This page has moved to a new address.

WHO LET THE DOG OUT

This is not another blog: WHO LET THE DOG OUT

Wednesday, October 23, 2013

WHO LET THE DOG OUT

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Jacket Vintage | Skirt Primark | Blouse Zara | Boots Dr. Martens | Bag Primark

Even wat oh-wat-schattige-dierenfoto's als excuus voor mijn blogverzakerij van de afgelopen dagen. Want zo schijnt dat psychologisch te werken, wat schattige dierenfoto's (kom maar op met die 'ah lievv') en mensen zijn plotseling veel vrolijker. Dus zeg hallo tegen Lewis (maar probeer hem niet te aaien want dat kost je je vingers).     

Ik heb trouwens gisteren dit bontgevalding besteld bij H&M. Na een jaaaaarenlange zoektocht eindelijk eentje die niet leek van plastic, of waar je haar na één seconde dragen al recht overeind zou staan van statischheid. Jammer genoeg was XS uitverkocht en S pas in december leverbaar (ja daaaag H&M, tegen die tijd is het alweer bijna zomer), dus nu heb ik maar een M besteld. Hopelijk is het nog een beetje fatsoenlijk model zodat ik niet rondloop als formaatje drachtig schaap. 
Wat vinden jullie ervan?

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , , , ,

14 Comments:

At October 23, 2013 at 4:13 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Hele leuke outfit draag je, vind alles wat je aan hebt leuk!
Hele leuke gilet heb je besteld, balen dat je eigen maten niet echt in je voordeel lagen, hopelijk past M goed ;)

 
At October 23, 2013 at 5:12 PM , Blogger Unknown said...

Wat een geweldige outfit! Ik vind dat je een leuke style hebt.
Ik volg je nu op bloglovin xx

 
At October 23, 2013 at 9:18 PM , Blogger Miriam Bonilla Martínez said...

Really love your style!
(Sorry for my english but I'm spanish and I'm dont know speak in your languaje (buuuuut...)

 
At October 24, 2013 at 9:29 AM , Anonymous Joyce said...

wat een leuke outfit!

 
At October 24, 2013 at 9:42 AM , Blogger Jill said...

Leuke outfit, ik vind het rokje heel mooi !

 
At October 24, 2013 at 12:24 PM , Anonymous Pieke said...

Je grijze jas/jacket is zoooooo geweldig! Je outfits zijn sowieso altijd super :)

 
At October 24, 2013 at 2:06 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Cute hondje en leuk jas!!

Xo

 
At October 24, 2013 at 9:54 PM , Anonymous Anne Solveig said...

Echt een geweldige outfit!

 
At October 25, 2013 at 10:18 AM , Blogger Carola said...

Leuke outfit heb je aan! Ik vind je jas er erg mooi uit zien!

 
At October 25, 2013 at 12:10 PM , Blogger Anne said...

Aaawh je rokje en jas zijn echt heel gaaf! X Anne

 
At October 26, 2013 at 2:37 PM , Blogger Ysanne said...

Wauw, mooie look en wat een super schattig hondje! Bedankt voor je reactie op mijn blog trouwens :) Liefs x

 
At October 26, 2013 at 8:53 PM , Blogger Miss Happinez said...

Super leuke outfit! Wat heb je trouwens mooie ogen :)

 
At October 27, 2013 at 7:06 PM , Blogger Jolet said...

Super leuke outfit! Classy!

 
At October 28, 2013 at 8:10 PM , Blogger Nausikaä said...

Leuke outfit! Je hebt echt een geweldige blog!
Volgen wij elkaar al? :)
XOXO
www.fashionatic.be

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home