This page has moved to a new address.

EEN WEEK VAN PUUR GELUK

This is not another blog: EEN WEEK VAN PUUR GELUK

Monday, June 30, 2014

EEN WEEK VAN PUUR GELUK

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Jacket SheInside | Skirt OASAP | Top Primark | New Balance OTTO 

Afgelopen week was de week van puur geluk. Niet alleen ontving ik eindelijk het felbegeerde papiertje met 'DIPLOMA' erop, ik kreeg ook geweldig nieuws, namelijk dat ik ben toegelaten tot het Utrecht Law College! Ik was zo intens blij dat ik begon te gillen en rondedansjes deed en iedereen in mijn omgeving begon te knuffelen, en dat drie uur later in de trein nog steeds wilde doen. Drie van mijn vrienden zijn ook toegelaten (wat zijn we toch allemaal brave en excellente leerlingen) dus dat wordt dolle pret volgend jaar. Oh en nog meer puur geluk, ik sliep afgelopen week voor het eerst in mijn eigen kamer en ik ben verliefd. Verliefd op Utrecht, verliefd op mijn eigen plekje en verliefd op het idee dat ik er over een paar weken permanent woon. Hij is nog niet af, maar voor jullie nieuwsgierige aagjes, dit is een beetje het idee.

Hoewel de voorgaande punten eigenlijk al genoeg zijn om zelfs de minst jaloerse persoon op deze aardbodem spontaan kriebels te bezorgen, wil ik toch nog even doorgaan, want ik heb het jaarboek nog niet genoemd. Achtenvijftig pagina's met leuke herinneringen aan leuke mensen in een onwijs mooi ontworpen boek. Toen ik vanochtend het jaarboek opensloeg werd ik zowaar een klein beetje emotioneel bij het besef dat ik iedereen zo ga missen. 

Nog drie laatste puntjes voordat ik weer terug ga naar de wolken om daar met mijn hoofd in te lopen: een gezellige verjaardag waarop ik mijn lieve vriendinnen uit mijn oude woonplaats allemaal weer zag, nieuwe schoenen en Netflix. Do I need to say more?

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , , ,

33 Comments:

At June 27, 2014 at 8:05 AM , Blogger Unknown said...

Oh proficiat daarmee!! Het rokje is super leuk en ik ben alleen maar jaloers op je New Balances...

 
At June 27, 2014 at 8:12 AM , Blogger Naomi said...

Jarloers jarloers jarloers jarloers, nee oke. Je kamer wordt zo gaaf (jouw kennende, niet dat ik je zo goed ken maar we letten even niet op de feiten) en als we straks met z'n allen in Utrecht zijn moet je hem wel even showen ;)

 
At June 27, 2014 at 8:18 AM , Anonymous Anonymous said...

Wat een super mooie outfit! Gefeliciteerd met je aanmelding!

 
At June 27, 2014 at 9:06 AM , Blogger Unknown said...

Gefeliciteerd met je toelating! Klinkt echt als een heerlijke week! Je outfit is ook echt super leuk! Nog meer reden om jaloers te worden! Je kamer ziet er ook al leuk uit zeg!

 
At June 27, 2014 at 9:09 AM , Blogger Made by Carlijn said...

Wat leuk voor je! Gefeliciteerd met alles!!

 
At June 27, 2014 at 11:10 AM , Blogger Ysanne said...

Dat is inderdaad een heleboel geluk, wat fijn! Je kamer ziet er mooi uit, ik houd wel van dat witte (en die schaal is ook vet!).

 
At June 27, 2014 at 11:39 AM , Anonymous Anonymous said...

Haha wat een heerlijk positief artikel! Gefeliciteerd met je toelating :)

 
At June 27, 2014 at 12:05 PM , Blogger globelovex said...

zo wat een geluk allemaal haha! Gefeliciteeerd :)!

 
At June 27, 2014 at 2:09 PM , Blogger Deborah said...

Wat een superleuke outfit, dat rokje is echt té leuk! En wat een geluk allemaal, gefeliciteerd met je toelating :)

 
At June 27, 2014 at 6:42 PM , Blogger Amy said...

Ahhwww wat een positief en enthousiast stukje! Wat fijn allemaal, gefeliciteerd (: Heel leuk rokje heb je ook aan <3

 
At June 27, 2014 at 7:51 PM , Blogger robin sue said...

super leuk om te lezen en wederom weer een fijne outfit :)

 
At June 27, 2014 at 10:44 PM , Blogger Demi said...

