This page has moved to a new address.

WE'RE ALL JUST PRISONERS OF OUR OWN DEVICE

This is not another blog: WE'RE ALL JUST PRISONERS OF OUR OWN DEVICE

Thursday, January 2, 2014

WE'RE ALL JUST PRISONERS OF OUR OWN DEVICE

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Skirt Primark | Sweater Boohoo | Boots Dr. Martens | Socks H&M | Bag Primark

De laatste tijd is titels verzinnen écht een crime, dus daarom steeds random zinnen uit random nummers. Afgelopen week was het weer tijd voor de top2000 en heb ik ieder vrij moment bij de radio gezeten. Fijne muziek, en het is leuk om allerlei nummers te horen die je normaal gesproken vergeet om op te zetten omdat er gewoon teveel muziek is om uit te kiezen. 

Gisteren was ik samen met mijn moeder en zusje (+ twee van zusjes vriendinnen) een dagje in Rotterdam. Of nouja, samen met was eigenlijk een groot woord want de auto stond nog niet stil of we vlogen allemaal een andere kant op en zagen elkaar pas aan het einde van de dag weer. Maar het was fijn om rond te struinen in de stad en wat te winkelen. Zoveel verschillende soorten mensen bij elkaar en het is leuk om ze allemaal te bestuderen (ook wel aanstaren genoemd).

Oh en mijn oud & nieuw was vermoeiend, verschrikkelijk veel eten, slaperig en brak, maar ook heel gezellig. (:

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , ,

24 Comments:

At January 3, 2014 at 10:25 AM , Blogger TalitaxAdriana said...

Hele toffe outfit! Je bent echt erg in to the socks of niet? :)
Liefs

 
At January 3, 2014 at 10:26 AM , Blogger Eve Dijkema said...

Ik vind de titel erg leuk hoor! En ik vind je outfit echt heel leuk! Ik vind die sokken over je panty zo leuk <3

 
At January 3, 2014 at 10:33 AM , Blogger Amy said...

Ahhh toffe outfit weer! Klinkt als een gezellig dagje winkelen, bij ons gaan de meeste ook altijd een eigen kant op hoor, haha (:

 
At January 3, 2014 at 11:25 AM , Blogger elkedagelbrich said...

Wauw, heel mooi!

Liefs, Elbrich

 
At January 3, 2014 at 11:37 AM , Blogger Sophie van Balen said...

Je outfit is supergaaf! Ik vind die sokken echt iets extra's geven en het rokje vind ik ook superleuk <3!

Liefs

 
At January 3, 2014 at 2:35 PM , Blogger Unknown said...

You are so pretty! Love your eyes and 1st photo <3
Kisses from Poland! :*

 
At January 3, 2014 at 5:07 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Dat rokje is zo leuk!

xo

 
At January 3, 2014 at 5:48 PM , Blogger Janine de Bart said...

Shoppen is altijd goed :) Leuke outfit!

 
At January 3, 2014 at 6:03 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Leuke outfit, alles is leuk! Ik moest even goed kijken of ik nou sneeuw zag liggen of niet hahah. Sneeuwde het maar, net als op je blog!

 
At January 3, 2014 at 7:58 PM , Blogger Unknown said...

Oh ik hou van de top2000! Zo jammer dat het afgelopen is..;)
Hele mooie outfit! Dat rokje..!

 
At January 3, 2014 at 8:23 PM , Blogger Anouk said...

ah leuk leuk! Fan van je rokje!

 
At January 3, 2014 at 9:39 PM , Blogger Sara said...

Oeps nu je het zegt, het begint inderdaad een beetje een verslaving te worden...

 
At January 3, 2014 at 10:21 PM , Blogger Unknown said...

Wauw wat een prachtige foto's!
En hele leuke outfit :)

 
At January 3, 2014 at 11:51 PM , Blogger Anne said...

Wauw echt een mega toffe outfit! Het hele plaatje klopt gewoon :) Leuk! Liefs, Anne

 
At January 4, 2014 at 12:05 AM , Anonymous Esmée said...

Hele leuke outfit, vooral de rok! x

 
At January 4, 2014 at 1:43 AM , Blogger Sofies closet said...

I love this outfit so much. You look beautiful :D
Happy New Year!
www.sofiescloset.dk

 
At January 4, 2014 at 1:30 PM , Blogger Raya said...

Zo'n mooi rokje!

 
At January 4, 2014 at 1:55 PM , Blogger Unknown said...

Ik twijfel nog zo over die dr martens… Ik weet niet of ik mat of lak wil, als ik die lak zo bij deze outfit zie neig ik weer naar lak… Superleuke outfit in ieder geval! Leuk blog heb je, ik volg je nu! XX

 
At January 4, 2014 at 4:42 PM , Blogger Nienke said...

Hele leuke outfit! En wat een mooi rokje :)

 
At January 4, 2014 at 8:59 PM , Blogger odette said...

Prachtige outfit, leuk gecombineerd :) Ik blijf je stijl zo gaaf vinden!

 
At January 5, 2014 at 8:55 PM , Blogger Saskia said...

Leuke outfit, het rokje staat je echt super! Ik hoop dat je inmiddels weer een beetje bent bijgekomen van oud & nieuw haha ;-)

♥ Saskia

 
At January 8, 2014 at 4:21 PM , Blogger Demi said...

Wauw wat een mooi rokje! en de kleur staat je super goed! x

 
At January 12, 2014 at 9:42 PM , Anonymous Margot said...

Waw, wat een mooi rokje. Ook een mooie combinatie met de kniekousen!

 
At January 19, 2014 at 9:15 PM , Blogger Unknown said...

Echt een hele leuke outfit. Het rokje staat echt leuk samen met de trui ! x Denise

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home