This page has moved to a new address.

MATH CAN BE FUN

This is not another blog: MATH CAN BE FUN

Wednesday, November 6, 2013

MATH CAN BE FUN

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Vandaag is een feestje want vandaag zijn we vrij. Dus ondernam ik gisteren de wereldreis naar Dodewaard om voor het eerst in mijn leven te bivakkeren bij Manon. En het was heel chill met veel eten, Die hard kijken, eten, Just Dance, eten, foto's maken, eten en ohja, ook nog een beetje wiskunde. Soort van. Want eigenlijk was het de bedoeling dat we de hele dag wiskunde gingen doen om achterstanden in te halen. Maar het was gezellig dus yolo wij carpen gewoon deze diem. Ofzo.

Weten jullie trouwens nog een leuke stad om heen te gaan als examenreis? 

Liefs,
 Sara

Labels: , , ,

12 Comments:

At November 6, 2013 at 4:16 PM , Blogger Leonie said...

We kunnen ook nog altijd naar de kerncentrale in Dodewaard op examenreis!

 
At November 6, 2013 at 6:58 PM , Blogger Romi said...

Ik vind de tweede foto erg leuk! Je ziet er zeker vanaf dat jullie een leuke dag hebben!

 
At November 6, 2013 at 7:05 PM , Blogger Sara said...

Klinkt als een goed plan! En gisteren heb ik door de regen de excursie door Dodewaard City gemist, dus die kunnen we dan ook meteen meepakken haha.

 
At November 6, 2013 at 8:44 PM , Blogger Nonchalant Rebel said...

Leuke spontane foto!!

xx Mounia

 
At November 6, 2013 at 10:01 PM , Blogger Laura said...

Leuke geschreven en mooie foto's, zo te horen was het erg gezellig! Ik was vandaag ook vrij en deze week verkorte lesuren dus steeds rond de middag uit, echt heerlijk! :)

 
At November 6, 2013 at 11:26 PM , Blogger odette said...

Haha herkenbaar, die eerste foto ziet er erg lekker uit! Alleen dat is al beter dan wiskunde :)

 
At November 7, 2013 at 11:20 AM , Blogger Kiki said...

Hee Sara! Wat een leuke foto's, zulke dagen met vriendinnen zijn echt zo gezellig altijd. Over de laarsjes, ik denk dat jij dan een andere kleur hebt dan ik want mijne zijn misschien nog wel iets donkerder dan op de foto en je had ook een licht bruine kleur. Als examenreis is Albufeira echt super leuk, ik ben er vorige zomer geweest. :) Liefs

 
At November 7, 2013 at 5:27 PM , Anonymous Jessie said...

Het uiterlijk van jou blog is zooo onwijs leuk!

 
At November 7, 2013 at 5:32 PM , Blogger Kim said...

Jammie!!

www.kimgodschalk.com

 
At November 7, 2013 at 8:05 PM , Blogger Yulia Sidorenko said...

such a lovely photos, dear! nice blog)

what do you think about following each other? just let me know)
keep in touch, xoxo
http://yuliasi.blogspot.com/
love, Yulia

 
At November 7, 2013 at 10:23 PM , Blogger Lune (LUMOSTYLE) said...

Haha, goed bezig!

 
At November 10, 2013 at 12:59 PM , Blogger The Style Class said...

Ah wat een leuke en lekkere foto's!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home