Gefeliciteerd dat je bent toegelaten! En wat leuk dat je nu je eigen kamertje hebt en dat 'ie bijna af is :)

 
At June 27, 2014 at 11:33 PM , Blogger Neeltje | Thoughts in Style said...

Wat een leuke blogpost en leuk om te lezen dat je zo blij bent! Je blog ziet er echt leuk uit en vooral je foto's :)

http://www.thoughtsinstyle.wordpress.com/

 
At June 28, 2014 at 9:29 AM , Blogger Sara said...

Jaa, die schaal is echt het paradepaardje haha, ik ben er zo blij mee!

 
At June 28, 2014 at 9:30 AM , Blogger Sara said...

Ze zijn tof hè, ik vind de kleur zo gaaf! :)))

 
At June 28, 2014 at 11:56 AM , Blogger Myrthe said...

Wat een mooie outfit! En wat gaaf dat je bent toegelaten op het Utrecht Law College :)

 
At June 28, 2014 at 2:30 PM , Blogger Unknown said...

Wat onwijs leuk voor je! En wat een mooie outfit :). Gefeliciteerd dat je bent toegelaten!

 
At June 28, 2014 at 2:44 PM , Blogger Anouck said...

Wat een leuk artikel Sara, en ook een leuke outfit! Ik vind je rokje zo leuk! Heel gaaf dat je toegelaten bent, en een huisje in Utrecht, zo leuk!!

 
At June 28, 2014 at 4:18 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Leuke outfit, mooie sneakertjes! En super dat je toegelaten bent!! Je gaat het vast super vinden in Utrecht :)

 
At June 29, 2014 at 8:37 AM , Blogger Unknown said...

Yeah, gefeliciteerd! Waar woon je in Utrecht? Ik ga in Utrecht naar school, dus zouden we ook een keer daar
kunnen shooten. *wenkbrauwwiebel*

 
At June 29, 2014 at 9:21 AM , Blogger Sara said...

Dat vind ik een heel goed idee *wenkbrauwwiebel*. Ik ben volgende week op vakantie, maar misschien daarna een keertje?

 
At June 29, 2014 at 11:45 AM , Blogger By-Evelien said...

Wat een leuke outfit weer! Het rokje is echt cute, en dubbel gefeliciteerd! En wat gaaf, utrecht is zó mooi. :)

Liefs Evelien

 
At June 29, 2014 at 5:17 PM , Blogger Unknown said...

Ah, super leuk! Ik kan ook echt niet wachten tot de blogger-Utrecht-date. :D Liefs

 
At June 29, 2014 at 5:56 PM , Blogger Janine de Bart said...

Gefeliciteerd! :D En super leuke outfit!

 
At June 29, 2014 at 6:10 PM , Blogger Sara said...

Thanks! Voor deze foto gaan de credits naar mijn broertje, maar meestal naar mijn trouwe statief en afstandsbediening. :)

 
At June 29, 2014 at 6:46 PM , Blogger Unknown said...

Ik moet nog twee weken aan de studie, en daarna ga ik fulltime werken, dus we moeten even kijken hoe en wat.
Maybe als ik een keer vroeg uit ben over twee weken?

 
At June 29, 2014 at 8:34 PM , Blogger Sara said...

Priemos, we houden wel even contact!

 
At June 30, 2014 at 12:45 AM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Wat fijn om te lezen! :D



www.style-chameleon.com

WIN A €190 PROUD JACKET ON MY BLOG

 
At June 30, 2014 at 8:48 AM , Blogger shirley said...

Waauw dat is echt goed nieuws! Gefeliciteerd met het behalen van je diploma ook. Gelukkig vind je je eigen nieuwe plekje helemaal geweldig veel plezier daar in Utrecht! xxxx

 
At June 30, 2014 at 10:43 AM , Blogger Dascha said...

Mooie look! Super goed nieuws trouwens, gefeliciteerd! Heel veel succes in Utrecht!

xoxo
www.its-dash.com

 
At June 30, 2014 at 11:55 AM , Blogger Valerie said...

Ohhh leuk nieuws allemaal! Echt heel leuk voor je, gefeliciteerd! Utrecht is een geweldige stad :) en je outfitfoto's zijn mooi!

 
At June 30, 2014 at 1:38 PM , Blogger Unknown said...

Gefeliciteerd meis! Echt een leuke outfit! Kisses

 
At July 20, 2014 at 12:47 AM , Anonymous Anonymous said...

Gefeliciteerd! Heel erg mooie outfit ook!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home