This page has moved to a new address.

TARTAN

This is not another blog: TARTAN

Monday, December 2, 2013

TARTAN

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Dress Primark | Cardigan Boohoo | Shoes Dr. Martens

Al die ruitjesprints die plotseling overal opdoken? Mwah, ik had er eigenlijk niet zoveel mee. En plotseling heette het ook niet meer gewoon geruit, Schotse ruit of ruitjes. Nee er kwam meteen een hip modewoord voor. 'Tartan'. Want ruitjes klonk of je een oud en verstoft overhemd van je opa had aangetrokken en Schotse ruit wordt meteen geassocieerd met een kilt, alias blote mannen (het schijnt dus dat je niets onder zo'n kilt hoort te dragen). En dat eindeloos zeurende geluid van doedelzakken erbij om het feest compleet te maken. Klinkt verschrikkelijk.

Dus nee, die rare ruitjes waren niet aan mij besteed. Totdat ik op de blog van The Girls Behind The Camera een geruit jurkje zag. En toen was ik om. Want eigenlijk is het best leuk. Gewoon af en toe. 

Liefs,
 Sara

(Nu ik mezelf levensgroot op mijn computerscherm zie schrik ik eigenlijk pas van die schaapachtige grijns. Help, vergeef me!)

Labels: , , , , , ,

18 Comments:

At December 2, 2013 at 10:37 AM , Anonymous Anna said...

Wat een leuke outfit! X

 
At December 2, 2013 at 2:04 PM , Blogger Anouck said...

Wat een supergaaf jurkje, staat je leuk! Ik hou wel van een beetje ruitjes (of moet ik nu tartan zeggen, haha) in een blouse staat het wel tof vind ik.

 
At December 2, 2013 at 2:45 PM , Blogger Saskia said...

Leuke outfit, het jurkje staat je goed! Je hebt wel vaak van die modewoorden haha, zo dook beanie vorig jaar ook op, wat ik eerst (en nu eigenlijk nog steeds) gewoon een muts noemde... ;-)

♥ Saskia

 
At December 2, 2013 at 8:35 PM , Blogger Unknown said...

Mooi, jurkje staat je heel goed!!

 
At December 2, 2013 at 8:47 PM , Anonymous Silvy said...

Haha, wat cool!
Staat je echt super :)
Liefs,
Silvy

 
At December 2, 2013 at 9:08 PM , Blogger Remote Reporter said...

Hele leuke outfit! Het staat je echt heel erg leuk! En die grijns valt heel erg mee hoor haha:) xx

 
At December 2, 2013 at 9:19 PM , Anonymous Vera said...

Hele leuke outfit!

 
At December 2, 2013 at 9:34 PM , Blogger Unknown said...

Dat jurkje ! prachtig

 
At December 2, 2013 at 10:33 PM , Blogger Rowan - Rebels maar Romantisch said...

Niks schaapachtige grijns, je staat er juist supermooi op! :) En wat een geweldig geruit jurkje heb je gescoord. :) Liefs, Rowan

 
At December 2, 2013 at 11:04 PM , Blogger Malu Keizer-Swartjes said...

Wat een te leuk jurkje!
xx
Discover my Stylish Confessions♥
WIN jouw favo paar Miss Roberta schoenen! *giveaway!*

 
At December 3, 2013 at 1:09 PM , Blogger Sharon (Style-Chameleon) said...

Leuk jurkje!

Ik houd juist van het tartan printje :p



www.style-chameleon.com

WIN 100 EUROS TO SPEND ON BAGS!!!

 
At December 3, 2013 at 1:54 PM , Blogger Unknown said...

Ahhh wauw, wat een super mooi jurkje!

 
At December 3, 2013 at 4:52 PM , Blogger Merel said...

Wow je ziet er mooi uit! Leuke outfit.

Liefs

 
At December 3, 2013 at 10:41 PM , Blogger Nicole van Roekel said...

Haha, wat heb je dat leuk geschreven zeg! Voor mij blijft het stiekem ook gewoon ruitjes, haha. Staat je onwijs leuk zo'n jurkje, heel leuk gecombineerd ook met dat vest! Liefs, Nicole

 
At December 3, 2013 at 11:29 PM , Blogger De Dotties said...

Die trui erover is erg leuk!

 
At December 5, 2013 at 10:25 AM , Blogger Janamarie said...

Vind je grijns niet schaapjesachtig hoor ;-) Het zijn mooie foto's en toffe outfits! x

 
At December 5, 2013 at 8:30 PM , Blogger Joanne said...

Super leuke outfit :D

 
At December 8, 2013 at 10:11 PM , Blogger Unknown said...

Echt een toffe outfit ! X Denise

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home