This page has moved to a new address.

HOLIDAY STRUGGLES

This is not another blog: HOLIDAY STRUGGLES

Monday, July 29, 2013

HOLIDAY STRUGGLES

Chaos heerst in Huize Bouter. Naast de gebruikelijke inpakstress (lees: iedere stap struikel je over een slaapzak maar gelukkig land je zacht op een tent) kwamen we er vanmorgen achter dat de rederij waarmee we morgenochtend vroeg naar Engeland zouden varen al bijna drie maanden failliet is. Hmm, lastig. Daarnaast is ook nog eens op magische wijze mijn weekendtas van de aardbodem verdwenen. Jup, het gaat allemaal hartstikke soepel hier, vakantiestruggles enzo. Maar geen paniek! Na een heleboel telefoontjes is er een andere rederij geregeld en heb ik snel een nieuwe weekendtas gekocht (wedden dat de oude na de vakantie weer opduikt).

En als je je afvraagt wat ik met dat stapeltje boeken ga doen. Tsja, lezen. Tenminste, dat is het plan. Tijdens schoolweken heb ik altijd weinig tijd om uitgebreid boeken te lezen dus haal ik dat in de vakantie maar in. Ik heb nu nog niet eens alle boeken ingepakt die ik graag wilde lezen maar helaas was niet alles op korte termijn verkrijgbaar. En ach, ik geloof dat ik met dit stapeltje voorlopig wel zoet ben.

Misschien ben je na deze twee alinea's je hersens aan het kraken wat er dan toch veranderd is op mijn blog. Misschien ook niet, maar dan ben je gewoon een beetje kippig. Ik heb besloten om in het Nederlands te gaan bloggen. Toen ik enkele maanden terug begon met bloggen schreef ik in het Engels om mijn taalgevoel te verbeteren, maar ik merk dat de teksten vaak wat formeler zijn dan ik ze zou willen. Daarom komen er vanaf nu een heleboel Nederlandse posts aan met een hoge gevoeligheidsfactor en vol emotie, dat snap je wel. En er is een geweldige ontdekking (Google translate genaamd) gedaan waarmee buitenlandse lezers mijn nutteloze gebrabbel om kunnen zetten in hun eigen taal (of iets wat er op zou moeten lijken).

Aangezien ik in inmiddels de muggen van mijn beeldscherm moet slaan is het tijd om te gaan slapen. Morgenochtend vroeg vertrekken we naar Engeland. Er staan geen posts ingepland want daar ben ik dan weer te chaotisch en lui voor maar ach, ik zal proberen jullie af en toe een beetje bij te kletsen!

Liefs,
 Sara




Labels: , , , ,

3 Comments:

At July 29, 2013 at 11:56 PM , Blogger Wouter said...

Toffe boeken aaargh

 
At July 30, 2013 at 11:10 AM , Anonymous jadounette said...

Trop jolie la petite tenue!!!J'adore!!
bisous
Jade du blogmodedejadounette

 
At July 30, 2013 at 4:09 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Voor ik die stapel uit zou moeten hebben is de zomer al voorbij haha!
Ik schrijf ook nog in het Engels, maar ook Nederlands. In het Nederlands schrijf ik dan ook veel uitgebreider, kun je inderdaad mooi wat emotie in kwijt!
Veel plezier in Engeland!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home