This page has moved to a new address.

NEW IN | LONDON

This is not another blog: NEW IN | LONDON

Tuesday, November 26, 2013

NEW IN | LONDON

Image and video hosting by TinyPic
Coat         Primark                                      Dress     Primark
Top          Topshop                                      Bag       Primark
iPhone Case  Primark                                      Hoodie    Abercrombie & Fitch

Joepie, nieuwe spulletjes! Fijne dingen die ik meegenomen heb uit Londen. Want met lege handen naar huis na een week in Londen te hebben rondgehobbeld, dat kan natuurlijk niet. Plus dat ik alleen maar dingen heb gekocht die op mijn dingen-die-ik-verschrikkelijk-hard-nodig-heb-lijst stonden. Alleen jammer dat die lijst met de dag groeit...

Maar een warme winter sweater is nu eenmaal te handig als het kouder wordt, en de grootste maat mannentruien van Abercrombie zit gewoon perfect. En dat gestreepte shirtje is zo zo zó zacht. Sinds ik afgelopen zomer in Parijs een soortgelijke van Suus had geleend ben ik op jacht geweest naar een even fijn shirt. Bijna onmogelijk, maar het is eindelijk gelukt. Blijheid alom. <3
Winterjassen en linnen tasjes kun je nooit genoeg hebben en mijn saaie zwarte iPhonehoesje moest hoognodig vervangen voor een tof nieuw exemplaar. Deze heeft een soort 3D print en als je 'm beweegt verandert het beeld van de London Eye en Big Ben naar de Tower Bridge, hoe tof is dat?! Het doet me denken aan die 3D plaatjes die vroeger een soortement hip waren, maar het schijnt dat kindjes tegenwoordig alleen nog xboxspelletjes spelen dat ze niet maar aan 3D plaatjes doen. Té jammer. En dat jurkje is gewoon, tsja, rood? Met groen en een strikje, het ultieme kerstgevoel.

Zo, dat waren weer genoeg excuses om deze aankopen te rechtvaardigen. 
Zijn jullie al overtuigd dat het toch echt wel dringend nodig was?

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , , ,

18 Comments:

At November 26, 2013 at 9:09 AM , Blogger Unknown said...

Leuke dingen heb je gekocht, ik vind vooral je iphone case en tas heel leuk!

 
At November 26, 2013 at 9:28 AM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Leuke aankoopjes en wat heb je dit leuk gedaan! XO

p.s. op mijn blog mag ik twee armbandjes weggeven! klik hier!

 
At November 26, 2013 at 9:52 AM , Blogger Unknown said...

mooi hoesje heb je gehaald wauwie !

 
At November 26, 2013 at 10:17 AM , Blogger Unknown said...

Super leuke spulletjes! Love the bag. En leuk blog heb je! Zou je het misschien leuk vinden om elkaar te volgen via Bloglovin?

X lisa

www.llittleblonde.com

 
At November 26, 2013 at 10:41 AM , Blogger Unknown said...

echt leuk! wat een leuk jurkje! superblog
ken je onze blog al?zullen we elkaar volgen via bloglovin?
http://www.we-heart-fashion.com

 
At November 26, 2013 at 10:52 AM , Blogger Anouk said...

Ah leuke aankoopjes. Ik heb ook een periode gehad waar ik heel veel jurkjes droeg, kast hangt er vol mee maar ik durf het niet meer? Beetje zonde. Maar het jurkje is echt tof haha.

 
At November 26, 2013 at 7:29 PM , Blogger perfect hippie said...

Ik verzin ook altijd heel veel redenen om nieuwe kleding te kopen. Is toch een meisjesding denk ik. Het hoesje is heel erg tof, ik wil ook weer een nieuwe!

 
At November 26, 2013 at 8:19 PM , Blogger The Fashion Panda said...

Love the blue coat ! Nice selection :)

www.thefashionpandacrew.blogspot.be
www.thefashionpandacrew.blogspot.be

 
At November 26, 2013 at 9:39 PM , Blogger Amy said...

Dat jurkje, zo leuk!

 
At November 26, 2013 at 10:37 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Wat een leuk jurkje!



www.style-chameleon.com

PANDORA BRACELET GIVEAWAY!!!

 
At November 26, 2013 at 11:27 PM , Blogger Sisters and Sisters said...

Mooie hoesje x www.sistersandsisters.com

 
At November 27, 2013 at 4:43 AM , Blogger Ann said...

Those are really gorgeous finds
love the Fitch and tartan dress.

 
At November 27, 2013 at 6:01 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Leuke aankopen!!

Xo

 
At November 27, 2013 at 7:42 PM , Anonymous Esmée said...

Mooie items. Heel leuk! x

 
At November 28, 2013 at 1:18 AM , Blogger Unknown said...

Leuke items!

 
At November 28, 2013 at 10:59 PM , Blogger Unknown said...

Love your new stuff! :))
xxx
http://infinityuniverse-ema.blogspot.pt/

 
At December 1, 2013 at 8:44 PM , Blogger Roos Malou said...

Ik vind t echt leuk dat de foto's rond zijn!
Hoe doe je dat? ;)
x
www.rosemelon.blogspot.nl

 
At December 1, 2013 at 9:03 PM , Blogger Sara said...

Als je via picmonkey.com een collage maakt kun je de roundness aanpassen, die moet je dan op 100% zetten! (:

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home