This page has moved to a new address.

OCTOBER OUTFITS

This is not another blog: OCTOBER OUTFITS

Sunday, November 3, 2013

OCTOBER OUTFITS

Image and video hosting by TinyPic
Hola mis amigos, hoe was jullie weekend? Dat van mij was tof en dat is dan ook meteen de reden dat ik nu met oogleden als theezakjes en een volle maag achter mijn laptop zit. Want aangezien Julia en ik al ruim twee jaar geen eetfeestjes hadden gehouden moest de schade nu even in een uur ingehaald worden. 
Zaterdagavond reisde ik met de trein naar haar verjaardag en na nog een nachtje bij Suus geslapen te hebben was ik vanmiddag weer terug. Huh met de trein? Ja dus, want mijn ouders besloten ruim twee jaar geleden dat het wel chill was om zestig kilometer verderop te gaan wonen. In het wilde Oosten in plaats van het geciviliseerde Noorden. En nu reis ik iedere keer een uur op en neer om mijn sociale leven nog een klein beetje op peil te houden en ach, eigenlijk is dat treinreizen het ook wel waard. Het was in ieder geval super gezellig, maar het enige waar ik nu nog aan kan denken is slapen!

Welke outfit vinden jullie het leukst?

Liefs,
 Sara

Labels: , , ,

18 Comments:

At November 4, 2013 at 10:20 AM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Ik kan niet kiezen. Ik ben in ieder geval helemaal weg van je bruine jasje! XO

 
At November 4, 2013 at 1:04 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Ik vind de eerste en de tweede erg leuk, en dat jasje is inderdaad heel mooi!! Leuk die vintage looks, daar ben je goed in! :)

 
At November 4, 2013 at 2:43 PM , Blogger Anouck said...

Wat een leuk artikel! Je kattenblouseje is zooo leuk!

 
At November 4, 2013 at 5:21 PM , Blogger Kelly said...

Leuke outfits. :)

 
At November 4, 2013 at 7:19 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Ik vind 2 en 5 het leukste. Toevallig allebei met een rokje :)

Xo

 
At November 4, 2013 at 11:09 PM , Anonymous Josephine said...

Wat heb jij een superleuke stijl! Het jasje van drie is AWESOME, love it. Mijn favoriete outfit is vijf én nu heb ik gelijk inspiratie voor een outfit morgen, yay thanks :D

 
At November 5, 2013 at 4:19 PM , Blogger Mirre said...

Leuke outfitjes!!

 
At November 5, 2013 at 8:44 PM , Blogger Unknown said...

Rechtsonder vind ik het mooist :)

 
At November 5, 2013 at 10:02 PM , Blogger Aurelie said...

Ik vind de eerste outfit erg leuk!

 
At November 6, 2013 at 12:59 PM , Anonymous robin said...

dat geruite blousje is zo leuk!!

 
At November 6, 2013 at 1:53 PM , Blogger Levande said...

Hele mooie outfits. De eerste is zeker mijn favoriet! X

 
At November 6, 2013 at 11:27 PM , Blogger odette said...

Je hebt echt een hele leuke stijl! Heel gaaf, echt je eigen ding :)

 
At November 7, 2013 at 9:11 PM , Blogger Rosanne said...

Ik vind je 2e stijl van boven echt heel leuk, en je hebt een onwijs leuke stijl!
liefs,
Rosanne

 
At November 7, 2013 at 11:27 PM , Blogger Amy said...

Leuke blog! Dat geruiten shirt die je op de foto meest rechtsonder aan hebt is echt super leuk (:

 
At November 9, 2013 at 6:07 PM , Anonymous Yasmine said...

De eerste outfit vind ik helemaal geweldig!

 
At November 13, 2013 at 4:58 PM , Blogger Esther - myconfashions.nl said...

Leuke outfits! En wat heb je een leuke blog :)
X Esther \ Confashions

 
At November 15, 2013 at 5:35 PM , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ said...

Wat een ontzettende leuke blog heb jij en bedankt voor je reactie..
Ik heb je een mailtje gestuurd..

New blogpost: review

 
At December 14, 2013 at 5:43 PM , Anonymous Anonymous said...

Ik heb geweldig nieuws;ik heb namelijk net een super leuke blog ontdekt! Jouw blog! Je stijl is geweldig en je bent super pretty. xx

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home