This page has moved to a new address.

CHRISTMAS IN LILLE

This is not another blog: CHRISTMAS IN LILLE

Wednesday, November 27, 2013

CHRISTMAS IN LILLE

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Het is nog geen week geleden dat ik in Londen bivakkeerde en afgelopen dinsdag huppelde ik alweer door Lille. Twee mooie oude sfeervolle steden in één week. School is bijna leuk. <3 Behalve dan dat we de hele dag door de stad gesjouwd hebben 'pour améliorer notre français et notre production orale'. En aangezien alleen het woord améliorer uit proberen te spreken al een hel is, was dat dus wel een beetje een nadeel. Maar we hebben het overleefd, de Fransen beten niet en we hebben zelfs alle opdrachten af gekregen. Schouderklopje voor onszelf.

De school had trouwens geen beter moment uit kunnen kiezen om naar Lille te gaan want de hele stad was versierd voor kerst. Overal kerstbomen, lichtjes, een kleine kerstkermis en er was zelfs een kerstmarkt met onwijs schattige houten hutjes die van top tot teen versierd waren. Zo zo zó tof. Ik voelde me net een klein kind dat haar ogen uitkeek en zou het liefst de hele dag in de draaimolen zijn gaan zitten en rondjes rijden op een té roze hobbelpaard met lintjes in de staart.
Gelukkig verdedigt mijn dorp al jarenlang de titel 'minst geciviliseerd plattelandsdorp van Nederland' dus was het uiteraard een feestje om weer thuis te zijn...

Mocht je de komende weken niets te doen hebben, geen leven hebben, ernstig last hebben van studie-ontwijkend-gedrag en gewoon geen zin hebben om in je boerendorp rond te hobbelen: Lille is altijd een optie. (en maar zo'n 3 uurtjes rijden dus nog meer pluspuntjes)

Liefs,
 Sara

P.S. Afgelopen week ben ik 'Blog van de Maand' geworden op de blog van Annemieke! Ben je benieuwd naar het artikel, klik dan snel hier

Labels: , , ,

15 Comments:

At November 28, 2013 at 10:02 AM , Blogger Manon Margaretha said...

Ziet er echt super gezellig uit!
xManon

 
At November 28, 2013 at 1:40 PM , Anonymous Kimberly said...

Wat ziet Lille er gezellig uit!! Ik ga binnenkort naar Oberhousen maar wat zou ik ook graag naar Lille willen.. Heerlijk die kerstsfeer <3

 
At November 28, 2013 at 1:54 PM , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ said...

Ziet er gaaf uit...echt heel mooi...bedankt voor het plaatsen vd link...

X

 
At November 28, 2013 at 4:05 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

gaaf!! Wat een heerlijk sfeertje moet dat geweest zijn. Super leuk dat je dit allemaal in 1 week ziet!

 
At November 28, 2013 at 4:54 PM , Anonymous Anonymous said...

Prachtige foto's, vooral de 2e foto! Liefs, Gwen

 
At November 28, 2013 at 8:38 PM , Anonymous Angelique said...

Gaaf!

 
At November 28, 2013 at 8:45 PM , Blogger Esmee D said...

Ziet er super gezellig uit! :) Ik wil ook zo graag ergens heen om kerst te vieren. Londen is ook echt mooi rond deze tijd :)

 
At November 28, 2013 at 11:12 PM , Blogger Sara said...

Als je tijd/geld hebt, zeker doen! Londen is inderdaad echt heel erg leuk, en er gaan overigens ook goedkope busreizen heen zoals Megabus en Eurolines. (:

 
At November 29, 2013 at 1:34 AM , Anonymous Marta said...

Really nice photos.

 
At November 29, 2013 at 11:37 AM , Blogger Rachel Kromdijk said...

ziet er goed uit
prachtige foto's !

liefs x

 
At November 29, 2013 at 12:58 PM , Blogger Ysanne said...

Mooie foto's zeg! Ziet er gezellig uit. Ik houd van die lichtjes met Kerst :)

 
At November 29, 2013 at 5:59 PM , Blogger Liese said...

Wat een leuke foto's (en hmmm die lolly's zien er jummie uit!)
Lille is maar een uurtje van mij, dus lijkt me wel leuk om te bezoeken (:

Liefs, Liese

 
At November 29, 2013 at 10:38 PM , Blogger Anouk said...

Ah gruwelijk toffe foto's - ziet er echt leuk uit!

 
At November 29, 2013 at 10:50 PM , Blogger Janamarie said...

Mooie foto's! Brengt je helemaal in de kerstsfeer ! x Jana

 
At December 4, 2013 at 7:40 AM , Blogger Janna said...

Dankjewel voor je lieve reactie. Wat gaaf dat je in Lille bent geweest. Ziet er uit als een fijne sfeer. Je maakt echt mooie foto's! Ik volg je nu want ik ben benieuwd wat je nog allemaal gaat posten. Vind je het leuk om mij ook te volgen?

Liefs, Janna

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home