This page has moved to a new address.

HOTSPOT | JE THEETAFEL

This is not another blog: HOTSPOT | JE THEETAFEL

Thursday, January 23, 2014

HOTSPOT | JE THEETAFEL

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Tijdens één van de vele tussenuren besloten we weer eens op etensjacht te gaan, maar waar? Onze grote vriend Mc Donalds was verboden terrein na het 'in 2014 gaan we écht gezonder eten'-voornemen en La Place is altijd lekker, maar druk en groot. Kortom: struggles.

Toen belanden we bij JE Theetafel en het was zo knus en gezellig. Alles is geschilderd in pastelkleurtjes en er waren heerlijke zelfgebakken taarten. <3 Oftewel, we hebben een nieuwe favoriete plek gevonden om tussenuren door te brengen.

Liefs,
 Sara


P.S. Als je ook eens een kijkje wil nemen, JE theetafel is te vinden op Zandstraat 47 in Veenendaal.

Labels: , , , , ,

18 Comments:

At January 23, 2014 at 1:10 PM , Blogger Suze said...

Wat een leuk servies! Heel schattig. Lijk me erg gezellig :)

 
At January 23, 2014 at 1:38 PM , Blogger fleursophia said...

This comment has been removed by the author.

 
At January 23, 2014 at 1:39 PM , Blogger fleursophia said...

Wat leuk! Ik werk soms bij de Hunkemoller in Veenendaal, dus als ik er weer eens ben, ga ik daar zeker eens langs! Thanks voor de tip

 
At January 23, 2014 at 2:25 PM , Blogger Unknown said...

Ziet er echt gezellig uit!

 
At January 23, 2014 at 2:59 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

En veeeel gezonder dan een snack haha.

 
At January 23, 2014 at 8:11 PM , Anonymous Anonymous said...

Wat leuk zeg! Helaas is hier in Hilversum geen leuk en gezellig restaurantje te bekkenen! (Zover ik weet natuurlijk ;)) Xx

 
At January 23, 2014 at 9:06 PM , Blogger Sharrel said...

Klinkt super gezellig!

x

 
At January 23, 2014 at 10:05 PM , Blogger Amy said...

Klinkt echt heel erg leuk, schattige kleurtjes, en taart klinkt altijd goed, jammer dat Veenendaal niet echt om de hoek ligt!

 
At January 24, 2014 at 6:52 AM , Blogger Sara said...

Wat toevallig dat je ik Hilversum woont haha. Ik heb heel lang in Loosdrecht gewoond en in Hilversum op school gezeten. (:
Ik weet zo snel niet iets soortgelijks te bedenken daar, maar er zal vast wel zoiets zijn. En jullie hebben de Starbucks, ook heel lekker! :)))

 
At January 24, 2014 at 11:57 AM , Blogger TalitaxAdriana said...

Wat grappig! Lijkt me leuk maar ook ver weg haha>
Liefs, x

 
At January 24, 2014 at 5:06 PM , Anonymous Kimberley said...

Dit soort tentjes zijn het leukst he! Ik houd ervan om nieuwe koffie-thee tentjes te ontdekken!

 
At January 25, 2014 at 1:54 PM , Anonymous Anonymous said...

supeeer leuk!

 
At January 25, 2014 at 8:35 PM , Blogger MIXT fashion and lifestyle said...

wat een leuke foto's!

 
At January 26, 2014 at 2:39 PM , Blogger Unknown said...

Wat een vrolijke leuke foto's!! :) Dit lijkt me echt een super leuke plek voor alle tussenuren, haha! :) X

 
At January 26, 2014 at 6:17 PM , Anonymous Anonymous said...

These photos are lovely! I wish I understood the text though hahaha! xx

wildflowerofprague.blogspot.cz

 
At January 27, 2014 at 9:17 AM , Blogger Rowan - Rebels maar Romantisch said...

Dat ziet er echt gezellig uit zeg! Leuke foto ook van jullie samen. :) xx

 
At January 27, 2014 at 8:58 PM , Blogger Jouvence said...

leuke foto's, het ziet er erg gezellig uit xx

 
At January 30, 2014 at 3:55 PM , Blogger Princessamoda said...

Ziet er gezellig uit!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home