This page has moved to a new address.

SELFIE

This is not another blog: SELFIE

Tuesday, October 29, 2013

SELFIE

Image and video hosting by TinyPic

Vandaag was echt wat je noemt een 'faaldag'. Het begon al toen ik de deur uitstapte en plotseling realiseerde dat mijn fiets nog bij de fietsenmaker verbleef. Alweer. En dat terwijl ik verdorie nog aan toe afgelopen vrijdag nog de semi-technische-vrouw had uitgehangen en geprobeerd dat ding te repareren. Gelukkig was mijn zusje spoorloos verdwenen en kon ik haar fiets meenemen. 

Probleem twee, het was vandaag dinsdag. Do I need to say more? Iedereen klaagt altijd over maandag maar geef toe jongens, eigenlijk is dinsdag veel verschrikkelijker. Maandag zit je nog in zo'n soort van "man man man wat was dit weer een lekker weekend"-roes, maar dinsdag barst de hel pas echt los. Dan lijkt het afgelopen weekend alweer veel te lang geleden en het nieuwe weekend is pas over ééuwen. Gruwelijk.

Probleem drie, na school had ik welgeteld acht minuten om mijn zusje (ze was inmiddels niet meer spoorloos) over te halen fotograaf te spelen en outfitfoto's te maken, voordat ik rijles had. Dus zusje naar buiten gesleept + foto's gemaakt, en vervolgens bleek mijn SD-kaart verdwenen te zijn. Super chill natuurlijk, want nu had ik nog twee minuten om die stomme kaart te zoeken, foto's te maken en me om te kleden voor rijles. Mission impossible. En na rijles was het te donker, snif snif.

Als kers op de taart bleek het bontgevalding wat ik had besteld bij H&M dus wél te vallen als formaatje drachtig schaap en kan hij weer retour. Zwaar leven enzo.

Gelukkig is er morgen weer een dag, en tot die tijd ga ik eens lekker zwelgen in zelfmedelijden met een kop thee en een film.

Liefs,
 Sara

Labels: , , ,

10 Comments:

At October 29, 2013 at 10:13 PM , Blogger Michelle said...

Haha ik hoop dat je morgen inderdaad een betere dag hebt! Je hebt in ieder geval een leuke selfie gemaakt :D

 
At October 29, 2013 at 11:47 PM , Blogger Unknown said...

de selfie is in ieder geval prachtig!

 
At October 30, 2013 at 1:40 PM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Je schrijft dit heel leuk! Herkenbaar met je fiets, heb ik ook altijd! XO

 
At October 30, 2013 at 3:16 PM , Anonymous Anne Solveig said...

Wat een prachtige foto!

 
At October 30, 2013 at 8:54 PM , Blogger You became to wonder said...

Er is altijd weer een nieuwe dag! ;)

 
At October 30, 2013 at 9:19 PM , Blogger Anne said...

Mooie foto en heel leuk geschreven!

 
At October 31, 2013 at 10:50 AM , Blogger Unknown said...

*Schuift glas roosvice naar je toe* Komt wel goed schatje! Xx

 
At October 31, 2013 at 10:55 AM , Blogger Sara said...

Aah hahaha dankje!

 
At November 1, 2013 at 4:33 PM , Anonymous IlseExplorer said...

Wat een ontzettend fijne stijl van schrijven heb jij! Leuk!

 
At November 1, 2013 at 9:07 PM , Anonymous Saskia said...

Wat balen van je faaldag! Wel erg mooie foto!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home