This page has moved to a new address.

BLOGGER BATTLE | A FIRST DATE

This is not another blog: BLOGGER BATTLE | A FIRST DATE

Tuesday, July 8, 2014

BLOGGER BATTLE | A FIRST DATE

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Jacket SheInside | Dress ASOS | Shoes Dr. Martens | Headband eBay | Rings Primark

Toen ik de opdracht voor de eerste blogger battle kreeg, begonnen mijn hersenen spontaan overuren te draaien. De meest wilde combinaties van allerlei fancy jurkjes met torenhoge hakken vlogen door mijn hoofd maar niets was goed genoeg, simpelweg omdat ik, hoe leuk het er dan ook uit mag zien, zoiets nooit zou dragen op een date. Ten eerste omdat ik op hakken altijd verschrikkelijk onelegant rondstamp en ik mijn date niet meteen af wil schrikken met een olifantenimitatie, ten tweede omdat hakken gewoon totaal niet praktisch zijn. Ik wil samen door de stad kunnen slenteren, naar concerten gaan en desnoods in bomen klimmen als dat nodig is, en daar zijn mijn ouwe trouwe Docs nu eenmaal een stuk beter geschikt voor. Plus mijn fijnste jurkje allertijden, die is altijd goed. <3

In deze bloggerbattle neem ik het op tegen Rosa en Lisa en ik kan jullie hulp goed gebruiken. Zouden jullie allemaal zo lief willen zijn om op mij te stemmen? Alvast mijn eeuwige dank. <3

Stemmen kan HIER. (naar beneden scrollen en klikken op mijn naam, it's just that easy)

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , , , , ,

33 Comments:

At July 8, 2014 at 2:37 PM , Blogger Deborah said...

Superlief jurkje, leuk gecombineerd zo met je Docs. En ja, je hebt gelijk, zo veel handiger op een date!
ik ga op je stemmen :)

 
At July 8, 2014 at 2:41 PM , Blogger Unknown said...

Wat een leuke outfit en mooie foto's! Ik heb ook op je gestemd!

 
At July 8, 2014 at 3:16 PM , Blogger Unknown said...

Hele leuke look, as usual!
liefs

 
At July 8, 2014 at 3:18 PM , Blogger Naomi said...

Outfit!!! <3

 
At July 8, 2014 at 3:19 PM , Blogger Unknown said...

Ahh wat een leuke battle! Ik vind je outfit heel tof! Ik zou dit zo dragen op een eerste date! Ik ben ook echt een ramp op hakken en lekker door de stad slenteren lijkt me lekkerder op een paar stoere laarsjes!

 
At July 8, 2014 at 3:20 PM , Anonymous Anonymous said...

Mijn stem heb je! Ik heb de andere outfits bekeken, maar die van jou is zeker weten m'n favoriet! X

 
At July 8, 2014 at 3:21 PM , Anonymous Anonymous said...

Wat een super lieve outfit! Ik heb direct mijn stem uitgebracht :)

www.thoughtsinstyle.com

 
At July 8, 2014 at 4:23 PM , Blogger Emmy said...

Je hebt een geweldig mooi jurkje aan <3 Je ziet er prachtig uit! Ik ga op je stemmen hoor :) Liefs Emmy

 
At July 8, 2014 at 6:04 PM , Blogger Lauresque said...

Dit is precies hoe ik zo'n jurkje zou combineren! Het staat je ook echt prachtig, Saar.
Ik vind de setting en de ballonnen ook echt heel erg leuk (: Liefs! X

 
At July 8, 2014 at 6:32 PM , Blogger Demi said...

Hele leuke outfit! Ik zou 'm ook zo dragen. Ik vind vooral je sieraden heel leuk en die head chain staat je super! Ik heb trouwens op je gestemt, hopelijk win je : )

 
At July 8, 2014 at 6:50 PM , Blogger Sharrel said...

Wat een lief jurkje! Stoer gecombineerd met je Dr. Martens!

x

 
At July 8, 2014 at 9:27 PM , Blogger Jantasie said...

Wat een mooie foto's en je draagt echt een leuk jurkje! Ook leuk zo met die ballonnen!


Liefs, Janneke
www.jantasie.com

 
At July 8, 2014 at 10:14 PM , Blogger Amy said...

