This page has moved to a new address.

PACKING FOR LONDON

This is not another blog: PACKING FOR LONDON

Saturday, November 16, 2013

PACKING FOR LONDON

Image and video hosting by TinyPic
Nog maar twee nachtjes slapen en dan ben ik weer in mijn op-één-na-favoriete Europese stad: LONDEN! Samen met Leonie ga ik namelijk 3 dagen naar Londen om onderzoek te doen voor ons PWS. Hoe chill is dat?! Een aangezien we met een skirre busreis van Megabus gaan, zijn we de hele week niet op school. Misschien onhandig dat we dan veel lessen missen, maar het is eigenlijk wel heel lekker om er even een weekje tussenuit te zijn. Dit jaar zit ik in mijn VWO-examenjaar en het is zó druk. Tenminste, in vergelijking met vorige jaren. Ik ben altijd een luie leerling geweest die nooit meer deed dan strikt noodzakelijk was, en dat was vrij weinig.

Nu is het totaal anders met SE's, een hele hoop verslagen en ja ik wil eigenlijk toch wel graag slagen. Ik heb enorm veel zin om te gaan studeren en een extra jaar middelbare school zou dan echt een ramp zijn. Genoeg motivatie zou je zeggen maar nee, ik heb het nu zo druk dat ik niet weet waar te beginnen. En dus begin ik maar helemaal niet. Jup, Sara-logica. 
Hetzelfde geldt voor het tas inpakken. Ik heb werkelijk geen idee waar ik mee zou moeten beginnen en wat ik mee moet nemen, dus is mijn kamer nu een puinhoop maar mijn tas nog steeds leeg... 

Kan iemand die meer gestructureerd en gediciplineerd is me alsjeblieft een schop onder mijn kont komen geven? Bij voorbaat dank.

Liefs,
 Sara

P.S. This is not another Blog heeft 100 volgers op bloglovin! Heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes en het bezoeken van mijn blog. Ik zou jullie nu allemaal wel willen knuffelen, maar bij gebrek aan beter krijgen jullie een luchtkusje. <3

Labels: , , , , , , , ,

25 Comments:

At November 16, 2013 at 5:29 PM , Blogger MissPrettiness said...

Geniet van Londen meid! & gefeliciteerd met je 100 volgers!

 
At November 16, 2013 at 5:32 PM , Blogger Kelly said...

Leuk zeg! Veel plezier daar & gefeliciteerd met de 100 volgers.

 
At November 16, 2013 at 7:00 PM , Blogger Nadine said...

Joh laat ik even onderzoek doen in Londen haha, daar ga je wel een 10 mee halen denk ik zo! Heel erg veel plezier alvast (en onderzoek succes :P) en nog gefeliciteerd met de 100 volgers!

 
At November 16, 2013 at 7:15 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Wauw wat gaaf zeg! Je neemt al een hoop leuke spullen mee zie ik. Alvast heel veel plezier!! En gefeliciteerd met de 100 volgers op Bloglovin' :)

 
At November 16, 2013 at 7:43 PM , Blogger DAIMY YVÉ said...

Wat leuk! Heel veel plezier in London! X

 
At November 16, 2013 at 7:44 PM , Blogger EllenEva said...

Oeeh naar Londen voor school klinkt toch zeker niet verkeerd! De zesde lijkt me ook zwaar pittig.. Voor mij is dat volgend jaar en ik ben nu al bang. Ik herken me namelijk zo goed in je verhaal haha, precies doen wat nodig is en meer niet, ik heb echt hetzelfde haha. Leuke dingen neem je mee! Ik volg je nu op bloglovin, leuke blog heb je! En gefeliciteerd met je 102 volgers :) Liefs!

 
At November 16, 2013 at 7:54 PM , Blogger Suze said...

Suuuper gaaf dat je daar naar toe mag, en al helemaal onder school! Ideaal! Ik zou niet te veel meenemen, aangezien je daar ook vast nog wel het een en ander gaat shoppen! Liefs

 
At November 16, 2013 at 8:01 PM , Anonymous Chantal said...

