This page has moved to a new address.

SPRING FEVER

This is not another blog: SPRING FEVER

Wednesday, March 12, 2014

SPRING FEVER

Image and video hosting by TinyPic
Lentekoorts heeft me in haar macht, ik voel me een beetje als zo'n lammetje dat met vier poten tegelijk door de lucht vliegt. Ondanks de enorme berg schoolwerk die me achtervolgd als mijn eigen schaduw ben ik haast onfatsoenlijk vrolijk. Waar is die examenstress of op z'n minst toetsweekstress? En niet te vergeten de stress voor mijn decentrale selectie. Okee toegeven, stiekem stress ik daar dan wel weer een beetje voor. Een beetje heel erg. Ik heb de afgelopen jaren altijd Diergeneeskunde als eerste keus gehad, en Rechtsgeleerdheid als plan B. Tot ik de heldere ingeving kreeg dat ik altijd Rechten leuk heb gevonden en dat dat toch meer mijn ding is, waarna ik Diergeneeskunde (+ zomercursus scheikunde + alle andere zekerheid) overboord heb gegooid om de toelating voor Law College te doen. En nu heb ik mezelf vastgepind op het idee van Law College en moet. ik. toegelaten. worden. No stress, dat begrijp je wel. 

Vandaag is overigens een best wel perfecte dag,want één: ik ben vrij (drie hoeraatjes voor het Christelijk onderwijs) en twéé: HEB JE HET WEER GEZIEN?! Ook al blijf ik bij mijn standpunt dat sneeuw ongeveer het beste is wat een mens kan overkomen, de zon kan er ook wel mee door.

Oh en trouwens:
Image and video hosting by TinyPic
Ben niet geobsedeerd hoor.



Liefs,
 Sara

Labels: , ,

16 Comments:

At March 12, 2014 at 11:21 AM , Blogger Amy said...

Het weer is inderdaad heerlijk, ook ik ben vrij!

 
At March 12, 2014 at 1:36 PM , Anonymous Anna said...

Haha, dat van dat lammetje kan ik me wel in vinden! :)

 
At March 12, 2014 at 4:30 PM , Anonymous Anonymous said...

Love your blog girl :)
¿Do you want to follow each other?
Kisses honey
http://blogsaycheese.blogspot.com.es/

 
At March 12, 2014 at 4:50 PM , Blogger Anouck said...

Haha, wat leuk geschreven! Ik ben echt ook zo´n compleet ander persoon (nou ja, valt eigenlijk wel mee) wanneer het lente wordt. En dat huiswerk lukt dan wel, hopelijk. En ahh, ik ben echt jaloers dat je lekker vrij bent, geniet er nog van! :)

 
At March 12, 2014 at 4:59 PM , Blogger Naomi said...

Ik vind het altijd zo leuk om jou posts te lezen, een leuke mening lekker personal en toch ook die leuke 'fashion' attitude of hoe je het noemt. Liefs,

 
At March 12, 2014 at 5:47 PM , Anonymous Anonymous said...

Erg leuk stukje!
Persoonlijk vind ik lente en de zon veel fijner dan sneeuw.
Je wordt toch enorm vrolijk van dit heerlijke weer!?

 
At March 12, 2014 at 5:47 PM , Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by the author.

 
At March 12, 2014 at 5:59 PM , Anonymous Linda said...

Zo herkenbaar dit! Ik moest net een kwartier lopen vanaf de bushalte naar huis en normaal vind ik dat vér want ik heb altijd honger en dan wil ik gewoon thuis zijn, haha, maar nu was het zó fijn! Ik zit nog steeds met zó'n smile hier, heerlijk die lente! :) Ik duim met je mee voor je selectie, spannend!

 
At March 12, 2014 at 6:21 PM , Blogger lnthw said...

Heeerlijk he! Ik zit met allemaal deadlines maar het weer maakt een hoop goed.
Spannend van je decentraal, ik duim met je mee ! Wil je Law College in Utrecht volgen? :) x

 
At March 12, 2014 at 6:31 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

hahaha zo herkenbaar inderdaad en leuke foto van je zonder weinig makeup staat je goed! ik hou zo van de lente vanmiddag ging ik in mijn pauze ook een halfuur in de zon zitten echt heerlijk .. van deze zon word je het bruinst
liefs x

 
At March 12, 2014 at 6:47 PM , Blogger Sara said...

Haha thanks, dat vind ik echt een heel leuk compliment! :))

 
At March 12, 2014 at 8:54 PM , Blogger Rosanne said...

Haha dit is echt heel herkenbaar! De zon is gewoon echt onwijs lekker. Elke keer denk ik bij me eigen wat ben ik toch blij met dit weer hihi.
liefs x

 
At March 12, 2014 at 10:30 PM , Blogger Wendy said...

Leuke foto! EN ben ook echt zo blij met het weer iedereen is gelijk weer vrolijk :)

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com
www.facebook.nl/fabulousstylews

 
At March 13, 2014 at 10:55 AM , Blogger Guylaine Fréderique said...

Mooie foto! En wat heb je een leuke schrijfstijl. Liefs

 
At March 13, 2014 at 7:20 PM , Blogger perfect hippie said...

Ik hou van zon, al vind ik sneeuw op zijn tijd ook wel fijn. Net zo fijn als je vallende sneeuwvlokjes.

 
At March 19, 2014 at 5:23 PM , Anonymous Monique - Beads & Basics said...

SUITS!!!!!
Top serie!!!!! ;)

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home