This page has moved to a new address.

FITCH

This is not another blog: FITCH

Friday, December 6, 2013

FITCH

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Hoodie Abercrombie & Fitch | Jeans Vero Moda | Beanie First Choice | Shoes Vans
Foto's gemaakt door Kim Rentenaar 

HET SNEEUWT OP MIJN BLOG Hoe tof is dat?! Huilen van geluk toen er na 30000x proberen eindelijk sneeuwvlokjes verschenen. HTML codes en ik zitten nog een beetje in de ontkenningsfase, we snappen elkaar nog niet echt en zijn nog aan het kennis maken. Of eigenlijk ben ik gewoon echt een rund met HTML codes (en al het andere wat met computers en techniek te maken heeft). Maar lang leve Google en andere mensen die wel slim zijn en die dat willen delen met met het minder intelligente deel van de wereldbevolking. We love you. 

Oh en no worries, we hadden geen zelfmoordneigingen dat we foto's maakten op het spoor. We stonden op nog geen halve meter afstand van de overgang met toeters en bellen en lampjes plus dit is een rustig traject waar maar eens in het half uur een trein voorbij komt. Niets aan 't handje.

Deze trui zorgde overigens voor bijna hilarische reacties. Van 'oh wat zie jij er ehm tsja, ándérs uit' tot 'je hebt wel erg normale kleren aan vandaag' tot 'ben je net uit je bed komen rollen ofzo' en 'heb je soms net gym gehad?'. En ik moet toegeven, die is dan ook wel mijn minst-verzorgde-of-charmante-maar-meest-comfortabele-outfit-ooit.  

Help, over 5 uur begint mijn eerste SE van deze periode en het is Frans en ik. wil. niet. Hebben jullie ook toetsweek?

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , , , ,

32 Comments:

At December 6, 2013 at 10:01 AM , Anonymous Anonymous said...

Tof dat het gelukt is met de sneeuwvlokjes! Die trui ziet er cosy uit.
Liefs

 
At December 6, 2013 at 10:50 AM , Blogger Judith | Juudithhome said...

Lekker stoer! Succes met je toets:) XO

 
At December 6, 2013 at 11:01 AM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Ik vind je beanie heel leuk



www.style-chameleon.com

WIN 100 EUROS TO SPEND ON BAGS!!!

 
At December 6, 2013 at 11:02 AM , Blogger The Style Class said...

Wauw leuke outfit!

 
At December 6, 2013 at 11:05 AM , Blogger Anouk said...

hahaha het eerste wat ik dacht was "en daar hebben we weer chagrijnige conducteurs straks in de treinen omdat er mensen op het spoor lopen." (Maar het zijn toffe foto's, daar niet van.)

En de sneeuwvlokjes zijn tof!

 
At December 6, 2013 at 11:08 AM , Blogger Sara said...

Oh help, chagrijnige conducteurs zijn ongeveer het ergste aan iets wat een rustige treinreis had moeten worden. Hierbij beloof ik plechtig het nooit meer te doen!

 
At December 6, 2013 at 1:40 PM , Blogger Kelly said...

Wat een leuke hoodie!

 
At December 6, 2013 at 2:34 PM , Blogger Liese said...

Staat je heel erg leuk (:
Heel veel succes met je toetsweek!

Liefs, Liese

 
At December 6, 2013 at 3:49 PM , Blogger Unknown said...

mooie fotos ! En leuke trui, hahahah - zelfmoordpoging - je schrijft zo leuk ! Leuk dat je blog sneeuwt !

 
At December 6, 2013 at 5:46 PM , Blogger Grazziella said...

The beanies LOVE IT !!! Such a ool outfit, perfect colors
Great blog honey

Bisous from France

 
At December 6, 2013 at 7:26 PM , Blogger Nicole van Roekel said...

Je beanie is ZO TOF! Echt, ik hou van dat kleurtje en hij staat je ontzettend goed :) Liefs, Nicole

 
At December 6, 2013 at 7:27 PM , Anonymous Shanti said...

Wat een toffe combinatie die trui en beanie!

