This page has moved to a new address.

TATTOO + Q&A

This is not another blog: TATTOO + Q&A

Sunday, January 5, 2014

TATTOO + Q&A

Image and video hosting by TinyPic
Voor de nieuwschierige aagjes die gevraagd hebben om een foto van mijn tattoo, voilá! Nooit gedacht dat het zo lastig zou zijn om een duidelijke foto van je onderarm te maken maar dat is het dus wel. Dankzij een statief en een uitschuifbare-rechter-telescoop-arm is het uiteindelijk gelukt. Joepie.

Afgelopen week passeerde mijn blog de 150 volgers op bloglovin (jullie zijn lief <3) en het leek me leuk om daarom een Q&A te doen! Dus heb je altijd al bizarre, random vragen gehad over mijn blog of over mijn niet-zo-spannende-leventje, ga je gang. Je kunt je vraag hieronder stellen, mailen naar this-is-not-another-blog@hotmail.com of stel je vraag op Twitter/Instagram. Ik ben benieuwd! 

Liefs,
 Sara

Labels: , , ,

19 Comments:

At January 5, 2014 at 1:35 PM , Blogger Michelle said...

Oehhh wauw wat mooi zeg!! Mijn vraag dus: welke betekenis zit er achter je tattoo? Als ie persoonlijk is hoef je dat natuurlijk niet te delen haha, maar zo niet, dan ben ik er wel benieuwd naar :)

 
At January 5, 2014 at 1:59 PM , Blogger polish-or-urban said...

Gave tattoo Saar! Heb je hem pas laten zetten?

 
At January 5, 2014 at 1:59 PM , Blogger Unknown said...

Aaah je tattoo is echt heel mooi! En mijn vraag is: wat was je leukste vakantie/land tot nu toe? En waar zou je nog graag heen willen? :)

 
At January 5, 2014 at 3:14 PM , Blogger ST said...

Ik vind je tattoo echt heeeel tof!

 
At January 5, 2014 at 4:03 PM , Blogger Amy said...

Heeele toffe tattoo! Leuk gedaan ook met die foto (:

 
At January 5, 2014 at 4:12 PM , Anonymous Wies said...

Mooie tattoo! Deed het veel pijn? Die schoenen zijn ook awesome!

 
At January 5, 2014 at 4:22 PM , Blogger Unknown said...

Die tattoo vind ik echt heel gaaf!

 
At January 5, 2014 at 6:54 PM , Blogger Sharrel said...

Echt een super mooie tattoo! Echt tof!

 
At January 5, 2014 at 7:08 PM , Anonymous Chantal said...

Ik ben dol op tattoos en ik vind die van jou erg mooi!

Ik heb je trouwens genomineerd voor een Liebster Award!

 
At January 5, 2014 at 9:52 PM , Blogger Kikki said...

Toffe tattoo!

 
At January 6, 2014 at 12:26 AM , Blogger Sara said...

Wat leuk, ik ga er binnenkort eens voor zitten en 'm invullen!

 
At January 6, 2014 at 1:25 PM , Anonymous Femke said...

Haha die vraag van de betekenis achter je tattoo was ik nu ook heel benieuwd naar, ik vind hem echt prachtig zeg!

liefs,
Femke

 
At January 6, 2014 at 6:10 PM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Prachtig! LEuk gefotografeerd ook! XO

 
At January 6, 2014 at 7:58 PM , Blogger natalie said...

Erg mooi! Leuke foto ook ^^

 
At January 6, 2014 at 10:21 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Haha je hebt mijn vraag al beantwoord: hoe ziet je tattoo eruit :D Hij is mooi zeg!

 
At January 7, 2014 at 1:33 PM , Blogger Anouk said...

"Hoe oud was je toen je je tattoo liet zetten?"

(Hij is overigens wel heel vet.)

 
At January 7, 2014 at 7:25 PM , Anonymous Anonymous said...

Gave tattoo! Mijn vraag: Waarom ben je een blog gestart?

 
At January 7, 2014 at 10:28 PM , Blogger Ohmymacushla said...

Gave tattoo! Ik heb vier zwaluwen op mijn rechterarm. Nog steeds blij mee!

 
At January 8, 2014 at 12:18 AM , Blogger Deborah said...

Supermooie tattoo! ik heb zelf ook 2 tattoo's Een roos op m'n pols en veren op m'n ribben :) Deze vrijdag neem ik een nieuwe tattoo, een roos op m'n schouder x

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home