This page has moved to a new address.

LOVE TRIANGLE

This is not another blog: LOVE TRIANGLE

Sunday, November 10, 2013

LOVE TRIANGLE

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Top Boohoo | Jeans Asos | Cardigan Boohoo | Shoes Funky Dory

Misschien herinneren jullie je deze post nog wel, waarin ik vertelde dat ik de Funky Dory platforms binnen had gekregen. En (hóé ironisch) ik schreef daar dat dingen die je eerst leuk vindt later in de 'iel bah verschrikkelijk' hoek belanden. Zo ver is het met deze schoenen nog niet, maar om nu te zeggen dat het één van mijn beste aankopen is... Nee. Het loopt namelijk best wel irritant als om de drie meter je schoen bijna van je voet valt. 

Gelukkig heb ik dan nog mijn allerliefstefijnstebeste spijkerbroek met gaten om het goed te maken. Want hoewel ik die inmiddels ook al een behoorlijke tijd heb, is het nog steeds de beste broek ooit. Lang, hoge taille, gebleekt en met gaten, ik kan wel huilen van geluk. Ondanks de dagelijkse 'hihihi Sara je hebt een gat in je broek'-grappen van klasgenoten is dit nog steeds mijn fijnste spijkerbroek aller tijden. En voorlopig komt er niets tussen ons in. <3

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , ,

22 Comments:

At November 10, 2013 at 2:58 PM , Anonymous Anonymous said...

Leuke outfit :) Die broek is inderdaad echt heel leuk!
xxSophie

 
At November 10, 2013 at 3:00 PM , Blogger Deborah said...

Hele mooie outfit! xx

 
At November 10, 2013 at 3:33 PM , Blogger Amy said...

Erg leuke broek!

 
At November 10, 2013 at 3:47 PM , Blogger Kelly said...

Leuke outfit!

 
At November 10, 2013 at 4:21 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Wat een vette schoenen!



www.style-chameleon.com

 
At November 10, 2013 at 5:30 PM , Blogger Laura Ward said...

Love that tee x x x

STYLE STACK - A personal style blog

STYLE STACK - A personal style blog

STYLE STACK - A personal style blog

 
At November 10, 2013 at 6:20 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Heel leuk shirt!!

Xo

 
At November 11, 2013 at 8:32 AM , Blogger Littlefashiolista said...

Ik ben helemaal verliefd op jou schoenen!

 
At November 11, 2013 at 10:51 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Ik vind je shirt en broek heeel tof!

 
At November 11, 2013 at 11:35 AM , Blogger Martina said...

mooie top en cardigan!

 
At November 11, 2013 at 12:42 PM , Blogger MissPrettiness said...

Je broek vind ik echt mooi!

 
At November 11, 2013 at 1:13 PM , Blogger Joy. | JUSTLIKESUSHI.COM said...

Wauw, je schoenen! Hoe cool!
With love,

Joy

n e w b l o g | justlikesushi.com

 
At November 11, 2013 at 5:06 PM , Blogger Helena said...

Amazing outfit, I love the top!!!

XOXO
http://fashion-mask.blogspot.pt/

 
At November 11, 2013 at 5:06 PM , Blogger Unknown said...

Wow, supertoffe outfit. Staat je echt goed!

 
At November 11, 2013 at 5:24 PM , Anonymous Joyce said...

wat zijn die schoenen toch geweldig!

 
At November 11, 2013 at 7:59 PM , Blogger Levande said...

Prachtige outfit! <3

 
At November 11, 2013 at 8:13 PM , Anonymous Anonymous said...

Wauw wauw wauw, die schoenen zijn perfect!! Je outfit is ook heel leuk! Geweldige combinatie! Xx

 
At November 11, 2013 at 8:21 PM , Anonymous Anonymous said...

Waar kun je deze schenen trouwens kopen/ bestellen? Ik heb heel internet afgezocht, maar ik kan ze nergens vinden! :(

 
At November 11, 2013 at 11:22 PM , Blogger Sara said...

Ik heb ze destijds via eBay gekocht, maar ik heb geen idee of ze daar nog te koop zijn... Misschien kun je proberen te zoeken via 'electric platforms' of 'funky dory platforms'? Succes! (:

 
At November 12, 2013 at 8:04 PM , Blogger Anouck said...

Wat een supergave outfit! Je schoenen zijn echt zo tof! Wel jammer dat ze zo irritant zijn, maarja. En ik ben stiekem wel een beetje jaloers op je broek, wat lijkt die mij fijn!

 
At November 13, 2013 at 4:55 PM , Blogger Esther - myconfashions.nl said...

Mooie jeans !
X Esther \ Confashions

 
At November 13, 2013 at 8:09 PM , Blogger hoihoi said...

Supertoffe outfit! Ik ga je volgen!
Liefs, Ypie

http://oh-saycanyousee.blogspot.nl/

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home