This page has moved to a new address.

THE PERFECT DRESS

This is not another blog: THE PERFECT DRESS

Friday, December 20, 2013

THE PERFECT DRESS

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic


Nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen, maar ik ben tot over mijn oren verliefd. En niet zomaar op iemand. Nee, op de mooiste jurk die ik in mijn hele leven gezien heb. Normaal gesproken ben ik niet zo geïnteresseerd in haute couture. Het is vaak toch ondraagbaar en al helemaal onbetaalbaar, maar er is één designer waar ik echt van fan ben: Elie Saab. Zijn jurken zijn gewoonweg perfect. Zoals deze jurk, snif, de enige grote liefde die ik heb en ooit zal hebben. (okee en zijn donkergroene halfzusje dan, die komt ook wel in de buurt van perfectie)

En aangezien ik 'al' over een half jaar eindexamengala heb is het uiteráárd dringend nodig dat ik op jacht ga naar een galajurk. Maar bij iedere jurk die ik bekijk blijft deze in mijn achterhoofd rondspoken en alle mooie jurken verbleken plotseling zodra ik weer aan deze jurk denk.

Dus als iemand nog een slordige $15.000 ergens in een oude sok op zolder heeft slingeren dan weet je dat het door mij goed besteed wordt. Denk aan de kerstgedachte, doneer aan de arme kindertjes zonder Elie Saab jurk...

Oh en Elie, beste vriend, mocht je nog van die overtollige jurkjes af willen dan weet je me te vinden!

Liefs,
 Sara

Labels: , , ,

12 Comments:

At December 21, 2013 at 9:33 AM , Blogger Unknown said...

De jurk ziet er prachtig uit!

 
At December 21, 2013 at 10:59 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Wauw hij is inderdaad perfect!! Maar helaas ook zo duur..

 
At December 21, 2013 at 6:21 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

De jurk is ook super mooi!!

Xo

 
At December 21, 2013 at 7:49 PM , Anonymous Esmée said...

Wauw, wat een prachtige jurk! Ik snap dat je hem wilt hebben, maar hij is zo duur. (:

 
At December 21, 2013 at 9:14 PM , Anonymous fashionadvies said...

Awhh zo mooie jurk!

 
At December 21, 2013 at 10:59 PM , Blogger Sisters and Sisters said...

Prachtige jurk x www.sistersandsisters.com

 
At December 22, 2013 at 12:29 PM , Anonymous Joyce said...

hij is prachtig!

 
At December 22, 2013 at 12:32 PM , Blogger Liese said...

Waaah, hij is echt gorgeous!
Jammergenoeg heb ik geen secret stash geld op mijn zolder liggen ^^

Liefs, Liese

 
At December 22, 2013 at 1:11 PM , Blogger De Dotties said...

Wauw wat een prachtige jurk! Ik kan helemaal geloven dat je hier verliefd op bent!

 
At December 22, 2013 at 2:52 PM , Blogger Marenlotte said...

Wauw, wat een prachtige jurk!!!

 
At December 22, 2013 at 6:45 PM , Blogger BAGSANDSUSHI said...

Prachtig! Ik ben ook verliefd..

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
At December 23, 2013 at 5:15 AM , Blogger Rachella - flourishingfit.com said...

WAUW, It's gorgeous indeed!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home