This page has moved to a new address.

NA REGEN KOMT ZONNESCHIJN

This is not another blog: NA REGEN KOMT ZONNESCHIJN

Wednesday, July 30, 2014

NA REGEN KOMT ZONNESCHIJN

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Top OTTO | Blouse (onder het topje) Monki | Jeans ASOS | Boots SPM | Necklace New Look 

"Ik wil je niet ongerust maken maar het water stroomt via mijn plafond naar binnen, op de plek van jouw kamer", aldus een ongeruste onderbuurvrouw afgelopen maandag aan de telefoon. Chill, lekkage. Gelukkig is alles redelijk goed afgelopen en zijn mijn met pijn en moeite wit geschilderde muren niet getroffen, want dan zou ik spontaan in huilen zijn uitgebarsten.

Nadat ik uitgeput in Utrecht aangekomen was en mijn zware spullen spullen had gedumpt zat ik net uitgebreid te genieten van een resterende bak frambozenijs op de vloer van de gang (mijn kamer was nog steeds een rotzooi door de lekkage) toen ik plotseling een onheilspellend gekraak en een plof hoorde. Voorzichtig sloop ik naar mijn kamer (misschien waren het wel monsters enzo), om vervolgens tot de conclusie te komen dat na kledingrek numero één nu ook kledingrek numero twee van de muur was gekomen. Fijn, echt heel fijn. Het enige voordeel aan de situatie was dat ik nu weer een goed excuus had om naar Ikea te gaan, hoera!

Vandaag komen mijn opa en oma langs om mijn kamer te bekijken en van mijn spectaculaire kookkunst (jaja) te genieten. Tot nu toe bevalt het alleen thuis zijn best goed, maar ik ben nog niet
 zó sociaal gestoord dat ik het gezelschap niet een klein beetje mis. Af en toe levende mensen over de vloer is toch ook wel fijn. :)

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , , ,

29 Comments:

At July 30, 2014 at 9:52 AM , Blogger Naomi said...

Je topje & blouse is zo leuk! En wat fijn dat het toch nog goed is afgelopen.
Liefs,

 
At July 30, 2014 at 9:59 AM , Blogger Anita - Fashion Attacks said...

Echt een mooie top! Lekker zomerse look! x

 
At July 30, 2014 at 10:03 AM , Blogger Unknown said...

Ben het niet gewoon om je met zo'n botjes te zien haha! En met zonneschijn bedoel je ons lolly-systeen, toch? :D haha nee, veel plezier met je oma&opa!

 
At July 30, 2014 at 11:02 AM , Blogger globelovex said...

Gelukkig is het goed afgelopen :) Veel plezier vandaag & wat een super mooie foto weer !

 
At July 30, 2014 at 11:14 AM , Blogger Unknown said...

Leuke outfit ! Je top is super mooi !! X

 
At July 30, 2014 at 11:15 AM , Anonymous Anonymous said...

Wat een mooie top en prachtige ketting! Wel heel erg balen van je kamer.
Liefs

 
At July 30, 2014 at 11:18 AM , Blogger Eva (Creativity and Chocolate) said...

Wat een vrolijke foto's en ik vind je topje echt geweldig! xx

www.creativityandchocolate.com

 
At July 30, 2014 at 12:08 PM , Blogger elkedagelbrich said...

Wauw super mooi meid!

 
At July 30, 2014 at 12:23 PM , Anonymous Anonymous said...

Wat een super leuk topje! Heel uniek en het staat je goed. x
http://www.thoughtsinstyle.com

 
At July 30, 2014 at 5:10 PM , Blogger Amy said...

Eind goed al goed, en Ikea is nooit een probleem! Heel schattig topje heb je aan (:

 
At July 30, 2014 at 7:48 PM , Blogger Unknown said...

Oh wat een stomme dingen allemaal! Maar wel super leuk dag je naar de ikea kon! Dat is altijd leuk! :) De peplum top die je aan hebt is echt geweldig! Vooral hoe je hem hebt gecombineerd! Loveeee it!

 
At July 30, 2014 at 10:25 PM , Blogger Bianca Nieves said...

The print of the top is so cute! xx

www.blancheneve.com

 
At July 30, 2014 at 10:54 PM , Blogger Janne said...

Elk nadeel heeft zijn voordeel ;) Je ziet er weer super leuk uit en beter kom je morgen gewoon koekjes bakken met Sara en mij! xxxxx

 
At July 31, 2014 at 10:29 AM , Blogger Sharrel said...

Gelukkig is het goed afgelopen! Je top is erg leuk! Mooie print en pasvorm.

x

 
At July 31, 2014 at 10:43 AM , Blogger Unknown said...

Wat een leuke outfit!

 
At July 31, 2014 at 1:07 PM , Blogger Emily said...

Wauw, echt een prachtige outfit! Die top is heel erg leuk, gecombineerd met het blousje en die ketting.

 
At July 31, 2014 at 1:48 PM , Blogger c said...

Heel erg mooi!

<3
DON’T FORGET TO JOIN OUR GIVEAWAY, for a change to win a 14K gold Infinity Ring
it takes 2 to fashion

 
At July 31, 2014 at 10:16 PM , Blogger Sara said...

Jaa ik wil, maar ik kan niet. :((( Jullie moeten heel snel een keertje langskomen, Sara is volgende week bij mij dus je bent welkom!

 
At July 31, 2014 at 10:17 PM , Blogger Sara said...

Haha jaaa, ik ga snel maar eens op zoek naar een hele berg lolly's! :)

 
At July 31, 2014 at 10:18 PM , Blogger Sara said...

Dankjewel! :) Ikea is inderdaad nooit een straf haha.

 
At August 1, 2014 at 10:56 AM , Blogger Unknown said...

Echt in love met je top. Letterlijk.

 
At August 1, 2014 at 4:37 PM , Blogger Denise said...

Mooie outfit :). Wat vervelend van die lekkage..

 
At August 2, 2014 at 2:45 PM , Blogger Carola said...

Je top met blouse vind ik zo leuk! Het staat je ook mooi!

En vervelend van de lekkage :(.
Maar inderdaad een goed excuus om naar de Ikea te gaan!

 
At August 2, 2014 at 2:46 PM , Blogger Emmy said...

Echt een hele leuk outfit! Balen van die lekkage en van je kledingrek zeg :( Maarja, een bezoekje aan de ikea is inderdaad helemaal niet erg :) Liefs

 
At August 2, 2014 at 8:11 PM , Blogger High on those Heels said...

Leuke foto's en een tof outfitje! En inderdaad na regen komt zonneschijn :)
xx

 
At August 3, 2014 at 10:13 PM , Blogger Sisters and Sisters said...

Elk nadeel heeft zijn voordeel, wel een hele boel tegenvallers :(


Liefs,
Hazal
www.sistersandsisters.com

 
At August 4, 2014 at 10:09 AM , Blogger robin sue said...

hele leuke outfit (alweer)!

 
At August 5, 2014 at 9:38 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Aaah balen van die lekkage en je kledingrekken.. Mag je weer gaan klussen! Leuk dat je opa en oma langs kwamen :) Leuke outfit ook!

 
At August 6, 2014 at 10:47 PM , Blogger Anne Stikvoort said...

prachtige foto's zijn dit!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home