This page has moved to a new address.

OUTFIT | A NEW OLD COAT

This is not another blog: OUTFIT | A NEW OLD COAT

Monday, October 14, 2013

OUTFIT | A NEW OLD COAT

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Hoi nieuwe oude warme winterjas die naar oude mannetjes ruikt. Ik was al tijden op zoek naar een leuke vintage winterjas, maar telkens was het toch nét niet. Rare kleur, raar model, te versleten, of véél te groot. En okee, dit is ook best wel een jas-waar-ga-je-met-dat-meisje-naartoe model maar deze zit gewoon heel fijn en al die verschillende printjes door elkaar vind ik heel tof. Nu alleen nog de muffe geur verdrijven. 

Vandaag is mijn eerste toetsweek als zesdeklasser officieel gestart en om dat te vieren begonnen we met Filosofie en een mondeling Geschiedenis. Hoe het ging? Tsja, ik weet het niet precies, wel aardig geloof ik? Meestal als ik van de daken schreeuw dat het goed ging eindigt het in een 3 dus deze keer laat ik iedereen (inclusief mezelf) lekker in onzekerheid. 

Nu ga maar eens proberen mijn gedoemde 5.5 voor M&O te redden van de ondergang. Vrijwel onmogelijk maar hé, wie niet waagt, wie niet wint. Ofzo. 

Liefs, 
 Sara

Labels: , , , , , , , ,

24 Comments:

At October 14, 2013 at 4:55 PM , Anonymous Lievehelpwatmoetikaan said...

Wauw, ik vind de jas echt héél erg gaaf! De spijkerbroek is ook echt zo'n ideale spijkerbroek ;)

 
At October 14, 2013 at 4:58 PM , Anonymous Jamie said...

Heel veel succes in je toetsweek! Ik wil je jas hebben, hij is zo ontzettend gaaf!!

Liefs,
Jamie

 
At October 14, 2013 at 5:25 PM , Blogger Cherelle de Graaf said...

Die jas is inderdaad geweldig! Je stijl is super! X

 
At October 14, 2013 at 6:01 PM , Blogger elkedagelbrich said...

Ik hou van jou stijl! Love it.

Liefs, Elbrich
xfashionmeep.blogspot.nl

 
At October 14, 2013 at 6:59 PM , Blogger Michelle said...

Wat een super toffe jas! Past helemaal bij je stijl! xx

 
At October 14, 2013 at 7:33 PM , Anonymous Jhemyla | beautyenfashion.com said...

Wat een prachtige kleren en wat een super mooie foto's zijn het .

 
At October 14, 2013 at 8:14 PM , Blogger Lonneke said...

Gave jas! Leuk dat je zoiets vintages zoekt! Ik ben daar altijd veel te makkelijk in.. x

 
At October 14, 2013 at 9:29 PM , Anonymous Anonymous said...

Wat kun jij het soms heerlijk verwoorden: "En okee, dit is ook best wel een jas-waar-ga-je-met-dat-meisje-naartoe model...".

Leuk dat je altijd foto's van jezelf hebt! En grappig om te zien dat die jaren 80/90-look weer zo in komt.

 
At October 14, 2013 at 11:59 PM , Blogger Yulia Sidorenko said...

love the boots, dear! you look so beautiful

i'd love to follow each other, what do you think? please let me know)
keep in touch, xoxo
http://yuliasi.blogspot.com/
love, Yulia

 
At October 15, 2013 at 12:00 AM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Wat een gave jas, heel appart!



www.style-chameleon.com

DR FISH TREATMENT GIVEAWAY!!!

 
At October 15, 2013 at 11:37 AM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Hij is echt mooi! Ik ben wel een beetje jaloers.. Succes met leren! XO

p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

 
At October 15, 2013 at 12:19 PM , Blogger Amber said...

Staat je erg stoer. Succes met je tentamens!

 
At October 15, 2013 at 12:33 PM , Blogger Unknown said...

Wat een super mooie jas!

 
At October 15, 2013 at 4:08 PM , Blogger Robin said...

Wauw wat een leuke aparte jas:)

 
At October 15, 2013 at 4:24 PM , Blogger Unknown said...

Leuk artikel!

Ik volg je via Bloglovin. Misschien kun je kijkje nemen op mijn blog?
Ik heb nu ook een winactie lopen met een bodylotion van Victoria Secret!!

xoxo

http://myblogxoxo.wordpress.com/

 
At October 15, 2013 at 5:31 PM , Blogger key-are said...

Hi sara! I love this look! Ik had een vraagje hoe doe jij die instagram foto's aan de zijkant van je blog? Lots of love, Kim

www.kimrentenaar.blogspot.nl

 
At October 15, 2013 at 6:00 PM , Blogger Romy said...

Ohhhh wauww! Je jasje, perfect! Deze outfit staat je ook superleuk!

 
At October 15, 2013 at 9:24 PM , Blogger Anne said...

I want Dr. Martens! Echt een superleuke outfit! X Anne

 
At October 15, 2013 at 11:39 PM , Blogger Nonchalant Rebel said...

Prachtig die jas!!

xx Mounia
www.nonchalantrebel.blogspot.com

 
At October 16, 2013 at 10:33 AM , Blogger Wendy said...

Prachtige jas!! Succes met je tentamens! <3

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com
www.facebook.nl/fabulousstylews

 
At October 16, 2013 at 5:33 PM , Blogger Manon Margaretha said...

Geweldige jas en schoenen!
Leuke blog heb je!
xManon

 
At October 16, 2013 at 5:36 PM , Blogger Esther - myconfashions.nl said...

Gave jas ! En wat heb je een leuke blog
X Esther | Confashions

 
At October 18, 2013 at 4:20 PM , Blogger Emma Peijnenburg said...

Wat een super look! In love met je jasje!!!

 
At October 21, 2013 at 7:52 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

Hele gave outfit meid!
jaloers op jouw gezichtje!!

en die jas is echt heel gaaf !!
liefs

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home