Ik heb op je gestemd! Heel schattig jurkje

 
At July 9, 2014 at 12:06 AM , Blogger Wendy said...

Dit vind ik een super leuke eerste date outfit! Net wat je zegt het liefs ga ik op hakken, maar zo niet praktisch. Heb het ooit gedaan, maar in Utrecht lopen op hakken is niet handig. Je raad het al ik had een erg schaam momentje (Mijn hak beleeft vast zitten in de stenen :( )

Ik ga op je stemmen! <3
XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com

 
At July 9, 2014 at 10:31 AM , Anonymous Anonymous said...

wat een super leuke foto's en een geweldige outfit!

 
At July 9, 2014 at 2:22 PM , Blogger Unknown said...

Waaaaauw, prachtige foto's zeg! En je outfit is super. Kanten jurkjes zijn zo leuk <3

 
At July 9, 2014 at 6:10 PM , Blogger Unknown said...

Beautiful outfit, I love the romanticism of the dress paired up with the tough leather accessories :)
I invite you to visit my blog and let me know if you would like to follow each other.
XOXO

Milu
www.hellolupi.blogspot.com

 
At July 9, 2014 at 8:28 PM , Blogger Carola said...

Je outfit ziet er leuk uit!
Ik heb op je gestemd!

 
At July 9, 2014 at 9:22 PM , Blogger Anouck said...

Wat een onwijs leuke outfit, wauw!! Ik vind het echt heel leuk gecombineerd, dat kantje jurkje is zo schattig! Ook dat hoofdbandje vind ik echt superleuk staan, ik wil ook zo'n ding! Ik heb natuurlijk op je gestemd, hopelijk win je :)

 
At July 9, 2014 at 9:43 PM , Blogger Remote Reporter said...

Ik stem zeker op jou! Prachtige outfit en hele mooie foto's ! xx

 
At July 9, 2014 at 11:03 PM , Blogger Sara said...

Heb op je gestemd hoor naamgenootje! Lief jurkje, ik deel je opinie over hakken. Onpraktische dingen, kan er totaal geen bomen mee beklimmen. Pfft.

Liefs, Saar.

 
At July 10, 2014 at 11:54 AM , Blogger Sara said...

Aaaah dat lijkt me inderdaad verschrikkelijk haha, lang leve de platte schoenen!

 
At July 10, 2014 at 11:55 AM , Blogger Sara said...

Ja man, echt rare dingen, zonder bomen klimmen geen geslaagde date, as you know.

 
At July 10, 2014 at 11:56 AM , Blogger Sara said...

Thanksssss! Dat vonden voorbijgangers ook, want ze bleven lekker staan kijken tijdens het maken van de foto's. AWKWARD.

 
At July 10, 2014 at 11:56 AM , Blogger Sara said...

Jaaaa, liefde voor kanten jurkjes! <3

 
At July 10, 2014 at 12:40 PM , Blogger Unknown said...

Waaah je bent echt heel schattig! Super leuke foto's :)

 
At July 10, 2014 at 1:05 PM , Blogger High on those Heels said...

Leuk gecombineerd met je kanten jurkje en dr martens! :)! Mijn stem heb je!

x

 
At July 10, 2014 at 1:33 PM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Wat zie je er leuk uit! Ik moest even heel hard lachen bij het woordje 'olifantenimitatie' hahahah! Je hebt er een stem bij:) XO

 
At July 10, 2014 at 8:43 PM , Blogger Rebecca said...

Wat een super leuke outfit. Prima gecombineerd en perfect voor een first date!

 
At July 12, 2014 at 12:43 PM , Blogger By-Evelien said...

wat een leuke outfit zeg! Ik vind de foto's met ballonnen ook onwijs leuk. Mijn stem heb je zeker!

Liefs Evelien

 
At July 13, 2014 at 5:50 PM , Blogger Isabella said...

Ahh super leuke outfit! Daarbij zijn de foto's weer prachtig. Tuurlijk stem ik op je;)
x Isabella

 
At July 14, 2014 at 1:57 PM , Blogger Made by Carlijn said...

Prachtige outfit! You have my vote! Ik houd van leer gecombineerd met kant.

 
At July 16, 2014 at 10:21 AM , Blogger Rachel Kromdijk said...

wat een prachtige outfit meid ziet er goed uit liefs x

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home