

Leuke outfit! En wat leuk van die blouse. Ik vind het zelf ook wel jammer dat we geen Halloween vieren maar we hebben wel weer Sinterklaas wat er straks weer aankomt. En dat vind ik ook altijd een gezellige tijd!

 
At November 1, 2013 at 4:18 PM , Blogger De Dotties said...

Wauw wat een onwijs mooie foto die eerste! Leuke outfit heb je aan!

 
At November 1, 2013 at 4:25 PM , Blogger Jennifer said...

Leuke outfit! Je Vans zijn zó gaaf!

Liefs, Jennifer

Winactie: Win een healthyfood-pakket!

 
At November 1, 2013 at 5:59 PM , Blogger Unknown said...

I love so much you blog and your outfits..I'm italian blogger, and i always need to translate with google what you write there hahahah Anyway...See my blog too if you want, and comment something nice :)

 
At November 1, 2013 at 6:34 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Wat een leuke sneakers!



www.style-chameleon.com

WIN A HAIR TREATMENT!!!

 
At November 1, 2013 at 10:19 PM , Blogger Judith said...

Wat een leukerds! Echt een grote vrolijkheid aan je voeten daar, haha, super leuk! En wat ben je een mooie meid :-)

Liefs Judith
http://www.myownvogueworld.com

 
At November 2, 2013 at 12:13 AM , Anonymous Joyce said...

hele leuke outfit! Ik ben dol op oversized blousjes, staat altijd zo leuk:)

 
At November 2, 2013 at 12:17 AM , Blogger Trudy Danso said...

Je vans zijn toffff!

 
At November 2, 2013 at 9:51 AM , Blogger Liese said...

Oh, super outfit!
Je hemd ziet er heerlijk uit om te dragen (:

Liefs, Liese
Cats & Dresses

 
At November 2, 2013 at 1:19 PM , Blogger elkedagelbrich said...

Echt super mooi! Ik volg je met bloglovin'.

Liefs, Elbrich
xfashionmeep.blogspot.nl

 
At November 2, 2013 at 1:35 PM , Blogger Isabella said...

Super leuke outfit!

Keep on bloggin'

Isabella

 
At November 2, 2013 at 6:26 PM , Blogger Loetch said...

Dat zijn echt geweldige schoenen! :)

 
At November 6, 2013 at 9:55 PM , Blogger Invisiblecreations said...

Leuke outfit! Geweldige Vans.

Liefs, Idwerd

 
At November 7, 2013 at 9:03 PM , Blogger Lisa said...

love the look <3

 
At November 9, 2013 at 1:56 PM , Anonymous Anonymous said...

Hele leuke outfit! Lekker comfy.

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home