This page has moved to a new address.

"DIE VERVELENDE YUPPEN ALTIJD"

This is not another blog: "DIE VERVELENDE YUPPEN ALTIJD"

Monday, June 9, 2014

"DIE VERVELENDE YUPPEN ALTIJD"

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Cardigan Primark | Jeans ASOS | Top Primark | Shoes Dr. Martens

Ik kan jullie verzekeren dat die tropische temperaturen van afgelopen weekend geen feest zijn als je de hele dag moet werken in een keuken waar de thermometers oververhit zijn geraakt. Afgelopen zaterdag was de avonddrukte in het restaurant grotendeels voorbij en begon ik voorzichtig te dagdromen over zwembaden met opblaaskrokodillen, palmbomen en ijskoude cocktails toen er toch nog een bestelling binnen kwam. Vier pannenkoeken, en of ik de één suikervrij kon maken, de ander glutenvrij met soyamelk en ohja, of er ook nog zoetstof bij kon en of de chocoladesaus wel van pure chocolade was. Mijn door de tropische temperatuur in de keuken toch al enigszins oververhitte humeur steeg nog verder tot het kookpunt, terwijl ik inwendig scheldend allerlei emmertjes met speciaal beslag begon te mengen en speciale pannen te warmen. Die vervelende yuppen ook altijd, die door mee te doen aan de nieuwste dieettrends in Sonja Bakkerland proberen hun zwangerschapsbuikjes weg te werken en oneindige wensenlijstjes doorgeven...

Toen ik met mijn armen vol borden bij de tafel aankwam en een groepje bejaarden zag zitten, verdween mijn woede als sneeuw voor de zon: "Och kind, sorry voor de overlast. Het ziet er heerlijk uit hoor, bedankt voor alle moeite!"

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , ,

26 Comments:

At June 9, 2014 at 7:45 PM , Blogger Naomi said...

Wat een geweldig verhaaltje alweer! En je outfit is ook prachtig :)

 
At June 9, 2014 at 7:48 PM , Blogger Stella said...

Hahahaha wat een leuk verhaaltje. Wat lief dat ze dat tegen je zeiden! (: Ik snap helemaal dat je humeur overkookte hoor, pff, tis ook echt mega warm geweest en dan ook nog moeten werken terwijl de opblaaskrokodillen je gedachten beheersen. Ik hoop dat je snel lekker kan chillenbillen op het strand of aan het zwembad. Zonder soja pannenkoek! Liefs, Stella.

 
At June 9, 2014 at 7:53 PM , Blogger Anouck said...

Ah, ik vind bejaarden altijd zo schattig! Sommigen zijn trouwens ook heel erg hoor, die denken dan, 'Ik ben bejaard, dus ik mag alles', en gaan vervolgens met hun scootmobiel over het fietspad scheuren, en dan zeggen ze ook nog dat 'de jeugd van tegenwoordig zo asociaal is. Maar goed, hele leuke outfit! Je header is trouwens ook heel leuk, had ik nog niet gezien.

 
At June 9, 2014 at 7:57 PM , Blogger Floor / Marjolein said...

Haha, grappig! Lijkt me wel vervelend soms dat je zulke speciale voedingsbestellingen krijgt, maar gelukkig heb je het toch gedaan ;)

 
At June 9, 2014 at 8:01 PM , Blogger Unknown said...

Hahah wat een leuk verhaaltje! Trouwens je outfit is ook echt super leuk! Kisses

 
At June 9, 2014 at 8:26 PM , Blogger Ysanne said...

Wat zit je haar leuk! En mooie outfit, zoals altijddddd :)

 
At June 9, 2014 at 8:43 PM , Blogger Unknown said...

Ik hoop dat je vervolgopleiding wel iets met schrijven te maken heeft, toch? Ik vind je artikelen zo fijn om te lezen. (:
Geniet van je vrije tijd zonder zoetstofsoyaglutenvrijepannekoeken! Liefs.

 
At June 9, 2014 at 8:57 PM , Anonymous Anonymous said...

Haha ah wat schattig van die oude mensjes. Lastig altijd, maar toch knap gedaan! Mooie outfit :)

 
At June 9, 2014 at 9:03 PM , Blogger Unknown said...

Super leuk geschreven weer, haha! :) Je vestje is tof! xx

 
At June 9, 2014 at 10:02 PM , Blogger Sara said...

