This page has moved to a new address.

NEW THINGS ARE COMING

This is not another blog: NEW THINGS ARE COMING

Thursday, June 5, 2014

NEW THINGS ARE COMING

Image and video hosting by TinyPic
ASOS, ik houd van je.

Afgelopen dinsdag en woensdag zat ik bibberend in de trein, op weg naar mijn toekomstige woonplaats: Utrecht. Niet omdat ik als lief en onschuldig dorpsmeisje bang was te verdwalen in die soort-van-kleine-grote stad, nee, dit waren ernstige struggles. Ten eerste omdat ik dinsdag een matchingsactiviteit had op de Universiteit en bang was om allemaal megaslimme studenten (alias de bijtende bitches) tegen te komen die mijn hoop om toegelaten te worden tot Law College voorgoed de grond in zouden boren. Ten tweede omdat ik voor de eerste keer ging hospiteren. Op audiëntie bij een groepje woeste ouderejaars die onzekere examenleerlingen/bijna-eerstejaars schijnen te verslinden. Help. 

Wat blijkt, de matchingsdag was eigenlijk best leuk en de bijtende bitches waren helemaal niet zo gevaarlijk als ze eruit zagen. En raad eens? Die kamer heb ik gekregen, inclusief vier leuke huisgenootjes!

Liefs,
 Sara

Labels: , ,

28 Comments:

At June 5, 2014 at 2:30 PM , Blogger lnthw said...

Aaah Sara, superleuk voor je ! Gefeliciteerd met je kamer, je gaat Utrecht vast helemaal super vinden :) x

 
At June 5, 2014 at 2:42 PM , Blogger Ysanne said...

Ah gefeliciteerd! Super leuk. Utrecht is ook echt een hele leuke stad :)

 
At June 5, 2014 at 2:45 PM , Blogger Stella said...

Ik weet helemaal hoe je je voelt -ja, ik ben die ene die afgelopen dinsdag werd uitgekozen, hihi-. Gefeliciteerd! Wat super! Ik hoop echt dat jij, net als ik in Leiden, je thuis gaat voelen en het super gaat krijgen in Utrecht! Liefs, Stella!

 
At June 5, 2014 at 2:57 PM , Blogger Britt said...

Wauw, eerste keer hospiteren en meteen de kamer! Wat goed, gefeliciteerd!

 
At June 5, 2014 at 2:59 PM , Blogger Denise van Kalmthout said...

Wat goed dat je meteen een kamer hebt, dat hoor je niet snel! Heel veel succes de komende tijd, je gaat het vast erg naar je zin krijgen. Liefs, Denise

 
At June 5, 2014 at 3:28 PM , Blogger Naomi said...

Wauw, gelijk een kamer, wat gaaf! En in Utrecht, echt heel leuk voor je!

 
At June 5, 2014 at 3:38 PM , Blogger HJ said...

Gefeliciteerd! En als je dan in Utrecht woont, kunnen we nog veel vaker gaan longboarden, want vanuit school is dat maar 6 minuten met de trein voor mij. :)

 
At June 5, 2014 at 3:57 PM , Blogger Made by Carlijn said...

Yeah gefeliciteerd! Utrecht is een prachtige stad <3

 
At June 5, 2014 at 4:36 PM , Anonymous Anonymous said...

Woohoo! Super leuk voor je en welkom in Utrecht. ;) Ik wil hier nóóóóit meer weg. :)

 
At June 5, 2014 at 5:09 PM , Anonymous Anonymous said...

Ah gelukkig is het allemaal meegevallen! :)

 
At June 5, 2014 at 5:29 PM , Blogger RosinaDeborah said...

Super leuk, gefeliciteerd!! Lekker in Utrecht, met heel veel winkels. Jaloers. haha

 
At June 5, 2014 at 5:37 PM , Blogger Sharon said...

Wat leuk! Super leuke stad is Utrecht!

 
At June 5, 2014 at 10:11 PM , Blogger Unknown said...

Ik stress ook altijd voor zo'n nieuwe dingen waarbij het uiteindelijk ook altijd meevalt! :D Echt heel erg leuk, lijkt me ook zo gezellig, zo'n kamer met huisgenoten!

 
At June 5, 2014 at 10:16 PM , Blogger Unknown said...

Je weet wat ze zeggen hè; éénmaal is scheepsrecht (nee ok, gewoon heel erg veel geluk).
Heel erg gaaf allemaal Sara, gefeliciteerd!

Liefs.

 
At June 5, 2014 at 11:59 PM , Blogger Amy said...

Wat fijn dat het toch goed uitpakte allemaal! Ik studeer ook in Utrecht, je zal er geen spijt van krijgen, haha (:

 
At June 6, 2014 at 8:11 AM , Anonymous Anonymous said...

wat tof dat alles toch goed is verlopen en zelfs meteen een kamer, wat ene top dag! heel leuk :)

 
At June 6, 2014 at 10:35 AM , Blogger Sharrel said...

Wat tof dat je een kamer in Utrecht hebt + 4 geweldige huisgenoten! Je gaat daar echt een toptijd krijgen. Utrecht is echt een leuke stad.

x

 
At June 6, 2014 at 1:48 PM , Blogger polish-or-urban said...

Welkom in Utrecht zou ik zeggen dan! Leukste stad van Nederland ;)

 
At June 6, 2014 at 3:01 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Super leuk Utrecht!! Lijkt me heel tof om zo'n studentenleventje te hebben. Ik heb het zelf nooit meegemaakt, kon altijd fietsend naar school en nu heb ik vast werk ;) Al heb ik 1x studentenavond meegemaakt. Super gaaf! Dus, veel plezier alvast ;D

 
At June 6, 2014 at 6:17 PM , Anonymous Anonymous said...

Wat superleuk! Gefelicteerd met je kamer! En de foto is zo mooi! Xx

 
At June 6, 2014 at 6:57 PM , Anonymous Anonymous said...

basic maar wel erg leuk!

 
At June 7, 2014 at 11:56 AM , Blogger MIXT fashion and lifestyle said...

Gefeliciteerd met je nieuwe kamer! Leuk:)

 
At June 7, 2014 at 4:45 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

gefeliciteerd meid wat leuk! liefs xx

 
At June 7, 2014 at 6:12 PM , Blogger Isabella said...

Ahh wat leuk dat je een kamer hebt! Wat ga je studeren?
x

 
At June 7, 2014 at 8:56 PM , Blogger Unknown said...

Gefliciteerd , je gaat het vast leuk vinden !

Mylifeasfanta.blogspot.nl

 
At June 8, 2014 at 3:03 PM , Blogger Carola said...

Gefeliciteerd met je kamer!

 
At June 8, 2014 at 6:56 PM , Blogger Charlotte said...

Hahaa leuk stukje! Top dat je een kamer hebt, Utrecht is echt een superleuke stad
Liefs,x

 
At June 9, 2014 at 2:32 AM , Blogger Sanne said...

Wat fijn dat het zo goed ging! Super dat je een kamer hebt! :)

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home