This page has moved to a new address.

LOVELY LONDON | DAY 1

This is not another blog: LOVELY LONDON | DAY 1

Tuesday, November 19, 2013

LOVELY LONDON | DAY 1

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Cardigan Zara | Jeans H&M | Top Primark | Shoes Dr. Martens | Bag Primark

We zijn in Londen en ja, het is best geweldig! Gisteravond kwamen we aan in hartje Londen na een busreis van ruim 10 uur, waarna we nog met de metro naar de familie van Leonie moesten. Het is onvoorstelbaar hoe moe je kunt zijn na een dag rondhangen in een bus, maar we waren blij toen we ons bed zagen. 

Fris en fruitig sprongen we vanochtend ons bed uit om op bezoek te gaan bij de eerste school. Ons PWS gaat over de sociale betrokkenheid van Britse en Nederlandse leerlingen, en daarvoor hebben we vandaag scholen bezocht en artikelen gelezen. En nu zitten we in de Starbucks. Voor de tweede keer vandaag. Shame on us. Maar geef toe, we hebben het eerlijk verdiend na een hele dag met laptop en andere zware shit door Londen sjouwen. Snif snif, we zijn zo zielig...

Lekker aan het genieten van school, daar in Nederland?

Liefs,
 Sara (en Leonie)

Labels: , , , , , , ,

15 Comments:

At November 19, 2013 at 6:53 PM , Anonymous Esmée said...

Wat een mooie outfit, veel plezier in Londen! x

 
At November 19, 2013 at 7:10 PM , Blogger Amy said...

Ohhh, super jaloers ughhhh - super mooie tas ook en veeeel plezier natuurlijk!

 
At November 19, 2013 at 7:28 PM , Blogger odette said...

Wat gaaf! Klinkt echt als een gave ervaring, twee keer starbucks per dag vooral haha. Mooie outfit ook :)

 
At November 19, 2013 at 10:14 PM , Blogger Photographybyroos said...

Heel gaaf! & ik vind de outfit ook onwijs leuk

 
At November 19, 2013 at 10:33 PM , Blogger Rowan - Rebels maar Romantisch said...

Love the cardigan! Superveel plezier nog! :) Liefs

 
At November 20, 2013 at 12:09 AM , Blogger Keys of Anouk said...

Ik vind je eerste foto echt prachtig! Toffe outfit ook :) Heel veel plezier in Londen! xo

 
At November 20, 2013 at 11:09 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Aah gaaf! Nou, op zo'n reisje mag je best meer dan 2 keer naar de starbucks haha. Lekker!!
Veel plezier nog :)

 
At November 20, 2013 at 12:58 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

Leuke outfit en foto's erg leuk!!

liefs,

 
At November 20, 2013 at 1:01 PM , Blogger Unknown said...

Londen is echt mijn favoriete stad. Ik ben er een paar maanden geleden nog geweest. Je kunt er zo lekker winkelen en de sfeer is zo leuk! Mooie outfit en have fun! <3

Liefs

 
At November 20, 2013 at 1:52 PM , Blogger IshM said...

aaah ik ben net een maand geleden met school geweest en heb nu alweer 'heimwee' geniet en succes met je pws... en shopse :D haha
xx ish
http://www.tiny-heart-beats.blogspot.com

 
At November 20, 2013 at 5:54 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Szuper! Ik vind je cardigan heel leuk! En je schoenen, die wil ik oooook!

Xo

 
At November 20, 2013 at 7:53 PM , Blogger perfect hippie said...

Ohmy, je bent in Londen, ik ben jaloers. Ik zou met mijn vriendje met kerst gaan, maarrrrr toen ging Oadreizen falliet, so lovely :(:(:(:( Have fun!

 
At November 22, 2013 at 12:29 AM , Blogger Unknown said...

Super leuke outfit,vooral je rose Dr Martin schoenen leuke foto s!
Londen is geweldig,al verschillende keren geweest!

 
At November 25, 2013 at 12:49 PM , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ said...

Gave jas meid!!

New blogpost: Isabel Marant

 
At November 25, 2013 at 7:31 PM , Blogger Unknown said...

Love it! Ik hou van je blog, kan je ook een keertje mijn blog bekijken :)?

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home