This page has moved to a new address.

THE PERKS OF BEING A PILLOW

This is not another blog: THE PERKS OF BEING A PILLOW

Monday, December 16, 2013

THE PERKS OF BEING A PILLOW

Image and video hosting by TinyPic Een dagje niet naar school, hmm, no problemo. Dacht ik. Er zijn alleen wel een paar nadelen want één: ik ben nog steeds ziek. Twee: mijn ouders willen niet dat ik de hele dag series kijk, "want het is slecht voor je om de hele dag naar een scherm te turen". (ohja en wat doen jullie dan op het werk? ...precies...) En drie: boeken lezen is op dit moment hoofdpijnveroorzaker numero uno. Oftewel, ik hang de hele dag in bed, op de bank of op ieder ander willekeurig meubelstuk dat comfortabel genoeg is (exclusief de hondenmand). Een soort van levend kussen dus. Misschien moet ik de kleur van mijn pyjama maar afstemmen op ons interieur, dat zou wel leuk zijn. Dat mensen dan op visite komen en mijn ouders complimenteren met die leuke nieuwe kussens en ik me niet langer schuil hoef te houden op mijn kamer om die ene vraag te ontlopen. Die onvermijdelijke vraag, die al vanaf het begin van de avond als een donderwolk boven je hoofd hangt totdat iemand eindelijk de verdoemde woorden uit durft te spreken: "hoe gaat het op school?" Waarna er automatisch een relaas volgt van mijn ouders over een gebrek aan inzet en de visite meelevend knikt, terwijl wij kinderen het liefst samen willen smelten met de bankbekleding en verdwijnen. Het leven van een kussen is zo gek nog niet. 

Anyway, ik ga maar eens proberen de in mijn hoofd rond stampende olifanten te verjagen met wat muziek. Bij voorkeur iets met een goede baslijn, daar slaan ze vast van op de vlucht.

Liefs,
 Sara

Labels: , , ,

15 Comments:

At December 16, 2013 at 2:01 PM , Blogger Kelly said...

Wat vervelend zeg! Ik ben zelf helaas ook al weer anderhalve week thuis en ik verveel me te pletter. Gelukkig kan ik nog wel boeken lezen. Beterschap!

 
At December 16, 2013 at 2:44 PM , Anonymous Anonymous said...

Veel beterschap! Ik ben nog niet ziek geweest, gelukkig!

 
At December 16, 2013 at 3:02 PM , Anonymous Dina said...

Heel veel beterschap!

 
At December 16, 2013 at 3:23 PM , Blogger Ysanne said...

Beterschap! Overigens wel een leuke outfit op die foto haha.

 
At December 16, 2013 at 3:25 PM , Blogger TalitaxAdriana said...

Beterschap, i looove je jeans short!

 
At December 16, 2013 at 3:41 PM , Blogger Amy said...

Super mooie foto! Super balen dat je nogsteeds ziek bent, hopelijk gaat het snel beter.. Nogmaals beterschap!

 
At December 16, 2013 at 3:45 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Haha super leuk stukje tekst!!

Xo

 
At December 16, 2013 at 4:16 PM , Blogger Michelle said...

Haha wat super leuk geschreven! Heel veel beterschap! <3

 
At December 17, 2013 at 11:10 AM , Blogger Roxanne van de Zanden said...

Beterschap! Erg mooie foto trouwens
liefs,

 
At December 17, 2013 at 2:58 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Balen dat je ziek bent :( Ondanks dat heb je nog veel fantasie om een leuk stukje te schrijven haha.
Mooie foto, die camera is zo gaaf! En je outfit ook :)
Beterschap!

 
At December 17, 2013 at 6:56 PM , Blogger Sara said...

Sara's zijn vaak ziek, it's a fact. En wat doen ze dan? Series kijken, hoe kan het ook anders ;) Wat mij altijd helpt is gewoon veel slapen, des te minder voel je ervan. Beterschap Saar! ♥

Liefs

 
At December 17, 2013 at 8:50 PM , Anonymous Anne Solveig said...

Beterschap! Wat een mooie foto!

 
At December 17, 2013 at 10:45 PM , Blogger Sisters and Sisters said...

Beterschap meid x www.sistersandsisters.com

 
At December 17, 2013 at 11:39 PM , Anonymous Jhemyla | beautyenfashion.com said...

Wat een leuk geschreven stukje! Ik ben ook ziekjes op dit moment. beteschap

 
At December 18, 2013 at 9:34 AM , Blogger TalitaxAdriana said...

aaah, zo bekend, Beterschap! Gave tekst :) Liefs.

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home