This page has moved to a new address.

UNICORN

This is not another blog: UNICORN

Saturday, September 28, 2013

UNICORN

"Always be yourself unless you can be a unicorn. "

Geweldige quote al heb ik geen flauw idee waar het precies vandaan komt. Eigenlijk. Maar het betekent iets als "je moet jezelf blijven tot fantasie werkelijkheid wordt". En dat klinkt leuk.

Les van vandaag: oogschaduw ligt voortaan achter slot en grendel. Ik ben echt een knuppel wat betreft make-up, maar aangezien er "Easy way to make smokey eyes" boven de tutorial stond verwachtte ik dat het zélfs voor mijn geringe make-up kwaliteiten te doen moest zijn. Niet dus. Tenzij je eruit wilt zien als een kleuter die met vingerverf heeft gespeeld.

Eigenlijk heb ik ondanks het zonnige weer best zin om lekker de hele dag in bed te liggen en series te kijken. Maar neen. Er ligt nog een enorme berg schoolwerk te wachten... Ach, misschien eerst één afleveringetje om moed te verzamelen. Of twee. Of drie.

Hoe gaan jullie deze zondag doorbrengen?

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , , ,

24 Comments:

At September 29, 2013 at 3:25 PM , Blogger MIXT fashion and lifestyle said...

Wat een toffe trui! Ik ga mijn zondag lekker rustig doorbrengen en foto's maken

 
At September 29, 2013 at 4:03 PM , Anonymous Anonymous said...

Stoer!

 
At September 29, 2013 at 5:02 PM , Blogger imfashionstoned said...

gave foto zeg!!! Tja heel herkenbaar ik blijf ook maar binnen ;)

 
At September 29, 2013 at 5:08 PM , Blogger Make it mine said...

OMG, wat heb je een toffe blog. Ik ga je volgen! :)

Liefs,
Adriënne

 
At September 29, 2013 at 5:17 PM , Blogger Tessa: said...

Als ik iets voor school gedaan moet hebben moet ik er ook echt mee beginnen want het is o zo verleidelijk om inderdaad een serie te gaan kijken. Ik vind je smokey eyes wel mooi geworden hoor!

 
At September 29, 2013 at 6:07 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Super gave trui! Ik ben ook echt een kluns met oogschaduw!

Xo

 
At September 29, 2013 at 6:48 PM , Blogger The Fashion Moodboard said...

Super coole trui! En je smokey eyes zijn prachtig! Ik ga deze zondag avond chillen, kom net terug van m'n werk :)

Liefs
Shalane
www.fashionmoodboard.com

 
At September 29, 2013 at 6:50 PM , Blogger Nonchalant Rebel said...

Stoere outfit..ik ga uitrusten kom net terug van een weekend frankrijk

xx Mounia

 
At September 29, 2013 at 7:45 PM , Blogger Anne said...

Oh I love your outfit :) X Anna

www.fashionanna.com

 
At September 29, 2013 at 8:05 PM , Anonymous Anonymous said...

Ohhh die trui! Geweldig haha!

 
At September 29, 2013 at 8:33 PM , Blogger Eline said...

Aaaah die trui is zo leuk! Hebben hebben hebben!

 
At September 29, 2013 at 9:41 PM , Blogger polish-or-urban said...

Ik vind je legging echt heel gaaf, waar hadde gij die vandaan?!

 
At September 29, 2013 at 9:55 PM , Blogger Unknown said...

Wat een superleuke trui! :)

Liefs
Antoinet www.everydaychic.nl

 
At September 29, 2013 at 11:06 PM , Blogger Myrthe H said...

Haha mooie trui! Hele leuke blog, ik ga je volgen!

xx myrtheaboutthings.blogspot.com

 
At September 29, 2013 at 11:23 PM , Blogger Trudy Danso said...

jij hebt echt een prachtige uitstraling Sara! Ik volg je nu via Bloglovin! x

 
At September 29, 2013 at 11:54 PM , Blogger Sara said...

oh ma gawd gurl ur so tumblr! Ik vind je zoooo pretty :) Je trui vind ik zo leuk :)

Liefs

 
At September 30, 2013 at 9:44 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Gave trui en die velvet broek/legging is erg gaaf!!
Ik heb heerlijk foto's gemaakt gister, want wat een lekker weer was het!

 
At September 30, 2013 at 2:03 PM , Anonymous Anonymous said...

Prachtig en wat ben je mooi opgemaakt!

 
At September 30, 2013 at 3:54 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Leuke trui!



www.style-chameleon.com

 
At September 30, 2013 at 6:03 PM , Blogger Eva said...

Wauw mooie foto!! Love ur blog!! :-)

 
At September 30, 2013 at 9:19 PM , Blogger Unknown said...

Supermooie foto!!

 
At October 7, 2013 at 1:25 AM , Anonymous Priscilla said...

Ohhh, je trui <3

 
At October 9, 2013 at 12:30 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

Hele gave foto en mooie blik!

liefs
http://rachelkromdijk.blogspot.nl

 
At October 30, 2013 at 8:57 PM , Blogger You became to wonder said...

Mooie foto!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home