This page has moved to a new address.

PROM

This is not another blog: PROM

Friday, May 30, 2014

PROM

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Afgelopen woensdag was het eindexamengala en ondanks de regen was het onwijs leuk en zag iedereen er prachtig uit! 's Middags waren Leonie, Manon en ik al naar de kapper geweest en het was uiteraard heel fijn dat na welgeteld vijf minuten mijn volle bos krullen al volledig was uitgezakt waardoor ik heerlijk in paniek raakte en uiteindelijk door Susanna en haar make-up/haar-skills gered werd. Simon en ik werden gereden door een vriend in een Volvo 144 en we waren zelfs een van de eersten. Toch leuk dat ik op mijn examengala, voor het eerst in mijn schoolcarrière, nog een keertje op tijd kom.

We begonnen met een diner in de school, terwijl leraren en leerlingen intussen toneelstukjes deden en iedereen flink voor gek werd gezet. Daarna konden we ons snel omkleden voor de afterparty, want rondstampen in je lange jurk is een beetje zonde. Na de afterparty was er nog een after-afterparty bij de Mac voor een hoogstaand culinair toetje aka kipnuggets. 

De volgende ochtend stonden Manon, Leonie en ik alweer fris en fruitig op na 4 uurtjes slaap, maar het was het zeker waard. Het was zó tof om op deze manier je schooltijd af te sluiten, samen met iedereen uit het jaar!

Liefs,
 Sara


Labels: ,

42 Comments:

At May 30, 2014 at 10:43 AM , Blogger Eve Dijkema said...

Waauw, je ziet er heel mooi uit! Die jurk is echt geweldig.. x

 
At May 30, 2014 at 10:46 AM , Anonymous Anonymous said...

Looove the dress. En die eerste foto is geweldig!

 
At May 30, 2014 at 11:02 AM , Anonymous Denise said...

Oh wauw, wat een prachtige jurk! <3

 
At May 30, 2014 at 11:03 AM , Anonymous Tessa said...

aah het klinkt zo leuk! Je schrijft het ook echt leuk! En die jurk staat je echt prachtig!
Liefs, Tessa

 
At May 30, 2014 at 11:08 AM , Blogger Demi said...

Erg mooie foto's! En wat is die jurk prachtig zeg, hij staat je super!

 
At May 30, 2014 at 11:23 AM , Blogger FadingPolaroids said...

Die rode jurk is echt beeldig! Ben stiekem ook wel benieuwd wat je daarna hebt aangetrokken :)

 
At May 30, 2014 at 11:59 AM , Blogger Stella said...

Wauw! Wat een leuke foto's en wat een prachtige jurk had je aan, wauwie! Mijn jurk was ook rood vorig jaar, maar de jouwe is wel eleganter, echt heel mooi. Fijn dat je het zo leuk gehad hebt! Liefs, Stella.

 
At May 30, 2014 at 12:36 PM , Blogger The orbit of Britt said...

Super mooie foto's! Ziet eruit als een geslaagde prom :D

 
At May 30, 2014 at 1:56 PM , Anonymous Suze said...

Oh wauw, je jurk is echt prachtig en hij staat je echt super! Wat een mooie kleur. Gave foto's ook :)

 
At May 30, 2014 at 3:28 PM , Blogger Unknown said...

Wauw wat zie je er mooi uit zeg! Prachtig!!!

http://www.fashion-hooked.blogspot.com

 
At May 30, 2014 at 3:58 PM , Blogger Amy said...

Wauw, je jurk! Zo mooi <3 Ik kan me herinneren dat ik mijn examengala ook echt heel erg leuk vond, dus ik snap je helemaal, een betere manier van afsluiten kan bijna niet!

 
At May 30, 2014 at 7:58 PM , Blogger Photography by Myan Rat! said...

Waaaw! In die jurk lijk je zo lang! Staat je echt heel mooi. Mijn examengala vorig jaar was echt heel klein. Er was een zaal gehuurd, daar was muziek en dat was het.

 
At May 30, 2014 at 9:00 PM , Blogger Rosanne said...

Wauwie, wat zag je er prachtig uit! <3

 
At May 30, 2014 at 9:06 PM , Blogger Wietske said...

Echt een super mooie jurk! Staat je super mooi!

 
At May 30, 2014 at 9:57 PM , Blogger globelovex said...

prachtige jurk, je zag er heel mooi uit!

 
At May 30, 2014 at 10:40 PM , Anonymous Tessa | Raspberry & Ripped Jeans said...

Wauw! Het ziet er echt super leukbuit! En wat een prachtige jurk!

 
At May 30, 2014 at 11:39 PM , Blogger Naomi said...

Die jurk is zo prachtig, staat je super! Ik wil ook klaar zijn met school ;)

 
At May 30, 2014 at 11:57 PM , Anonymous Chiara said...

Oei, dat is wel rot dat je krullen er gelijk uit gingen ): gelukkig was het allemaal wel weer opgelost! Je zag er in ieder geval prachtig uit! Die jurk, waauw. En die after after party klinkt verdomdddd goed.

