This page has moved to a new address.

TUMBLR IN REAL LIFE

This is not another blog: TUMBLR IN REAL LIFE

Thursday, December 12, 2013

TUMBLR IN REAL LIFE

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Mijn kamerdeur was saai en de net-niet-bijpassende kleur irriteerde me. Het was een groot en kaal vlak dat niet bij de rest paste en voortdurend in de weg leek te zitten. En aangezien het gewoon heel fijn is het om urenlang rond te snuffelen op tumblr en toffe foto's tegen te komen of naar foto's kijken en half sniffend emotioneel worden van de leuke herinneringen die erbij horen, was de combinatie snel gemaakt. Wat hipsterhoofddeksels (al schijnen de bloemenkroon en bolhoed alweer mainstream te zijn. ofzo.) en een filter over de foto's doet de rest. 
Welkom bij mijn tumblr in het echte leven.

Liefs,
 Sara

Labels: , , , ,

20 Comments:

At December 12, 2013 at 9:54 AM , Blogger Kelly said...

Leuk zeg!

 
At December 12, 2013 at 11:09 AM , Blogger Leonie said...

Ah Saar super leuk!

 
At December 12, 2013 at 11:50 AM , Blogger Ysanne said...

Wauw wat leuk, die eerste foto zou trouwens zo op tumblr kunnen haha X

 
At December 12, 2013 at 12:46 PM , Blogger Anouk said...

wéeeeeeeeeeeeeel heel erg vet. (Ze zijn inderdaad tumblr waardig. haha)

 
At December 12, 2013 at 1:12 PM , Blogger Elizabeth said...

Superleuk :D Mijn deur/hele muur beplakken staat ook al eeuwen op mijn to do list maar het komt er nooit van. Die eerste foto is trouwens echt heel mooi

 
At December 12, 2013 at 2:56 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

heel leuk gedaan!
ook leuk die eerste foto!

liefs

 
At December 12, 2013 at 4:03 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Super leuk zoiets! Die zwart wit foto van jou is echt heel mooi :o

 
At December 12, 2013 at 4:09 PM , Blogger Amy said...

Heeel leuk die muur zo!

 
At December 12, 2013 at 4:43 PM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Wat een leuk idee! XO

 
At December 12, 2013 at 4:50 PM , Anonymous Silvy said...

Ohh wat gaaaaf!!

 
At December 12, 2013 at 4:54 PM , Blogger Bo said...

Wat een gave blog heb jij! Ik volg je nu <3

liefs bo
stuffbybo.blogspot.nl

 
At December 12, 2013 at 5:00 PM , Blogger Sharon said...

ik wordt helemaal vrolijk van de sneeuwvlokjes op jouw site!

super schattig!

x Sharon
www.fffocus.nl

 
At December 12, 2013 at 6:25 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Heel leuk!

Xo

 
At December 12, 2013 at 10:28 PM , Blogger robin sue said...

Heel leuk gedaan!

 
At December 13, 2013 at 10:03 AM , Blogger elkedagelbrich said...

Wauw, echt heel leuk!

Liefs, Elbrich

 
At December 13, 2013 at 11:16 AM , Blogger Unknown said...

Wauw, het ziet er supergaaf uit! Xx

 
At December 13, 2013 at 5:19 PM , Blogger De Dotties said...

Wat leuk! Geeft wel een cool effect!

 
At December 13, 2013 at 9:27 PM , Blogger Sara said...

Waah ik vindt het zooo tof!

Liefs

 
At December 18, 2013 at 7:00 PM , Anonymous Anonymous said...

OP DIE ENE FOTO STAAT THE XX. Ken je the XX? Dat zou zo tof zijn, want ik zoek al heel lang een mede liefhebber! xoxo,

 
At December 18, 2013 at 8:50 PM , Blogger Sara said...

Jaa die ken ik zeker, geweldige band! <3

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home