This page has moved to a new address.

MBFWA | VIBRANT PAKISTAN

This is not another blog: MBFWA | VIBRANT PAKISTAN

Tuesday, July 15, 2014

MBFWA | VIBRANT PAKISTAN

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Laatste twee foto's zijn gemaakt door Sharon / Style Chameleon

"Vibrant Pakistan", toen ik de uitnodiging voor de show kreeg had ik werkelijk geen idee wat ik moest verwachten. Omdat ik toch wel nieuwsgierig was besloot ik af te reizen naar Amsterdam (een wereldreis voor plattelandsmeisjes) om de SS 2015 collectie te bekijken, en ik werd niet teleurgesteld! Ten eerste omdat er als opening een Tuk Tuk de catwalk op kwam rijden waar een model uitkwam (wie houdt er nu niet van Tuk Tuks) en ten tweede omdat het een ontzettend mooie, kleurrijke collectie was. Vijf designers toonden hun ontwerpen: Rang Ja, Bareeze Man, Shahnameh, Leisure Club en Kayseria, waarvan de laatste drie samengebundeld waren in 'Made in Pakistan'. 

De collectie van Rang Ja was mijn favoriet, met de vrolijke jurkjes in alle kleuren van de regenboog. Vooral het jurkje op de één na laatste foto, dat bestond uit allerlei strookjes en pomponnetjes vond ik onwijs tof. Daarnaast vond ik de collectie van Bareeze Man juist erg mooi vanwege de strakke en simpele ontwerpen (en de awesome baard van het model in de promotiefilm, oordeel hier zelf maar). 

Ondanks wat gedoe met de treinen en een boze conducteur op de terugreis vond ik het ontzettend leuk om voor het eerst fashionweek mee te maken. Niet alleen de show, maar ook de sfeer eromheen. Het zien en gezien worden, de over-the-top outfits van sommige aanwezigen en natuurlijk de gashouder als prachtige locatie. Dag MBFWA, tot de volgende keer!

Liefs,
 Sara

Labels: , ,

17 Comments:

At July 15, 2014 at 11:36 AM , Blogger Made by Carlijn said...

Leuke foto's! Mooie collectie! Ik was ook uitgenodigd maar was nog op vakantie! (ook niet verkeerd natuurlijk, haha)!

 
At July 15, 2014 at 11:44 AM , Blogger Elizabeth said...

Wow, dat eerste en voorlaatste ontwerp = pretty!

 
At July 15, 2014 at 2:59 PM , Blogger Unknown said...

Lijkt me heel leuk om mee te maken! Dat voorlaatste jurkje in een versimpelde versie (minder kleuren, tralala,...) zou ik echt nog willen dragen!

 
At July 15, 2014 at 5:21 PM , Blogger Unknown said...

heee zo tof dat je hier naartoe bent geweest :o
het ziet er allemaal heerlijk kleurrijk uit!

 
At July 15, 2014 at 5:23 PM , Blogger Unknown said...

Wat ongelofelijk gaaf, mooi hoor!
Liefs

 
At July 15, 2014 at 7:02 PM , Blogger Sharrel said...

Prachtige collectie zeg! Mooie foto's ook. Wauw!

x

 
At July 15, 2014 at 9:44 PM , Anonymous Anonymous said...

wat een toffe foto's heb je gemaakt!

 
At July 15, 2014 at 10:17 PM , Blogger Sara said...

Jaaa, die wil ik ook wel hebben eigenlijk. Ik wilde trouwens je blog openen maar de toegang werd geweigerd omdat ik niet was uitgenodigd. Mehh.... Heb je je blog afgeschermd?

 
At July 15, 2014 at 10:25 PM , Blogger Sara said...

Aaah wat jammer, maar vakantie is inderdaad ook niet bepaald een straf haha.

 
At July 15, 2014 at 10:29 PM , Blogger Sara said...

Jaa het was super leuk om mee te maken, en dat jurkje is tof hè. :)))

 
At July 16, 2014 at 11:30 AM , Blogger Remote Reporter said...

Supergoede foto's maakte je! Ik was ook uitgenodigd, maar als plattelandsmeisje én aankomend student zat het er dit jaar niet in om te komen... Volgend jaar ga ik zeker weer! xx

 
At July 16, 2014 at 11:59 AM , Blogger Unknown said...

Oh wat een mooie foto's zeg! Vooral fan van die allereerste foto, zo tof! En gelukkig dat het geen teleurstelling was haha, Amsterdam is voor mij ook altijd een hele reis en dan kan het maar beter voor iets zijn wat het reizen (en energie en geld en gedoe met conducteurs haha) waard is! (:

 
At July 16, 2014 at 12:06 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Ik was ook uitgenodigd maar kon helaas niet! Balen, want de collectie ziet er heeeel mooi uit..!

 
At July 16, 2014 at 2:49 PM , Blogger Unknown said...

Wauw, prachtige foto's en prachtige ontwerpen!

 
At July 16, 2014 at 2:56 PM , Blogger Charlotte said...

Zoo mooi! Ik wilde ook heel graag maar ik kon dus helaas niet:( Maar hele mooie foto's: veel leuker dan ik had verwacht!
x

 
At July 16, 2014 at 8:22 PM , Blogger Deborah said...

Supergaaf dat je daar naar toe bent geweest!
Hele gave foto's heb je gemaakt, en wauw, wat is dat jurkje pretty :)

 
At July 17, 2014 at 12:09 PM , Blogger Eva (Creativity and Chocolate) said...

Het was echt een prachtige show, tot vier maal toe ;) Jammer dat ik je niet heb gezien! xx

www.creativityandchocolate.com

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home