Heel veel plezier in London, mijn home away from home. Ik vertrek over een paar weken (en blijf maar 2 dagen). Ik ben 1 keer met de bus naar London geweest en ik doe het nooit meer, wat een lange zit zeg! Maar goed als je met zijn tweeen bent kun je de tijd vast wel opvullen op de bus :)

 
At November 16, 2013 at 8:06 PM , Blogger Michelle said...

Wat heerlijk dat je naar Londen gaat! Ik MOET ook nog gaan, een vriend opzoeken haha, zwaar leven! Leuke spulletjes neem je mee! Vooral die roze docs vind ik heel gaaf! Heel veel plezier alvast :)

 
At November 16, 2013 at 8:37 PM , Blogger Unknown said...

Wat leuk dat je voor je PWS naar Londen gaat. Zelf zit ik ook in 6vwo, heel herkenbaar wat je schrijft haha. Veel plezier in Londen! Trouwens, dat zwarte rokje middenonder ziet er gaaf uit!

 
At November 16, 2013 at 8:47 PM , Blogger Nina said...

Waaauw zo gaaf dat je daarvoor eventjes naar londen mag! Heel jaloers ben ik, hihi. En als reactie op jou reactie: Ik heb altijd een riempje om mijn jurkje waar ik de trui dan in doe, en omdat mijn truien altijd groot zijn vallen die over het riempje heen :) Liefs en heel veel plezier in londen!

 
At November 16, 2013 at 9:03 PM , Blogger Levande said...

Wat gaaf zeg! Leuke spullen neem je mee❤️

 
At November 16, 2013 at 9:11 PM , Blogger Sara said...

Dat is echt slim bedacht, bedankt voor de tip! (:

 
At November 16, 2013 at 10:06 PM , Blogger Anouk said...

Ik kruip in je koffer. Wat gruwelijk lekker dat je gewoon voor je pws eventjes naar londen gaat (oke grapje het is niet eventjes maar het is wel fijn.) Veel plezier!

 
At November 17, 2013 at 12:32 AM , Blogger Eda G said...

I don't know what you wrote in there but I hope you'll have a great time in London! You've got such a great blog by the way :)

http://www.le-young.com

 
At November 17, 2013 at 10:41 AM , Blogger Liese said...

Oh wat leuk!
Dat bloesje met katjes wil ik ook bestellen, das toch die van Choies he?

Liefs, Liese

 
At November 17, 2013 at 11:46 AM , Blogger Sara said...

Anouk je leeft nog! Ik was al bang dat je was omgekomen in een latte ofzo maar je hebt gewoon een nieuwe blog. Dit maakt mijn dag goed, echt, mijn tas staat voor je open.

 
At November 17, 2013 at 11:47 AM , Blogger Sara said...

Deze is van Monki, maar misschien hebben ze bij Choies ook wel zoiets!
Hij is trouwens heel fijn en zacht, dus zeker een aanrader. (:

 
At November 17, 2013 at 10:14 PM , Blogger Red lipstick kind of girl said...

Heel veel plezier in Londen en geniet er van zodat je uitgerust weer op school terug kan keren :)

 
At November 18, 2013 at 2:59 PM , Blogger Janamarie said...

Leuk dat je naar Londen kan! Geniet ervan en vergeet niet een beetje te shoppen ;-) ! x Jana

 
At November 18, 2013 at 3:30 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Geniet er van! Je neemt leuke dingen mee :)

Xo

 
At November 18, 2013 at 4:47 PM , Blogger thevintageblues said...

Dat hemdje en die bruine laarsjes zijn super! Enjoy London!

 
At November 18, 2013 at 5:10 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Wat gaaf dat je naar London gaat voor je PWS!

Veel plezier! :D



www.style-chameleon.com

PANDORA BRACELET GIVEAWAY!!!

 
At November 18, 2013 at 8:00 PM , Blogger Unknown said...

geniet! Londen is top
http://www.we-heart-fashion.com

 
At November 18, 2013 at 10:39 PM , Blogger Janne said...

Wat gaaf dat je voor je pws naar Londen gaat. Veel succes(?) en geniet ervan, je wilt niet weten hoe jaloers ik op je bent haha :)

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home