This page has moved to a new address.

BLOG ANNIVERSARY

This is not another blog: BLOG ANNIVERSARY

Tuesday, January 14, 2014

BLOG ANNIVERSARY

Image and video hosting by TinyPic
Hiep hiep hoera voor mijn blog! Precies een jaar geleden plaatste ik mijn eerste post: ONCE UPON A TIME. In de tijd dat ik nog een poging deed om fatsoenlijke Engelse zinnen te reproduceren en mijn foto's voor 90% uit tierelantijntjes bestonden om de dramatische kwaliteit te verhullen. 

Inmiddels is dat lieve kleine onschuldige babyblogje uitgegroeid tot een iets steviger in zijn schoenen staand kleuterblogje. En stiekem is het toch best wel tof om te zien dat er mensen zijn die mijn onzin ook daadwerkelijk waarderen en de moeite nemen om een reactie achter te laten. Dus blijf ik heel cliché roepen dat jullie lief zijn (maar ik meen het echt).

En nu, cheers op een nieuw blogjaar! Ik hoop dat mijn kleuterblogje mag uitgroeien tot een puberblogje, dat jullie voorlopig nog geen genoeg krijgen van mijn ietwat onzinnige geklets en we nog lang blogvriendjes mogen zijn. 

Once upon a time... was er nog steeds datzelfde meisje. Misschien niet meer met lang bruin haar en inmiddels een jaartje ouder, maar nog steeds geen idee wáárom ze eigenlijk precies begon met bloggen. Maar ze hoopt het nog lang vol te houden en toen leefde ze nog lang en gelukkig.

Liefs,
 Sara

Labels: , ,

34 Comments:

At January 14, 2014 at 3:56 PM , Anonymous Janneke said...

Gefeliciteerd Sara met dit jubileum! :D

 
At January 14, 2014 at 4:10 PM , Anonymous Anonymous said...

Gefeliciteerd! Ik volg je blog al een paar maanden stilletjes (via bokt), maar vind dit toch wel het uitgelezen moment om een keer een reactie achter te laten. :) Hopelijk hou je het nog heel lang vol want ik vind het echt ontzettend leuk om je blog te lezen en ik vind je stijl heel tof!
Liefs, Kym

 
At January 14, 2014 at 4:10 PM , Blogger Unknown said...

Happy Blog anniversary!

xx Laura

 
At January 14, 2014 at 4:19 PM , Anonymous Anonymous said...

Happy blogoversary!

En ik ben blij dat jouw blog wel winter viert, die mislukte lentewinter van nu vind ik maar niets haha.

Liefs Charlotte

 
At January 14, 2014 at 4:29 PM , Blogger Unknown said...

ah wat leuk ! Gefeliciteerd hihi.

 
At January 14, 2014 at 4:30 PM , Anonymous sharon said...

ahhhh leuk meis! gefeliciteerd!!

 
At January 14, 2014 at 4:40 PM , Blogger TalitaxAdriana said...

Gefeliciteerd !

 
At January 14, 2014 at 5:00 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Gefeliciteeerd met je blog!!

 
At January 14, 2014 at 5:03 PM , Anonymous Anonymous said...

Gefeliciteerd met de verjaardag van je blog! Wat een supertof idee om dat te vieren :)

 
At January 14, 2014 at 5:21 PM , Anonymous Thera said...

Yey! Super tof Saar! Gefeliciteerd! X

 
At January 14, 2014 at 5:23 PM , Blogger Unknown said...

Gefeliciteerd!

 
At January 14, 2014 at 5:35 PM , Blogger Leonie said...

Whiii gefeliciteerd Saar! <3

 
At January 14, 2014 at 5:39 PM , Blogger Marianne said...

Congratulations!! <3
Love your blog and style xx

Picture Me

 
At January 14, 2014 at 6:34 PM , Blogger key-are said...

Gefeliciteerd met de verjaardag van je blog Saar! Liefs

 
At January 14, 2014 at 6:41 PM , Anonymous Dina said...

Wat leuk, gefeliciteerd! Toch een beetje een mijlpaaltje hè.

 
At January 14, 2014 at 7:15 PM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Gefeliciteerd! Op naar het volgende jaar! XO

 
At January 14, 2014 at 7:38 PM , Blogger Amy said...

Ahw! Schattig! Mooi ook zo aan het begin van het jaar :')

 
At January 14, 2014 at 7:44 PM , Blogger Sharrel said...

Gefeliciteerd! Ga zo door babe!

x
http://runfromthedesire.blogspot.nl/

 
At January 14, 2014 at 10:39 PM , Blogger ice pandora said...

Haha 'kleuterblogje', gefeliciteerd hoor! Keep up with your blog c: Xx

 
At January 14, 2014 at 10:51 PM , Anonymous Chiara said...

Yaaay! Gefeliciteerd! Je blog is super leuk dus je mag zeker trots op jezelf zijn (:

 
At January 15, 2014 at 12:06 AM , Anonymous Sylvia said...

Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Kom hier net terecht, dus ga even rondneuzen :)

 
At January 15, 2014 at 12:19 PM , Blogger ALBOE.nl said...

Yeey Happy Blog Bday!

 
At January 15, 2014 at 1:22 PM , Anonymous Chantal said...

Hartelijk gefeliciteerd met je jarige blog!

 
At January 15, 2014 at 6:52 PM , Blogger Unknown said...

gefeliciteerd met je 1jarig bestaan!!

 
At January 15, 2014 at 7:10 PM , Blogger jslrm said...

Gefeliciteerd met je kleuterblog!
Hij/zij gaat vast nog prachtige dingen meemaken in zijn leven.

 
At January 15, 2014 at 8:25 PM , Anonymous Anonymous said...

ahhh super leuk! gefeliciteerd

 
At January 15, 2014 at 8:25 PM , Blogger Janna said...

Wat tof dat je nog maar zo kort bezig bent en dat het al zo goed gaat. Ik vind je blog erg tof! En dat ziet eruit als een lekker taartje :)

Liefs, Janna

 
At January 15, 2014 at 10:22 PM , Blogger Unknown said...

proficiat! leuk hoor!
http://www.we-heart-fashion.com

 
At January 16, 2014 at 11:35 AM , Blogger robin sue said...

gefeliciteerd met je blog! ik hoop dat je nog lang blijft bloggen!

 
At January 16, 2014 at 3:29 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Gefeliciteerd! Ik vind je bog altijd leuk om te lezen :)

xo

 
At January 16, 2014 at 9:14 PM , Blogger fleursophia said...

Gefeliciteerd! Ik hoop dat ik over 9 maanden, wanneer mijn baby blogje ook 1 jaar oud is, ook een treetje hoger mag naar een kleuterblogje;-)

 
At January 17, 2014 at 10:22 AM , Blogger Made by Carlijn said...

Gefeliciteerd! Wat heb je een leuke blog en een geweldige schrijfstijl. Ik ga je volgen via bloglovin'!

Liefs Carlijn

 
At January 19, 2014 at 10:38 AM , Blogger Vanessa said...

Hiep hiep hiep! Doe er nog vele jaren bij ;-)

 
At January 20, 2014 at 12:06 AM , Blogger Esther - myconfashions.nl said...

Leuk! Gefeliciteerd :D
X Esther | www.myconfashions.nl

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home