This page has moved to a new address.

NOW MY LIFE IS SWEET LIKE CINNAMON

This is not another blog: NOW MY LIFE IS SWEET LIKE CINNAMON

Saturday, January 18, 2014

NOW MY LIFE IS SWEET LIKE CINNAMON

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Sweater Asos | Shirt Monki | Skirt Boohoo | Shoes Asos | Bag Fasha | Socks Primark

Welkom bij awkward-outfitfoto's-maken-met-Sara deel II. Vandaag neem ik jullie mee naar een pittoresk boerendorpje om wat plaatjes te schieten op een landweggetje te midden van onze oer-Hollandse polders. De ideale en rustige locatie. Dacht ik. 
Plotseling bleek dit rustige landweggetje een sluiproute voor opgeschoten 16-jarige jongetjes met bakbeesten van tractoren te zijn en dus moest ik iedere keer in alle haast mijn statief van de weg sleuren. Om vervolgens gewoon lekker nonchy in de berm te gaan staan en met een uitgestreken gezicht doen alsof ik foto's van de koeien maakte. 

Verder moest ik afgelopen nacht bijna in een doos onder de brug slapen omdat mijn zusje per ongeluk de anti-inbraak sloten op de deur had gedaan en ik dus om 4 uur 's nachts tot de conclusie kwam dat ik het huis niet in kon. Chill. Gelukkig werkt het traditionele steentjes-tegen-de-ramen-gooien nog steeds prima en kon ik toch nog voor welgeteld drie uur mijn bed in. Want vanochtend wachtte er alweer een paard en een lesauto en vanavond een verjaardag. Ik. wil. slapen.

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , ,

33 Comments:

At January 18, 2014 at 3:42 PM , Blogger Cat said...

Wat een heerlijke poppige outfit, heb een kleine crush op je schoenen!

 
At January 18, 2014 at 3:53 PM , Blogger Amy said...

Ik heb de sokjes van river island, schattig!

 
At January 18, 2014 at 4:31 PM , Anonymous Linda said...

Schattige outfit! Vooral je rokje vind ik heel tof!

 
At January 18, 2014 at 4:39 PM , Anonymous Esmée said...

Wat een mooie outfit! x

 
At January 18, 2014 at 4:40 PM , Blogger key-are said...

Super outfit weer Saar! Liefs

 
At January 18, 2014 at 7:27 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Super cute outfit! Succes met alle drukte!

xo

 
At January 18, 2014 at 11:34 PM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Ik moet altijd zo lachen om je schrijftalent! Dit staat je super schattig! XO

 
At January 19, 2014 at 1:03 AM , Anonymous Anne said...

Je schrijft zo leuk :D
Verder is het totaal niet mijn stijl maar ik vind het je goed staan!

 
At January 19, 2014 at 9:50 AM , Blogger Anouck said...

Precies wat Judith en Anne zeggen, je hebt echt humor! Een hele toffe outfit! Die sokjes zijn zo lief!

 
At January 19, 2014 at 11:42 AM , Blogger Merdjelin said...

Wat een super schattige schoenen met die sokjes! Je hebt trouwens een erg leuke schrijfstijl! x

 
At January 19, 2014 at 12:36 PM , Blogger Manon Margaretha said...

Leuk outfit, ben helemaal weg van je lieve schoentjes en sokjes!
xManon

 
At January 19, 2014 at 1:16 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Heel tof rokje, je trui staat er super bij!

 
At January 19, 2014 at 2:18 PM , Blogger Unknown said...

Wauw, wat een prachtige outfit! Haha, je kan ook heel leuk schrijven, ik ga er spontaan van glimlachen :).

Xjes Femke

 
At January 19, 2014 at 5:17 PM , Anonymous pretty beauty land said...

wauw wat een leuke outfit zeg!

 
At January 19, 2014 at 5:28 PM , Anonymous Joyce said...

hele leuke outfit! ik vind kraagjes altijd zo leuk!

 
At January 19, 2014 at 6:34 PM , Blogger Unknown said...

Mooie outfit!

 
At January 19, 2014 at 8:50 PM , Anonymous Dina said...

Die sokjes! Geweldig!

 
At January 19, 2014 at 11:05 PM , Blogger Unknown said...

Haha, erg leuk geschreven! En ook een leuke outfit :)

Liefs
Antoinet www.everydaychic.nl

 
At January 20, 2014 at 11:48 AM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Wat en schattige sokjes!



www.style-chameleon.com

 
At January 20, 2014 at 7:19 PM , Blogger Veere said...

Leuke schrijfstijl heb je haha! :) Gelukkig kon je toch nog naar binnen om drie uurtje te slapen! Je outfit is echt heel leuk, vooral die rode trui!

 
At January 20, 2014 at 7:35 PM , Blogger Rowan - Rebels maar Romantisch said...

Haha, wat een drama is dat he als je 's avonds het huis niet meer inkomt. Ook wel eens gehad en natuurlijk slaapt iedereen dan met telefoontjes op stil. Superleuke outfit in ieder geval, de kleur van het truitje staat je zo mooi! :) Liefs, Rowan

 
At January 20, 2014 at 7:53 PM , Blogger Sara said...

Wat lief, dankje! Ik had hem van mijn broertje gestolen haha.

 
At January 20, 2014 at 8:00 PM , Blogger 'Minke. said...

Jaaa! Haha ik kon geen titel bedenken, en heb hem inderdaad van Arctic monkeys (:
Leuk dat je een kijkje op mijn blog nam, leuke outfit, die sokjes erbij ook heel erg schattig ^^

 
At January 20, 2014 at 8:11 PM , Anonymous Anonymous said...

Het staat je echt ontzettend mooi! Vooral de kleur rood is perfect ! xx

 
At January 20, 2014 at 8:22 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

hahaha heerlijk ik heb het ook weleens gehad! mijn vader schrok zich toen rot van de deurbel! liefs x

 
At January 20, 2014 at 10:03 PM , Blogger Nicole van Roekel said...

Wat een leuke outfit! Die kleur rood staat je heel erg mooi! En wat vervelend dat je voor een dichte deur stond, gelukkig is het toch nog goed gekomen haha. Slaap lekker alvast ;) Liefs, Nicole

 
At January 20, 2014 at 10:18 PM , Anonymous Nathalie Kemna said...

Woww!! Zo'n leuke outfit! De schoentjes zijn echt super schattig!

xx

http://www.nathalie-kemna.nl
https://www.facebook.com/nathalie.kemna.official

 
At January 20, 2014 at 10:21 PM , Blogger hoihoi said...

Leuke outfit! En dat liedje van Lana is prachtig he! <3
Liefs Ypie,

www.oh-saycanyousee.blogspot.nl

 
At January 21, 2014 at 11:10 AM , Blogger Eva said...

hele leuke en lieve outfit! je hebt een beetje iets weg van een Nederlandse actrice maar ik kan niet precies achterhalen wie, misschien dat meisje van afblijven haha:)

 
At January 21, 2014 at 11:38 PM , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com said...

Leuke outfit! :)

Xx Alex

 
At January 23, 2014 at 3:48 PM , Anonymous eline said...

Echt een superlieve outfit!

 
At January 27, 2014 at 10:25 PM , Blogger Gioia said...

Wat een leuk rokje!
xx

www.Cwithoutshoes.blogspot.com

 
At February 4, 2014 at 10:43 PM , Blogger Unknown said...

Ik scrolde even door je blog heen, je heb echt super leuke outfits! :)

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home