This page has moved to a new address.

INTO THE WILD

This is not another blog: INTO THE WILD

Sunday, March 2, 2014

INTO THE WILD

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Shoes Vans via OTTO | Riding Pants Zara | Blouse Vintage

"Ik hoef nog maar driehonderd dingen te doen dus heb ik eindelijk tijd om alle seizoenen van Suits te kijken." Mijn leven in één zin. Nadat ongeveer iedereen in mijn omgeving me heeft gedwongen Suits te gaan kijken ben ik vandaag dan ook eindelijk begonnen. En ik vind het ge-wel-dig.

Het is alweer zondag 2 maart. Alweer een weekend slash week slash maand voorbij. Afgelopen week was druk, met schoolexamens, rechtbankbezoekjes(helaas niet als superslimme topcrimineel maar als simpel scholiertje) en verjaardagen, maar drukte en chaos is gewoon het leven. Althans, dat is wat ik afgelopen week bij literatuurgeschiedenis heb geleerd. Het leven is chaos en je zit op een vlot in de zee dat ook nog eens in brand vliegt door de bliksem en je hebt dorst maar het water is zout. Oftewel, je kunt heel leuk je vlotje blussen met het zeewater maar uiteindelijk ga je alsnog dood van de dorst. Optimistische kerel, die W.F Hermans. 

Verder vierde een vriend zijn 18e verjaardag en aangezien je 18e verjaardag toch wel een mijlpaal is, was het een goede gelegenheid de jarige een beetje te pesten. Bijvoorbeeld door hem een prachtig lied toe te zingen terwijl hij een hoed in de vorm van een taart met kaarsjes droeg. Een zelfgeschreven lied uiteraard, en ook nog eens op de wijs van "toen onze mop een mopje was". Heerlijk cliché, succes gegarandeerd.

Gisteren heb ik nog gewerkt en zo vloog het weekend voorbij. Hoe is jullie weekend geweest?

Liefs,
Sara

Labels: , , , , ,

28 Comments:

At March 2, 2014 at 3:32 PM , Blogger Julie Joanne said...

Leuke outfit :)
xx Julie

 
At March 2, 2014 at 4:06 PM , Blogger Amy said...

Leuuk! Series kijken is altijd een goed excuus. Ik heb een vraagje trouwens, ik zit al een paar dagen op het punt om zo'n afstandsbediening voor mijn camera te bestellen, om nog even na te checken, waar heb jij hem vandaan?

 
At March 2, 2014 at 4:22 PM , Anonymous Naomi said...

Die foto waar het zonnetje schijnt is echt heel mooi, ik ben zo blij dat het warmer weer wordt! Je zonnebril is ook echt heel leuk :)

 
At March 2, 2014 at 4:24 PM , Blogger Sharrel said...

Geweldige look<3

x

 
At March 2, 2014 at 5:19 PM , Anonymous Romy said...

Hele mooie outfit!

 
At March 2, 2014 at 5:59 PM , Anonymous Vera said...

Hele toffe outfit :D

 
At March 2, 2014 at 6:04 PM , Blogger Eve Dijkema said...

Hele mooie outfit! Die laatste foto is prachtig xx

 
At March 2, 2014 at 6:55 PM , Blogger lnthw said...

Wat een leuke outfit!
Haha ik word ook vaak een beetje depri van al die personen van literatuurgeschiedenis/kritiek, héél herkenbaar !
Fijne week ! x

 
At March 2, 2014 at 6:55 PM , Blogger Unknown said...

leuke outfit weer! :) Wat heb je het druk zeg.. Ik heb nu een weekje vakantie maar hierna gaat het ook echt heel druk worden met toetsweken en voorbereiden op m'n examens, het mag van mij allemaal lekker snel voorbij gaan haha. Liefs Rhoda

 
At March 2, 2014 at 7:29 PM , Blogger Jill said...

Hele leuke blouse, mooi gecombineerd :)

 
At March 2, 2014 at 8:05 PM , Blogger Unknown said...

hele leuke outfit! vooral je blouse :) xxxx

 
At March 2, 2014 at 9:16 PM , Blogger nathalie said...

You pretty!!
Love this look!

xx
Nathalie
www.nathalie-kemna.nl

 
At March 2, 2014 at 9:48 PM , Blogger Julia ~Creativenails4fun~ said...

I love this outfit!
die blouse is echt super cool :)

Xx Julia

 
At March 3, 2014 at 8:23 AM , Anonymous Sophie said...

Wat een prachtige outfit!

 
At March 3, 2014 at 9:31 AM , Blogger Unknown said...

Mooie foto's, heerlijk met de zon op je gezicht ;)

 
At March 3, 2014 at 9:54 AM , Blogger Sara said...

Ik heb mijn afstandsbediening bij de fotowinkel gehaald. Opzich kun je er ook prima eentje bestellen, maar ik vond het wel zo prettig even langs de winkel te gaan zodat ik advies kon krijgen!

 
At March 3, 2014 at 11:50 AM , Blogger Amy said...

okeee dankjewel! ga ik misschien ook maar even langs, op internet verschillen de prijzen van 3 tot 25 euro..

 
At March 3, 2014 at 12:21 PM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Lekker boyfriend achtig maar het staat je heel erg goed! XO

P.S. Deze maand staat in teken van een feestje. Daarom elke maandag een nieuwe win actie. Doe jij al mee?

 
At March 3, 2014 at 5:39 PM , Blogger Jet said...

Hele leuke outfit je schoenen en je lippenstift springen er leuk uit!

Liefs, Jet

 
At March 3, 2014 at 6:58 PM , Blogger Twin Diaries said...

Leuke outfit! Suits is inderdaad heel erg verslavend, ik moet het maar weer eens gaan kijken!

 
At March 3, 2014 at 7:40 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Leuke blouse!



www.style-chameleon.com

€50 SPARTOO GIVEAWAY!!!

 
At March 3, 2014 at 8:07 PM , Anonymous Anonymous said...

Wauw, die blouse staat je geweldig!! Xx

 
At March 3, 2014 at 9:16 PM , Blogger Rosanne said...

Wat heb je weer prachtige foto's gemaakt!
En je outfit staat je goed zeg.
liefs x

 
At March 4, 2014 at 12:28 AM , Anonymous Chiara said...

Wat heb je toch een toffe stijl (: fan van je blouse! Mooie foto's!

 
At March 4, 2014 at 3:15 PM , Blogger Unknown said...

Super leuke outfit zeg! xxx

 
At March 4, 2014 at 9:40 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

wauw super leuke outfit meis! x

 
At March 5, 2014 at 10:41 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Wat een heerlijke outfit! Zulke blouses zijn echte uitvindingen haha. Ze zitten heerlijk.
Hoe mijn weekend was? Ik heb carnaval gevierd, dan kun je wel raden hoe mijn weekend er uit zag haha.

 
At March 10, 2014 at 6:51 PM , Blogger Emma. said...

i love your outfit ! It got some summer vibes that i loooove ! :)

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home