 
At December 6, 2013 at 10:08 PM , Anonymous kato said...

mooie foto's! xx

 
At December 7, 2013 at 9:34 AM , Blogger Ysanne said...

Haha leuk geschreven. Toffe beanie is dat!

 
At December 7, 2013 at 10:57 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Haha leuk die sneeuwvlokjes! Wat lijkt me je trui heerlijk, je muts is erg tof! En ach ik snap al die reacties wel, maar ooit moet je gewoon even een lekker comfortabele trui aan :)

 
At December 7, 2013 at 11:26 AM , Anonymous Anonymous said...

Ik heb niks met Abercrombie sweaters, maar jij zorgt ervoor dat zelfs de meest saaie en meest voorkomende sweaters bij mij op school leuk kunnen worden gecombineerd. Wat een geweldige combinatie!! Ik zou dit echt zó zelf dragen! En de foto's zijn zo zo mooi! :) Xx

 
At December 7, 2013 at 2:46 PM , Blogger Unknown said...

Super, super, super toffe beanie!

 
At December 7, 2013 at 3:05 PM , Blogger xoxforeveryoung said...

Hahaha, vet leuke outfit! Ik vind het juist zo tof dat je gewoon een sweater aan kan ;)
Ik heb er nu ook een aan

 
At December 7, 2013 at 3:53 PM , Blogger Dascha said...

Je ziet er echt heel erg leuk uit! :)

xoxo
www.its-dash.com

 
At December 7, 2013 at 5:04 PM , Blogger Lonneke said...

Ik snap niet dat sommige mensen vinden dat een sweater te normaal is, want ik vind dat het juist voor een superstoere outfit kan zorgen! Precies zoals jij gedaan hebt! Die eerste foto is echt heel leuk! xoxo

 
At December 7, 2013 at 5:05 PM , Blogger Lonneke said...

die sneeuwvlokjes zijn trouwens echt te cute, rundje haha! ;) (grapje hoor, over dat rundje!)

 
At December 7, 2013 at 5:59 PM , Blogger perfect hippie said...

Wat een fijne outfit. Oh en die sneeuwvlokjes zijn echt super cute :)

 
At December 7, 2013 at 6:48 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

Die trui ziet er heeeerlijk uit!

Xo

 
At December 7, 2013 at 11:39 PM , Blogger Anne Stikvoort said...

die truien zijn echt heerlijk, leuk in combinatie met je beanie!

 
At December 8, 2013 at 12:42 AM , Blogger De Dotties said...

Je trui is heel leuk!

 
At December 8, 2013 at 12:53 PM , Anonymous Charlotte said...

Ik vind die trui heerlijk! Love Abercrombie ^^ Kan je misschien uitleggen hoe je dat doet met die sneeuwvlokjes? :)

 
At December 8, 2013 at 2:02 PM , Blogger Sara said...

Het is een beetje lastig uit te leggen omdat ik zelf niet zo heel handig ben met HTML codes, maar als je zoekt op 'HTML code snowflakes' krijg je websites waar het heel duidelijk en stap voor stap wordt verteld!

 
At December 8, 2013 at 3:53 PM , Blogger Jouvence said...

mooie outfit.! xx

 
At December 8, 2013 at 7:37 PM , Blogger Roos Malou said...

Die sneeuwvlokjes zijn echt geweldig!
En die trui van A&F staat je echt goed :)
x
www.rosemelon.blogspot.nl

 
At December 8, 2013 at 8:23 PM , Blogger Dorien said...

Ik draag ook geregeld gewoon een broek met hoodie maar ik neem er ook nooit foto's van haha. Ik vind het leuk, vooral met die neon accentjes! En ik volg je nu, echt een leuke blog :)

 
At December 9, 2013 at 7:54 PM , Anonymous Lievehelpwatmoetikaan said...

Echt heel leuk je blog met al die sneeuwvlokjes! Zie ik voor het eerst :) Leuke trui heb je aan ook!

 
At December 10, 2013 at 6:43 PM , Blogger Anne said...

heeel leuk die sneeuwvlokjes!! toetsweek zo net na sinterklaas? genieten ;) gelukkig zit mijn toetsweek er al op!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home