 
At May 31, 2014 at 12:42 AM , Blogger Unknown said...

Heeeel erg leuk geschreven weer, Saar!
Hoe geweldig zou het zijn als ik nu ook eens prom zou hebben....
Nuja, nog een paar jaartjes wachten dan maar he.
Fijn dat je 't leuk hebt gehad en je jurk was(is) goooorgeous!

Liefs!

 
At May 31, 2014 at 8:45 AM , Anonymous Dina said...

Waaaauw, je jurk! Staat je prachtig. Zo'n gala lijkt mij inderdaad ook erg leuk om je schooltijd mee af te sluiten.

 
At May 31, 2014 at 9:40 AM , Blogger Window On My Wardrobe said...

Woooow! Je ziet er ongelogelijk mooi uit, wat een beauty ben je! Je kan zo op de rode lopen van Cannes met dat kleed, echt prachtig!

X Sara

 
At May 31, 2014 at 1:53 PM , Anonymous Anonymous said...

Wauw wauw wauw, je jurk!! ❤️❤️

 
At May 31, 2014 at 2:58 PM , Blogger Charlotte said...

Supermooi Sara!! En prachtige foto's ook:)
Liefs,x

 
At May 31, 2014 at 8:11 PM , Blogger Chinouk | Graceful Glow said...

Mooie foto's en je zag er prachtig uit!

 
At May 31, 2014 at 11:25 PM , Blogger Sara said...

Ik denk dat ik dan maar een carrièreswitch moet maken haha.

 
At May 31, 2014 at 11:27 PM , Blogger Sara said...

Awh wat jammer, maar het was vast alsnog wel gezellig toch? Ik ben overigens ook wel vrij reusachtig haha, met mijn 1.78m + hakken.

 
At June 1, 2014 at 1:15 PM , Blogger Janne said...

Je jurk is echt zo mooi! Je zag echt er prachtig uit! Ik wou dat wij op school ook zo'n soort gala hadden maar dat hebben we helaas niet! :(

 
At June 1, 2014 at 3:48 PM , Blogger Unknown said...

Wauw, wat een mooie foto's! De jurk is echt prachtig - supermooie kleur rood.

 
At June 1, 2014 at 7:28 PM , Blogger Unknown said...

Waaaaauw, wat zie je er prachtig uit!

 
At June 1, 2014 at 8:13 PM , Blogger Sophie (www.myveryownlookbook.com) said...

Wauw rood staat je echt heel erg goed!

xoxo

 
At June 1, 2014 at 8:15 PM , Anonymous Liefs, M said...

Wow, heel mooi! Echt een rode loper jurk! :)

 
At June 1, 2014 at 8:33 PM , Blogger Apollonia said...

Dat klinkt echt leuk! Je ziet er echt prachtig uit en het ziet er echt super gezellig uit op die foto's :) Bij ons was het niet zo heel bijzonder vorig jaar...
Liefs

 
At June 1, 2014 at 9:51 PM , Blogger Joanne said...

Je jurk is moooooi! :) Echt super dat je dit hebt, zo was mijn afsluiting van school absoluut niet!
Beetje lomp zoals dat hier in het oosten gaat (helaas), haha.

 
At June 2, 2014 at 8:54 AM , Anonymous Katrien said...

Wauw je zag er prachtig uit!! Lijkt me zo leuk, ik weet eigelijk niet of het bij ons op school wordt gedaan...

 
At June 2, 2014 at 11:11 AM , Anonymous Joyce said...

wat een prachtige jurk had je aan, heel mooi! fijn dat het zo'n geslaagde avond was :)

 
At June 2, 2014 at 11:18 AM , Blogger Made by Carlijn said...

Wauw, wat zag je er mooi uit! Je jurk is echt prachtig!

 
At June 2, 2014 at 2:52 PM , Anonymous Svenja said...

Waaaaaauw, wat zag je er prachtig uit <3 Helemaal rode loper proof ;)

 
At June 3, 2014 at 9:01 PM , Blogger Isabella said...

Ohh wauw prachtige jurk!:) Zoals ze ik het Amerikaans Engels zouden zeggen: you look stunning. X

 
At June 4, 2014 at 11:42 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Klinkt super leuk, en wat zag je er mooi uit!! Jammer van het weer, maar gelukkig is het daardoor niet minder leuk geworden :)

 
At June 4, 2014 at 12:24 PM , Anonymous Anonymous said...

Wat een prachtige jurk, jeetje! Zo te zien had je een leuk prom en dat weer sla je jezelf wel doorheen toch!

 
At June 9, 2014 at 7:35 PM , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ said...

Dit staat jouw echt prachtig.. wat een verschijning,, Zeker veel sjans!!

New blogpost: Tentoonstelling Piet Paris

 
At June 11, 2014 at 3:40 PM , Blogger Unknown said...

Wat een fantastische jurk! En trouwens: gefeliciteerd met je kamer (las het in je ander post), wat fijn voor je!

Vraag: waar komt je jurk vandaan? Ik zou graag iets soortgelijks aanschaffen.. hij is zo prachtig namelijk.

Leifs

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home