This page has moved to a new address.

BLOW UP YOUR VIDEO

This is not another blog: BLOW UP YOUR VIDEO

Sunday, January 12, 2014

BLOW UP YOUR VIDEO

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Jacket Forever21 | Jeans H&M | AC/DC tee Forever21 | Boots Dr. Martens | Beanie HEMA

Vanmorgen ging er een schok door het dorp. Dat dat rare kind van nummer 28 soms in controversiële kledij de deur uit ging, dat viel nog oogluikend toe te staan. Maar toen ze op deze rustige zondagmorgen met camera en statief op straat verscheen en foto's begon te maken? Neen. Dat ging te ver! Binnen de kortste keren verzamelden buurtbewoners zich om het spektakel te aanschouwen. Veilig achter de ramen van hun huis uiteraard, want wie weet zou ze bijten. 

Zover mijn awkward zondagmorgen waarbij ik mijn positie als dorpsgek heb weten te handhaven. Vind ik het erg? Nee. Irriteert het me soms? Ja. Maar daar is niets aan te doen.

Deze outfit is een beetje geïnspireerd op de stijl van Luanna Perez-Garreaud van Le Happy, die ik echt geweldig vind! Stoer, origineel en ze is niet bang om iets opvallends te dragen. 

Wat vinden jullie?

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , ,

28 Comments:

At January 12, 2014 at 1:32 PM , Blogger Anne Stikvoort said...

mooie look! pretty girl!

 
At January 12, 2014 at 1:49 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Ik vind de look heel leuk juist :)

xo

 
At January 12, 2014 at 1:53 PM , Blogger Amy said...

Leuke outfit! Ook in combinatie met de lipstick!

 
At January 12, 2014 at 2:35 PM , Anonymous Dina said...

Dat lijkt me best wel lastig aan wonen in een dorp, er hoeft maar iets 'ongewoons' te gebeuren en iedereen heeft het erover. Ik vind de foto's mooi gelukt (dat fijne weer ook op de achtergrond!).

 
At January 12, 2014 at 2:43 PM , Anonymous Anonymous said...

Geweldig geschreven, haha! Ik volg Luanna ook al een hele tijd. Ze heeft echt een geweldige stijl. Je outfit is heel gaaf! Zó leuk gecmobineerd! De jas staat je super! Xx

 
At January 12, 2014 at 2:53 PM , Blogger Unknown said...

Hahahaha geweldig stukje eronder. Hele mooie outfit!

 
At January 12, 2014 at 4:36 PM , Blogger TalitaxAdriana said...

Aah saar, wat een gave outfit, and ACDC! Love it, al heel lang opzoek naar een tshirt van hun!

 
At January 12, 2014 at 5:48 PM , Anonymous Esmée said...

Wat een stoere outfit! En je verhaaltje eronder is echt leuk geschreven! x

 
At January 12, 2014 at 6:05 PM , Blogger Nieke said...

Ooooh ik vind Luanna zo tof! Deze outfit ook zeker, het ACDC shirt is geweeeeldig. Super leuke outfit. :)

 
At January 12, 2014 at 6:21 PM , Blogger Rowan - Rebels maar Romantisch said...

Looove je jeans! :)

 
At January 12, 2014 at 6:26 PM , Anonymous Linda said...

Haha ik vraag me nu echt af waar je woont (:
Toffe outfit! Ik vind de titels alleen al origineel bedacht, leuk!

 
At January 12, 2014 at 7:31 PM , Anonymous Lisa said...

Toffe outfit! Je jeans en t-shirt zijn echt gaaf! :)

 
At January 12, 2014 at 7:56 PM , Anonymous Elle said...

OMG mamma mia ik moet die broek ook hebben! Hele leuke outfit, ik hou wel van dat grunge-achtige :)

 
At January 12, 2014 at 8:04 PM , Blogger Unknown said...

Super leuke outfit ! Leuk geschreven haha, ik heb soms ook moeite met foto's maken, maar het resultaat is echt super.

 
At January 12, 2014 at 9:39 PM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Heel stoer! Geweldig ook hoe je het beschrijft, kijken ze echt zo naar je als je je outfits gaat shooten? XO

 
At January 12, 2014 at 10:49 PM , Anonymous sharon said...

Super stoere outfit!

Zo herkenbaar ook, ik was ook echt de 'dorpsgek' met die rare kleding! haha!

x sharon
www.fffocus.nl

 
At January 13, 2014 at 11:34 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Super stoere outfit!

 
At January 13, 2014 at 1:56 PM , Anonymous Anonymous said...

Wauw! Echt een toffe look!

Je kunt nu kans maken op een set van 10 polaroids op mijn blog.

 
At January 13, 2014 at 3:20 PM , Blogger LianneNicole said...

heel leuk :)
http://yearsof-ourlives.blogspot.nl/

 
At January 13, 2014 at 3:50 PM , Anonymous Kimberly said...

Hahah wat een leuk verhaaltje heb je erbij gezet zeg! Leuke en stoere outfit is het

 
At January 13, 2014 at 4:09 PM , Blogger ALBOE.nl said...

wauw stoere outfit!

 
At January 13, 2014 at 6:35 PM , Blogger Cat said...

ah ziet er goed uit, herken zeker wat Luanna inspiratie!

 
At January 13, 2014 at 6:41 PM , Anonymous Jamie said...

Erg gave outfit, lekker stoer. Jou staat echt alles!

Liefs,
Jamie

 
At January 14, 2014 at 7:49 AM , Blogger Eva Cardol said...

haha wat een leuk verhaaltje heb je erbij getypt! Ik wil ook zo graag foto's buiten maken maar ik hou er echt niet van als mensen kijken en vooroordelen hebben. Vind het knap van je dat het je niks kan schelen :)

Leuke outfit btw~

 
At January 14, 2014 at 10:34 AM , Anonymous Nathalie Kemna said...

Super leuke outfit!! En heel grappig geschreven hihi!
Ik ken het gevoel.. Als ik samen met iemand foto's maak vragen ze of ik model ben en als ik nee zeg vragen ze waarom ik dan die foto's maak.. Awkward moments haha Het schijnt er allemaal erg bijzonder uit te zien blijkbaar..

xx
http://www.nathalie-kemna.nl
https://www.facebook.com/nathalie.kemna.official

 
At January 14, 2014 at 11:10 AM , Blogger Anouk Océanne said...

Leuke outfit! Heel grappig dat mensen het nooit snappen het outfit foto's, zo gek is het toch niet zou je denken?

Ik heb broken bells even gegoogled en die bol lijkt er inderdaad op!
xxx

 
At January 17, 2014 at 10:31 AM , Blogger Made by Carlijn said...

Haha wat een geweldig artikel. Ik herken dit 100%. Ben alleen een enorme pussy en kies er dan vervolgens voor om veilig in mijn achtertuin foto's te maken. Maar misschien moet ik gewoon wat meer lef hebben en met m'n statief de straat op wandelen.

Je outfit is trouwens prachtig!

 
At January 23, 2014 at 1:10 PM , Anonymous Elma said...

Haha, vind het wel echt stoer dat je je er niks van aantrekt! Zelf maak ik mijn foto's met statief toch het liefst binnen. Toffe outfit, je ziet er geweldig uit en leuke blog heb je!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home