This page has moved to a new address.

HAPPY BIRTHDAY LITTLE SIS

This is not another blog: HAPPY BIRTHDAY LITTLE SIS

Friday, December 13, 2013

HAPPY BIRTHDAY LITTLE SIS

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Blouse Zara | Cardigan Only | Skirt Superstar | Boots Zara

Precies een week geleden was mijn zusje jarig en werd ze 14 jaar. Kleine zusjes worden zo snel groot. Misschien weten jullie het nog, maar rond mijn eigen verjaardag schreef ik over onze 'verjaardagsklerentraditie' en aangezien ik de verjaardagsoutfit van mijn zusje super tof vond was ik blij dat ze die hier wilde showen. Tromgeroffel alstublieft, vooooorrrrrrrr: Puck!

Stiekem ben ik eigenlijk wel een beetje jaloers. Toen ik 14 was dacht ik nog steeds dat sjaaltjes die aan je haarband vast zaten hip waren (die schoolfoto blijft me de rest van mijn leven achtervolgen...) en leefde ik zo ongeveer in mijn Uggs. De swek straalde er vanaf. Maarja, ik had dan ook niet zo'n lieve leuke grote zus hehehe. *geeft zichzelf schouderklopjes*

De toetsweek is eindelijk voorbij en jawel, dat vier ik door met griep en 40 graden koorts op bed te liggen. Wat een feest, ik kan me geen beter begin van het weekend voorstellen... Voordeel is wel dat ik nu eindelijk tijd heb om series te kijken, blogs te lezen en nieuwe muziek te ontdekken. Dus kom maar op met die muziektips en leuke films!

Vinden jullie het leuk om wat vaker outfitposts van Puck te zien?

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , ,

27 Comments:

At December 14, 2013 at 11:13 AM , Blogger Ysanne said...

Heel leuk! Vooral dat vest vind ik super! En beterschap btw, zo naar meteen na je toetsweek.

 
At December 14, 2013 at 12:34 PM , Blogger Lonneke said...

Gefeliciteerd met Puck! Ik vind haar outfit inderdaad superleuk! Die schoenen en dat vest... <3333 liefs!

 
At December 14, 2013 at 12:44 PM , Anonymous Anonymous said...

Wauw, je zusje is ook al zo knap als jij!! Haar outfit is echt geweldig! Nog gefelicteerd met je zusje en veel beterschap! :) Xx

 
At December 14, 2013 at 1:07 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Ah super leuk! Ze is net een jongere versie van jou, jullie lijken erg op elkaar! Haha toen ik 14 was had ik ook nog totaal geen gevoel voor mode, achteraf wel erg jammer ;) Toffe outfit draagt ze.
Beterschap!

 
At December 14, 2013 at 1:51 PM , Blogger Unknown said...

leuk ! Gefeliciteerd XO

 
At December 14, 2013 at 1:55 PM , Blogger Photographybyroos said...

Prachtig meisje + prachtige outfit. Gefeliciteerd!

 
At December 14, 2013 at 5:19 PM , Blogger Liese said...

Wauw, echt een supermooie outfit!
Toen ik 14 was liep ik er allesbehalve zo stylish bij haha ^^

Liefs, Liese

 
At December 14, 2013 at 5:33 PM , Blogger MissPrettiness said...

Hele mooie outfit! & heel veel beterschap!

 
At December 14, 2013 at 6:29 PM , Blogger Unknown said...

Wat een prachtig mooie grote foto's heb je op je blog en wat is je zusje inderdaad een mooi meisje!

 
At December 14, 2013 at 8:33 PM , Blogger Amy said...

Leuke outfit! Ik was op mijn veertiende nog helemaaaal niet zo bezig met mode :') In iedergeval gefeciteerd met je zusje, leuk als jullie vaker samen outfit posts doen (: Beterschap!

 
At December 14, 2013 at 9:30 PM , Blogger Sisters and Sisters said...

Wat een leuke outfit. Mooie foto's!

 
At December 14, 2013 at 11:36 PM , Blogger Gioia said...

Wat een prachtige meid! Het vest is super
XO

www.Cwihoutshoes.blogspot.com

 
At December 15, 2013 at 8:12 AM , Blogger Eve Dijkema said...

Je zusje is echt mooi! En leuke stijl heeft ze ook! ♥

 
At December 15, 2013 at 10:00 AM , Anonymous Anonymous said...

Die boots zijn leuk!

 
At December 15, 2013 at 11:03 AM , Blogger Iris said...

Hele leuke outfit van je zusje!
En ik ken het gevoel haha, als ik nu terugkijk op foto's van toen ik 14 was ...
Where was my mind?! haha
Jullie zijn beide heel mooie meisjes! :-)

 
At December 15, 2013 at 12:25 PM , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ said...

Wat een lief meisje en haar kleren helemaal top!

New blogpost: outfit

 
At December 15, 2013 at 2:10 PM , Anonymous Lidewij said...

Wow, wat een leuke blog heb je, en wat is je zusje een mooi meisje! Ik zou wel vaker outfitfoto's van haar willen zien :) en pff, toen ik 14 was zag ik er ook niet uit, meisjes van nu hebben zo'n leuke stijl al zo jong, het is niet eerlijk ;)

 
At December 15, 2013 at 4:49 PM , Blogger Unknown said...

Ja meer outfitposts zouden leuk zijn! :)
en heel leuk effectje met die sneeuwvlokjes over je site haha.

 
At December 15, 2013 at 5:03 PM , Blogger Unknown said...

Hele leuke outfit,mooi zusje!

 
At December 15, 2013 at 5:06 PM , Blogger The Style Class said...

Wauw wat een mooie outfit! Knap zusje heb je!

 
At December 15, 2013 at 5:08 PM , Blogger Merel said...

Je hebt echt een mooi zusje! En ze draagt ook hele leuke kleren. Meh, ik wilde dat ik een grote zus had, had me heel wat outfitblunders bespaard, haha.

 
At December 15, 2013 at 9:33 PM , Anonymous Esmée said...

Beterschap! Wat een leuke outfit draagt je zusje, ze heeft een leuke stijl. x

 
At December 16, 2013 at 8:48 AM , Blogger perfect hippie said...

Ah beterschap! En je zusje heeft echt dezelfde lach als jij.

 
At December 16, 2013 at 12:35 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Wat ziet ze er leuk uit, gefeliciteerd!

En ze lijkt ook heel erg op jou zeg!



www.style-chameleon.com

€750 GOODIEBAG GIVEAWAY ON MY BLOG!!!

 
At December 16, 2013 at 5:45 PM , Blogger Mary Lee said...

these photos are so beautiful! love your skirt, it looks so comfy
www.marylee31.blogspot.com
x

 
At December 16, 2013 at 7:47 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

Leuke foto's ze komt mij erg bekend voor..

liefs,

 
At March 13, 2014 at 7:15 PM , Blogger Unknown said...

Je zusje lijkt ontzettend veel op je!:) Leuke outfit heeft ze aan, vooral het rokje en blouseje! X

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home