This page has moved to a new address.

DADDY'S SWEATER

This is not another blog: DADDY'S SWEATER

Sunday, September 22, 2013

DADDY'S SWEATER

Sweater Daddy's | Bag Primark | Jeans H&M | Boots Primark | Watch Vintage 

Er zijn van die dagen dat ik 's ochtends mijn bed uit rol en absoluut geen zin heb om ook maar iets te gaan doen. En me druk maken over wat ik aan moet trekken is dan al helemaal teveel van het goede. Meestal grijp ik dan de dichtstbijzijnde trui, en deze keer was mijn vader's trui het slachtoffer.("Huh hij ruikt naar bloemetjesparfum, SARA HEB JE WEER AAN MIJN TRUI GEZETEN?!")

Gisteren was het zoiets als nationale-zeur-op-het-restaurant-personeel dag en daar hebben sommige gasten goed gebruik van gemaakt. Ik had met alle liefde mijn volle dienblad over een oervervelende vrouw leeggekiept, maar ik moest tevreden zijn met het diep van binnen allerlei middeleeuwse martelmethoden toepassen terwijl ik intussen braaf 'ja mevrouw' en 'nee mevrouw' knikte. Maar ik heb het overleefd (en de vervelende vrouw ook) dus nu heb ik de hele zondag de tijd om bij te komen zodat ik morgen weer fit als een hoentje (en zonder moordlustige neigingen) aan de nieuwe schoolweek kan beginnen. Het leven van een werkende én schoolgaande 17-jarige is oh zo zwaar...

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , , , ,

32 Comments:

At September 22, 2013 at 1:10 PM , Blogger Kelly said...

Leuke outfit!

 
At September 22, 2013 at 1:38 PM , Blogger Veere said...

Hele mooie outfit! :) Gave schoenen ook.

 
At September 22, 2013 at 3:05 PM , Blogger Judith | Juudithhome said...

heerlijk zo'n lekkere warme outfit! XO

 
At September 22, 2013 at 3:31 PM , Blogger Hafsah. said...

mooie outfit! xx

 
At September 22, 2013 at 4:20 PM , Anonymous Anonymous said...

gehe ja lastige gasten zijn gruwelijk!

 
At September 22, 2013 at 5:17 PM , Anonymous Marjolein | A Spoonful of Dork said...

Wat leuk! Staat gaaf zo, kan makkelijk tegenwoordig :)

x Marjo

 
At September 22, 2013 at 6:57 PM , Anonymous Esmée said...

Wat grappig dat je deze trui aan hebt gedaan. Ik herken mezelf zo erg in die luie dagen, soms wil ik het liefst in mn bed blijven liggen. (:

 
At September 22, 2013 at 7:10 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Leuke trui! Ik heb ook altijd van die vervelende klanten. Succes met de nieuwe school week!

Xo

 
At September 22, 2013 at 8:51 PM , Blogger Tamara said...

Staat je goed die trui! En wat leuk geschreven haha! x

 
At September 22, 2013 at 10:06 PM , Anonymous Lizet said...

Leuk!

 
At September 22, 2013 at 10:13 PM , Anonymous Anonymous said...

Wat een leuke outfit! Je zou zo echt niet zeggen dat je die bij je pa weg hebt gepakt ;)

 
At September 23, 2013 at 12:09 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Oh wat heeft Primark een mooie tassencollectie, kan niet wachten tot hij in Eindhoven open gaat!
Lekker om zo'n zondag te hebben in zulke lekkere truien

 
At September 23, 2013 at 12:16 PM , Blogger Rowan - Rebels maar Romantisch said...

Gaaf die trui zo, jammer voor je vader maar die moet je zeker nog eens dragen haha. :)

 
At September 23, 2013 at 1:51 PM , Anonymous Joyce said...

wat een leuke outfit :)!

 
At September 23, 2013 at 6:01 PM , Blogger Eline said...

Heel erg mooi gestyled!

 
At September 23, 2013 at 7:38 PM , Blogger Unknown said...

Haha, super leuk die trui! :)

Liefs
Antoinet www.everydaychic.nl

 
At September 23, 2013 at 8:31 PM , Blogger Rowan | R E D R E I D I N G H O O D said...

Wat stoer dat je je vaders trui aan hebt! Hij staat je verbazingwekkend goed!

Love,

Rowan

Ps: ENTER MY GIVEAWAY FOR A CHANCE TO WIN A PAIR OF INVITO BOOTS WORTH 100 EUROS! TODAY IS YOUR VERY LAST DAY!
Bekijk ook eens mijn training/food blog: FITSTERS IN LAW

 
At September 23, 2013 at 9:03 PM , Blogger Anne said...

Wauw je hebt hem echt leuk gestyled! X Anne

www.fashionanna.com

 
At September 23, 2013 at 10:18 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Stoer zo zeg!



www.style-chameleon.com

 
At September 24, 2013 at 9:37 AM , Anonymous Jamie said...

Super leuke outfit!

Liefs,
Jamie

 
At September 24, 2013 at 2:08 PM , Blogger THIS FEELING FROM WITHIN said...

Bedankt voor je comment! Leuke tas, ik had echt niet verwacht dat ie van Primark zou zijn!

 
At September 24, 2013 at 4:49 PM , Blogger Anne Stikvoort said...

mooie trui!

 
At September 24, 2013 at 6:01 PM , Anonymous Budgetproof.nl said...

Dat doe ik ook met m'n vriendjes trui als ik geen zin heb om iets te zoeken ;)

 
At September 24, 2013 at 8:13 PM , Blogger Charlotte said...

Hele leuke outfit en ik hou van oversized truien:)
Liefs,x

 
At September 24, 2013 at 9:07 PM , Anonymous Anonymous said...

Wauw! Dit is echt een hele leuke outfit! Je hebt trouwens hele mooie benen! De trui staat je heel goed! Xx

 
At September 25, 2013 at 3:01 PM , Blogger Unknown said...

Great Look!

 
At September 25, 2013 at 8:09 PM , Blogger Carola said...

Die trui ziet er fijn uit! Ik vind de kleur ook erg leuk!

 
At September 25, 2013 at 8:11 PM , Blogger Robin said...

Prachtige trui

 
At September 25, 2013 at 8:44 PM , Blogger Wendy said...

Hele mooie trui!! De kleur staat je goed!

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com

 
At September 25, 2013 at 8:49 PM , Blogger Romy said...

Aaah heel herkenbaar! Ik heb zoveel zin in de winter, je bent veel sneller klaar met kleding uitzoeken haha.

 
At September 25, 2013 at 10:16 PM , Anonymous Lisa said...

Toffe outfit!, Ik vind je trui heel leuk! :)

 
At September 27, 2013 at 3:58 PM , Anonymous Lievehelpwatmoetikaan said...

Veel te grote truien van je vader zijn altijd zó fijn. Staat je ook leuk!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home