This page has moved to a new address.

SNEAKERS

This is not another blog: SNEAKERS

Thursday, October 3, 2013

SNEAKERS





















































































































Jeans H&M | Blouse Pieces | Blazer H&M | Shoes Nike

NIKE AIRMAX ZIJN ZO LELIJK IEL BAH. Welkom in mijn leven tot ongeveer een half jaar geleden. Nike Airmax stonden gelijk aan panterprintleggings, adidasvestjes en geblondeerde haren met heel veel uitgroei. Als ik nog hyves had gehad dan was ik ongetwijfeld de oprichter van de anti-nike-airmax-hyves geweest.

Tot een half jaar geleden. Ik was al een tijdje op zoek naar sneakers omdat het gewoon fijn is voor de vakantie (veel lopen) en als afwisseling op mijn eeuwige doc Martens. Na ongeveer drieduizend winkels gehad te hebben en nog steeds geen leuke sneakers gevonden te hebben dan toch maar deze gepast. Met het idee van "het kan nooit erger", want dat kon het voor mijn idee ook niet. Maar halleluja ze zaten best lekker en ze stonden niet zo ordinair als ik had gedacht dus nam ik ze maar mee. Om vervolgens thuis keihard uitgelachen te worden door mijn familie. 

Op vakantie kon ik ze steeds meer waarderen en aan het einde van de vakantie zaten ze zo ongeveer aan mijn voeten vastgegroeid. Toen gebeurde het onwaarschijnlijke en meest ondenkbare. Zelfs naar school ging ik ze dragen. Niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen (dit valt duidelijk onder de categorie guilty pleasures) maar hé, eigenlijk vind ik ze stiekem best leuk...

Vanmiddag ga ik gezellig met mijn moeder winkelen in Utrecht voor mijn verjaardag, ik ben benieuwd!

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , ,

17 Comments:

At October 3, 2013 at 10:27 AM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Stoer zo met je sneakers! Mooie jas trouwens? Shopze!:) xo

 
At October 3, 2013 at 12:52 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Aah je dacht precies hetzelfde als mij haha, ik heb ze mijn vriend verbannen (al had hij van die classic nike air, wit met rood, ja die zijn echt lelijk!) en een vriendin op de middelbare toen echt afgeraden om ze te kopen. Maar nu.. nu lopen zoveel mensen er mee rond en ze zijn mooi! Tenminste, als je er wel een koopt met de juiste en mooie kleurtjes. Ik zat er aan te denken om ze ook te kopen maar ben toch voor New Balance gegaan :)

Ik ben benieuwd naar je aankopen uit Utrecht!

 
At October 3, 2013 at 7:50 PM , Anonymous Zussie said...

Ik kan mij ook niet voorstellen dat ik ze ooit ga dragen, maar hé ik ga ze een kans geven! Ze staan jou namelijk goed!

 
At October 3, 2013 at 8:07 PM , Blogger Kelly said...

Gave outfit! :) Ik vind nike airmax juist erg gaaf.

 
At October 3, 2013 at 10:17 PM , Blogger Unknown said...

Mooi!! Xx

 
At October 4, 2013 at 1:15 AM , Blogger Unknown said...

Haha, geweldig :) Maar ik ben nog niet overtuigd...
Wel een erg leuke outfit!

Liefs
Antoinet www.everydaychic.nl

 
At October 4, 2013 at 10:47 AM , Blogger Jaimie said...

Wat een mooie blazer! Oh ik begrijp hoe je eerst dacht haha. Bij sommige soorten denk ik nog steeds 'Ieehh nee, te lelijk'. Maar sommigen zijn zo leuk :) Liefs, Jaimie

 
At October 4, 2013 at 1:38 PM , Anonymous Vera said...

Hele leuke outfit! Ik ben nog steeds niet zo van de Nike air Max maar toch leuk gedaan!

 
At October 4, 2013 at 7:40 PM , Anonymous Joyce said...

hele leuke outfit!

 
At October 4, 2013 at 9:31 PM , Anonymous Marjolein | A Spoonful of Dork said...

Stoer! Ik draag ook vaak sneakers zo gecombineerd! Superleuk!

x Marjo

 
At October 5, 2013 at 10:33 AM , Anonymous Anonymous said...

Gave sneakers!

 
At October 5, 2013 at 1:56 PM , Blogger Denise said...

Haha, grappig hoe sommige dingen soms kunnen veranderen!

 
At October 5, 2013 at 1:58 PM , Blogger Unknown said...

Toffe look! En ik snap je volledig! Was ook geen fan van deze sneakers maar ik begin ze langzaamaan meer en meer te appreciëren! ^^

x

http://lovelifelovefashion.be

 
At October 7, 2013 at 5:18 PM , Anonymous Nora said...

Leuk geschreven! Ook ik weet het niet zo goed over Nike Air, haha, ik vind ze wel mooi staan bij anderen, maar verder behoord het niet echt tot mijn stijl :P

 
At October 9, 2013 at 5:09 PM , Blogger nena blonk said...

onwijs leuke outfit! echt heel tof!!
liefs! Xx

 
At October 10, 2013 at 5:25 PM , Blogger Evey | Style Spy said...

Mooie foto's. Love the look. Sneakertjes staan er heel tof bij!

 
At October 10, 2013 at 9:28 PM , Blogger Eva said...

Waaauw prachtige foto's! En leuke outfit! Ik dacht eerst ook altijd IEL NIKE AIRMAX maar deze vind ik zo mooi! Staat je echt prachtig. Ook leuk gecombineerd met basic kleuren verder!! Ik volg je via bloglovin.

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home