This page has moved to a new address.

NOVEMBER OUTFITS

This is not another blog: NOVEMBER OUTFITS

Thursday, November 28, 2013

NOVEMBER OUTFITS

Image and video hosting by TinyPic
Het liefst zou ik nu heel hard gaan huilen, onder mijn dekbed kruipen, een winterslaap houden en er pas na de eindexamens weer onder vandaan komen. Ik geloof niet dat ik ooit stress gehad heb over school maar eens moet de eerste keer zijn en dat moment is nu aangebroken. Ik probeer het écht wel, maar kan me gewoon niet als één of ander werkbeest concentreren en intussen blijven de PO's en SE's zich maar opstapelen en blijf ik maar uitstellen en wanhopiger worden en als een zombie naar het scherm van mijn laptop staren. De enige optie op dit moment lijkt me om in The Matrix te leven en gewoon even wat genialiteitssoftware naar mijn muggenhersentjes te uploaden. Sinds Manon en ik afgelopen dinsdag The Matrix hebben gekeken zien we overal rare signalen en toen er plotseling een man met een wit konijn in de stad liep werd het haast eng gewoon.
-(Stop met films kijken Sara want je moet leren!!!)-

Nu ben ik zelfs op het punt gekomen dat ik koffie ging proberen te drinken. Zwarte filterkoffie. Het meest ranzige op de wereld en dus ik heb het niet meer dan een halve beker volgehouden. Maar toch, het feit dat ik alleen al probéér me te verzoenen met mijn grootste vijand koffie geeft toch wel aan dat er een dieptepunt is bereikt. (Overigens heb ik het nu niet over die mierzoete brouwsels die Starbucks produceert want die giet ik met alle liefde naar binnen.)

Dus de vraag van vandaag: winterslaap of bikkelen tussen de boeken?

Liefs,
 Sara


Ohja, en ergens boven mijn gezeur over koffie en winterslapen (dat lijkt me trouwens geen goede combinatie want caffeïne) stonden ook nog wat foto's van outfits die ik ooit ergens droeg deze maand. Wat is jullie favoriet?

Labels: , , , , ,

27 Comments:

At November 30, 2013 at 10:08 AM , Anonymous Maaike said...

He bah, wat naar dat je zo gestresst bent! Bij mij helpt het altijd om alles wat ik moet doe heel duidelijk op papier te zetten. Geeft op een of andere manier meer rust in m'n hoofd. Maar grote kans dat je dat allang hebt gedaan ;). Hopelijk gaat de drukke tijd snel voorbij.

Je drie onderste outfits zijn mijn favoriet, maar ik ben verliefd op al je schoenen!!
X

 
At November 30, 2013 at 11:41 AM , Blogger Unknown said...

Er staan een boel leuke outfits tussen!

 
At November 30, 2013 at 12:18 PM , Blogger Nadine said...

Bikkelen tussen de boeken meid!!!!! :P

 
At November 30, 2013 at 5:28 PM , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ said...

Leuk om te lezen...
Er zitten ook leuke outfit;s tussen

New blogpost: blogger love furry friend

 
At November 30, 2013 at 7:21 PM , Blogger fashion-meets-art said...

i love them all but the first one is my favourite.
the red blouse suits you so well!
kisses
Maren Anita

FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

 
At November 30, 2013 at 9:04 PM , Blogger mafalda. said...

You look so amazing! <3 Love the first and the fifth!
xx

http://be-your-own-hero-now.blogspot.com

 
At November 30, 2013 at 9:34 PM , Anonymous Anonymous said...

Leuke style heb je!

 
At November 30, 2013 at 11:18 PM , Blogger Arianne said...

Love your outfit xx
http://www.looklovewear.blogspot.com

 
At November 30, 2013 at 11:18 PM , Blogger Janamarie said...

nummer drie is mijn persoonlijke favoriet maar ze zijn allemaal wel tof ! Dat vest van nummer vier lijkt me trouwens zalig warm ! x Jana

 
At November 30, 2013 at 11:33 PM , Blogger Tessa: said...

Een goede espresso koffie 's ochtends, je weet niet wat je mist! Ik vind je eerste look het leukst!

 
At December 1, 2013 at 8:11 AM , Blogger Rosalie said...

Wauw, je hebt een heeeele goede smaak! xxxx

 
At December 1, 2013 at 1:00 PM , Blogger Anne Stikvoort said...

ik vind de laatste look heel mooi!

 
At December 1, 2013 at 1:19 PM , Blogger Merdjelin said...

Gave looks!! Vooral de eerste vindt ik leuk! x

 
At December 1, 2013 at 2:14 PM , Blogger Joy. | JUSTLIKESUSHI.COM said...

Wauw! Leuke looks allemaal!
With love,

Joy

| justlikesushi.com |

 
At December 1, 2013 at 3:47 PM , Blogger Liese said...

Heel leuk!
De eerste twee zijn mijn favorieten (:

Liefs, Liese

 
At December 1, 2013 at 4:06 PM , Blogger Julia said...

Wat een gave outfits! Nummer 1, 5 en 6 zijn mijn favorieten!
Heel veel succes met leren!!

 
At December 1, 2013 at 4:56 PM , Blogger Anne said...

Wauw het zijn echt supertoffe outfits! X Anne

 
At December 1, 2013 at 7:56 PM , Blogger Sarah-M. said...

Such great Outfits!
xx
Sarah

 
At December 1, 2013 at 8:59 PM , Blogger Roos Malou said...

Die outfit met de roze docs is zo leuk,
vooral omdat ze roze zijn :)
x
www.rosemelon.blogspot.nl

 
At December 2, 2013 at 9:58 AM , Blogger Sisters and Sisters said...

super leuke outfits ! x www.sistersandsisters.com

 
At December 2, 2013 at 1:06 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Die in het midden onderdaan is mijn favoriet!



www.style-chameleon.com

WIN 100 EUROS TO SPEND ON BAGS!!!

 
At December 2, 2013 at 2:41 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Ik vind ze eigenlijk allemaal leuk haha! Oke nummer 2, 5 en 6 zijn mn favorieten :)
Heel veel succes nog met studeren! Nog eventjes alles eruit halen, dan ben je er ook vanaf ;)

 
At December 2, 2013 at 6:51 PM , Blogger Mindy Erazo said...

so many cute outfits!

xx
Mindy

www.KINDofLUXE.com

 
At December 2, 2013 at 7:25 PM , Blogger Mireille said...

Leuk overzicht! De twee meest rechtse outfits en bovenaan de middelste zijn mijn favorieten!

liefs Mireille
dresslikemi.com

 
At December 2, 2013 at 8:26 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Zitten helle leuke looks bij :)

Xo

 
At December 5, 2013 at 8:37 PM , Anonymous Wanda Luedy said...

Looking good! Love the two last ones!

 
At December 8, 2013 at 5:06 PM , Blogger Marenlotte said...

Bikkelen tussen de boeken, als je hoort dat je geslaagd bent is het het allemaal waard geweest!
Succes met je examens :) liefs

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home