This page has moved to a new address.

SEPTEMBER OUTFITS

This is not another blog: SEPTEMBER OUTFITS

Tuesday, October 1, 2013

SEPTEMBER OUTFITS


Één oktober alweer, de tijd gaat echt snel. Het klinkt verschrikkelijk cliché maar toch is het eigenlijk wel waar. De zomervakantie lijkt nog maar net afgelopen en het schooljaar pas net begonnen. En ondertussen is het alweer bijna tijd voor de eerste toetsweek en over drie weken is het herfstvakantie.

En de tijd gaat überhaupt snel (dit wordt een post met een heleboel filosofisch gezwam). Zesduizend vijfhonderdvijfentachtig dagen geleden werd ik geboren dus dat betekent dat ik over tien dagen jarig ben. Tien dagen tot de volwassenheid. Ik kan niet beweren dat ik nog précies weet hoe het was als baby en dat het nog maar zo kort geleden lijkt (en dat wil ik ook helemaal niet want al die mensen die je aaien en zeggen dat je schattig bent lijken me verschrikkelijk), maar toch. Achttien is oud. "Vroegâh" was achttien echt de ultieme leeftijd. Dan ging zo ongeveer de poort naar de hemel open want dan, dán was je echt volwassen. Maar eigenlijk zijn die afgelopen achttien jaar heel snel voorbij gegaan en nu ik bijna voor die ficitieve poorten sta is het lang niet zo spannend als verwacht. Toch heb ik wel zin in mijn verjaardag hoor (want cadeautjes en gezelligheid).

Overigens ben ik nu compleet afgedwaald van wat eigenlijk het doel van deze post was: een overzichtje van de september-outfits. Ik denk dat één, twee en vijf mijn favorieten zijn. Totaal verschillend qua stijl maar dat vind ik juist het leuke.

Wat zijn jullie favorieten?

Liefs,
 Sara

Labels: , , ,

26 Comments:

At October 1, 2013 at 5:49 PM , Anonymous Vera said...

Hele toffe outifts, vooral die rechts boven!

 
At October 1, 2013 at 5:52 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Ik vind midden boven en rechts boven de tofste van september! :)

 
At October 1, 2013 at 6:06 PM , Blogger Kelly said...

Gave outfits!

 
At October 1, 2013 at 6:07 PM , Blogger Michelle said...

Leuke outfits! Ik vind nummer 3,4 en 6 het leukst! :)
Liefs

 
At October 1, 2013 at 6:32 PM , Blogger Eve Dijkema said...

Wat een prachtige outfits, erg mooI! xx

 
At October 1, 2013 at 6:57 PM , Blogger Unknown said...

Mooie outfits! Vooral nummer 4 en 6.
Leuke blog heb je trouwens.

Liefs,
Kiki // Chicks About Fashion

 
At October 1, 2013 at 7:46 PM , Blogger Merel Driessen said...

Wauw, super leuke outfits! Wat heb jij een leuke stijl zeg. :) Die trui op de vijfde foto is echt helemaal naar mijn smaak, haha. Ik word over ruim een maand 18 en kan echt niet wachten! Nog bedankt voor je comment. Ik vind je blog heel leuk, ik volg je. :)

 
At October 1, 2013 at 7:56 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Ik vind nummer 1 het leukste :)

Xo

 
At October 1, 2013 at 8:05 PM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Grappig om te zien dat het weer constant veranderde! XO

 
At October 1, 2013 at 8:37 PM , Anonymous Esmée said...

Hele mooie outfits, leuk om te zien! x

 
At October 2, 2013 at 1:15 PM , Anonymous zus said...

Leuke herfstoutfits heb je!

 
At October 2, 2013 at 3:42 PM , Blogger DramaQueen said...

Mooie outfits! Vooral die middelste bovenin :) En met 18 mag je eindelijk autorijden, ook leuk!

Leuke blog heb je. Vooral de naam vind ik origineel ;) X

 
At October 2, 2013 at 5:23 PM , Blogger Robin said...

Erg leuke outfits en wat een leuke blog heb je:)

 
At October 2, 2013 at 6:50 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Die met je vaders trui vind ik het leukste!

En 18 worden is als je eenmaal 18 wordt inderdaad niet zo bijzonder :p



www.style-chameleon.com

 
At October 2, 2013 at 7:34 PM , Blogger perfect hippie said...

Ik vind de middelste en de rechtse van boven het mooiste. Wat heb je mooie benen trouwens.

 
At October 2, 2013 at 8:33 PM , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ said...

Meid je bent nog lekker jong,,,ik voel me pas oud nog 4 jaar en dan ben ik een dertiger :-)...ruilen...hahah
Toffe outfits vooral die lekkere trui..Bedankt voor je reactie

New blogpost: outfit..

 
At October 2, 2013 at 9:10 PM , Blogger Merdjelin said...

Leuke outfits! De outfit links boven en rechts boven vind ik echt top!! Leuke combi.

x Marjolein

www.merdjelinn.blogspot.com

 
At October 3, 2013 at 3:03 PM , Blogger Unknown said...

Echt stuk voor stuk hele mooie outfits ! X

 
At October 3, 2013 at 6:05 PM , Blogger Unknown said...

Super leuke outfits! Als ik echt zou moeten kiezen, zou ik voor linksboven gaan! :) Misschien vind je het wel leuk om mee te doen aan mijn pas geopende winactie? Je kan hierbij een pakketje winnen met een nagellak, ketting en twee leuke armbandjes! :) Je hoeft alleen twee facebook-pagina's te liken (die kun je vinden in mijn laatste post van mijn blog) en je maak al kans! Liefs, Floor

 
At October 4, 2013 at 10:42 AM , Blogger Unknown said...

Hele leuke outfits! Ik vind nummer 2 het leukste. Ik ben ook net 18 geworden. :) xx

 
At October 4, 2013 at 6:25 PM , Anonymous kaja said...

i love this

 
At October 4, 2013 at 7:50 PM , Anonymous Lievehelpwatmoetikaan said...

Leuk om ze zo op een rijtje te zien! Ik vind ze echt mooi

 
At October 5, 2013 at 4:07 AM , Blogger Wendy said...

Heel leuk! Nummer 1 en 2 vind ik de leukste :)

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com
www.facebook.nl/fabulousstylews

 
At October 5, 2013 at 12:26 PM , Anonymous Inez said...

Ik vind rechts bovenaan en links onderaan de mooiste :)

 
At October 7, 2013 at 5:56 PM , Blogger Unknown said...

Ahhh, ik wil die dr. martens ookk!!!!!!!!!!!!!

 
At October 12, 2013 at 10:42 PM , Blogger Unknown said...

Je 1e, 3e en 4e outfit, Super!!!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home