Ik ga rechten studeren, dus niet direct iets met schrijven, maar wel een beetje. :)

 
At June 9, 2014 at 10:06 PM , Blogger Sara said...

Tsja, voor mensen met een voedselallergie is het natuurlijk erg vervelend dus dan vindt ik het ook niet zo'n probleem. Helaas zijn er tegenwoordig ook veel mensen die per se glutenvrij/soyamelk willen omdat één of andere voedselgoeroe heeft geroepen dat dat oh-zo-gezond is, en dat is wel erg irritant...

 
At June 9, 2014 at 10:41 PM , Blogger Denise van Kalmthout said...

Wat een leuk verhaaltje! Je ziet er prachtig uit <3

 
At June 10, 2014 at 10:03 AM , Blogger Manon Margaretha said...

Ondanks je stressvolle momenten zie je er nog steeds ontzettend goed uit haha!
Ben vooral weg van je topje, heel lief!
x

 
At June 10, 2014 at 10:23 AM , Anonymous Anonymous said...

Wat een grappig en leuk geschreven verhaal. Op mijn werk is het ook altijd enorm warm maar je went er wel aan. Al zal het nooit een pretje zijn!

 
At June 10, 2014 at 11:04 AM , Blogger Janne said...

Haha lijkt me op dat moment zo irritant als alles opeens anders moet! Je ziet er trouwens weer leuk uit, zoals altijd :)

 
At June 10, 2014 at 11:32 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Aa wat balen dat je moest werken, maar die complimentjes werken altijd wel :) Leuke outfit! Toffe broek en top!

 
At June 10, 2014 at 3:43 PM , Anonymous Anonymous said...

Haha geweldig artikel weer! Je outfit is zó mooi! X

 
At June 10, 2014 at 11:03 PM , Blogger Sara said...

Thanks, ik heb 'm ook nog niet zo lang dus geen zorgen haha. Helaas ligt mijn eigen domein tijdelijk uit de lucht, maar ik vind die header zo leuk dat ik 'm eigenlijk niet wil veranderen... :(

 
At June 11, 2014 at 3:33 PM , Blogger Unknown said...

Ik ben zo blij dat ik bij de slager werk. Daar is het altijd heerlijk koel. Al hebben we daar ook last van klanten die op het allerlaatste moment nog even een heel bbq pakket komen bestellen.

 
At June 11, 2014 at 9:42 PM , Blogger Jamie - The girls behind the camera said...

Mooie outfit. En wat heb je weer een leuk stukje geschreven, hopelijk heb je ook nog kunnen genieten van het weer

Liefs,
Jamie

 
At June 12, 2014 at 10:36 AM , Blogger MIXT fashion and lifestyle said...

Voor oude mensjes maakt het ook niet uit, maar die hype volgers zijn wel vervelend. Je ziet ze ook allemaal in de marqt!

 
At June 12, 2014 at 11:01 AM , Blogger Sara said...

Klopt, overal duiken nu ook plotseling die superfoods op!

 
At June 12, 2014 at 11:28 AM , Blogger lnthw said...

Je verhaaltje is echt té herkenbaar haha. Love the outfit trouwens, je broek is echt supertof ! x

 
At June 12, 2014 at 4:30 PM , Blogger Anne said...

Wat een ontzettend leuke outfit! Ik hou echt van jou stijl en je bent een knap meisje :) x

 
At June 14, 2014 at 11:54 PM , Blogger Unknown said...

Ik zie dat je best vaak jeans koopt van ASOS, ik was wel benieuwd.. ik vroeg me namelijk af of je toevallig weet hoe de broeken vallen? Ik zie lengtematen erbij dus dat is sowieso al fijn, maar zijn die hetzelfde als normaal? Haha ik heb altijd zo'n issues met broeken vinden, ik ben niet lang maar ook niet klein dus broeken zonder lengtematen vallen mij nét iets te klein altijd! Als ze niet hetzelfde vallen, wat heb jij normaal dan en wat kies je altijd? Ik ben echt van plan mijn broeken daar ook voortaan te gaan kopen.

 
At June 15, 2014 at 5:48 PM , Blogger Sara said...

Ik vind ze zelf super fijn omdat ze in lengtematen en veel verschillende kleuren verkrijgbaar zijn. Voor mij zijn de niet-lengtematen ook vaak net te kort, maar lengtemaat 34 van deze broeken zit perfect! Verder vallen de breedtematen eigenlijk net als normaal, dus ik kan ze zeker aanraden. :)

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home