This page has moved to a new address.

OH PREPPY DAY

This is not another blog: OH PREPPY DAY

Thursday, September 26, 2013

OH PREPPY DAY

Sweater H&M | Jeans Vero Moda | Shirt H&M | Bodywarmer Primark | Boots Clarks | Backpack Primark

Vandaag was een rare dag. Geen fijne truien die oversized zijn en geen Doc Martens. Het voelde bijna alsof ik kaal door de school huppelde en ik geloof dat ik er in tijden niet zo netjes uit heb gezien. Maar wel met mijn nieuwe Chelsea boots van Clarks en die maken heel veel goed. Zo zacht leer en zo leuk en zo fijn dat ik na een ééuwenlange zoektocht eindelijk leuke Chelsea boots heb gevonden.

En dan die titel. Ehm tsja, mijn zusje zei vanochtend dat ik er preppy uitzag, waarna ik zei dat het vandaag preppy day was (flauw) en vervolgens zag ik zo'n volslank gospelkoortje voor me (heel flauw) dat "oh preppy day" zong op de wijs van "oh happy day" (nog veel flauwer). Ik weet het, mijn humorniveau is bijzonder laag. Maar hé het was 's ochtends veel-te-vroeg en ik was net 20 minuten wakker dus het feit dat ik überhaupt een póging deed tot het maken van een grap verdient eigenlijk al een applausje. Toch...? 
Ooit hoop ik net zo als mijn ouders te worden (op dit punt dan). Ze hebben allebei dezelfde flauwe humor maarja, dan lachen ze in ieder geval nog om elkaars grappen. Lijkt me echt geweldig! 
Nu nog een geschikte potentiële huwelijkskandidaat vinden die het met me uithoudt.


Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , , , ,

17 Comments:

At September 26, 2013 at 8:22 PM , Blogger Unknown said...

Hele leuke outfit!

 
At September 26, 2013 at 8:23 PM , Blogger Michelle said...

Hahah ik vind je humor wel leuk! En je outfit ook! Die schoenen zijn héél tof en zien er ook uit alsof ze heerlijk lopen :)
Liefs

 
At September 26, 2013 at 9:06 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Die bodywarmer is heel leuk!



www.style-chameleon.com

 
At September 27, 2013 at 4:48 AM , Blogger sepatuholig-Grace Njio said...

I love this look!
http://sepatuholig.blogspot.com/

 
At September 27, 2013 at 9:47 AM , Anonymous Anonymous said...

gave rugzak!

 
At September 27, 2013 at 9:53 AM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Leukk! Ik vind je laarsjes cute :)

Xo

 
At September 27, 2013 at 10:00 AM , Blogger Anne Stikvoort said...

ik vind je trui echt mooi! bordeaux is echt zo'n mooie kleur :)

 
At September 27, 2013 at 12:52 PM , Blogger Judith | Juudithhome said...

De kleur van je trui en tas matchen perfect! XO

 
At September 27, 2013 at 1:17 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Je trui is heel mooi!

 
At September 27, 2013 at 5:08 PM , Blogger Merdjelin said...

Erg mooie trui, die staat je ook leuk! x

 
At September 27, 2013 at 6:52 PM , Blogger perfect hippie said...

Erg toffe rugzak!! :)

 
At September 27, 2013 at 8:27 PM , Anonymous Budgetproof.nl said...

Haha ik moest lachen over je potentiele huwelijkskadidaat stukje ;).

 
At September 27, 2013 at 11:19 PM , Blogger Unknown said...

Hi what a cute nice blog honey you have.....My name isMarie I am a Blogger based in italy and I was wandering if we could follow each other GFC bloglovin
Let me know I will follow back as always! Love Marie.
www.mariezamboli.com
www.mariezamboli.com

 
At September 28, 2013 at 3:27 AM , Blogger Unknown said...

love this outfit x

http://rosiebernice.blogspot.co.uk/

 
At September 28, 2013 at 6:10 PM , Blogger Unknown said...

Haha, grappig :)
Ik vind het trouwens echt een super leuke outfit!

Liefs
Antoinet www.everydaychic.nl

 
At September 29, 2013 at 9:14 AM , Blogger Trudy Danso said...

Die sweater is liefde!

Theycallmetrue.com

 
At September 30, 2013 at 6:25 PM , Blogger Bo said...

Mooie sweater en laarsjes! Haha je laatste zin ;D

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home