This page has moved to a new address.

PRETTY PICTURES - PART TWO

This is not another blog: PRETTY PICTURES - PART TWO

Monday, March 17, 2014

PRETTY PICTURES - PART TWO

Image and video hosting by TinyPic
Bron: Tumblr

Allemaal jaloersmakend mooie foto's van longboards en skateboards om er even extra hard in te wrijven dat ik de komende tijd niet mag longboarden. Huh wat, niet longboarden? Nee dus, want deze oelewapper heeft haar enkel overbelast omdat ze zodra het mooi weer werd ineens urenlang ging longboarden. Niet slim. En op dit moment ben ik daardoor zo van slag dat ik zelfs het mega-kleffe-zie-ons-eens-schattig-zijn-stelletje rechtsbovenin nog een soort van lief ga vinden. Wat gebeurt er met me? Ik ga wel weer terug naar huilen in mijn hoekje want straks ga ik klef gedoe in het openbaar zelfs normaal (lees: niet meer ontzettend irritant) vinden, stel je voor...

Liefs,
 Sara

Labels: , , ,

14 Comments:

At March 17, 2014 at 1:49 PM , Blogger Amy said...

Ohhhh handig.. Hopelijk kan je snel weer longboarden want het wordt weer mooi weer hoorde ik! Wel leuke foto's (:

 
At March 17, 2014 at 1:59 PM , Blogger lnthw said...

Aah balen meis, sterkte met je enkel! Leuke foto's weer :) x

 
At March 17, 2014 at 2:58 PM , Blogger Sharon said...

oehh, balen! Sterkte! :)

 
At March 17, 2014 at 3:51 PM , Blogger Demi said...

Aah sund van je enkel, beterschap! x

 
At March 17, 2014 at 4:19 PM , Blogger Naomi said...

Wat een mooie foto's! Het komt vast wel goed met je enkel, en zo mooi weer is het nu niet, haha
Liefs,

 
At March 17, 2014 at 6:10 PM , Blogger Sharrel said...

Mooie foto's! Ik vind longboarden zo tof! Ik ben er alleen bagger in haha. Moet maar snel weer mooi weer worden!

x

 
At March 17, 2014 at 8:53 PM , Blogger Rosanne said...

Aw wat vervelend voor je!! Ik vind de foto's wel heel leuk haha.
liefs x

 
At March 17, 2014 at 9:19 PM , Blogger Unknown said...

Aaaah hopelijk is je enkel snel weer beter! Leuke foto's :)

 
At March 17, 2014 at 10:15 PM , Blogger Sjo - Bordeaux Bravoure said...

haha wat zonde! Ik ben ongeveer even lang als een longboard dus ik ga binnenkort maar eens een skateboard proberen.
Kijk morgen trouwens even op mijn blog ik heb over die site die jij mij aanraadde geschreven :)

XO

 
At March 19, 2014 at 12:59 AM , Blogger HJ said...

Awh, beterschap met je enkel. Tumblr is trouwens behalve geweldig, ook heel vervelend omdat het me altijd ontzettend jaloers maakt. Alles lijkt zo perfect op die foto's.

 
At March 19, 2014 at 10:13 AM , Blogger Anouk said...

deze post is gewoon puur om je zelf martelen :') Beterschap!

 
At March 19, 2014 at 4:43 PM , Anonymous Mara said...

Aw beterschap! Gewoon niet te veel van dit soort foto's bekijken ;)

 
At March 20, 2014 at 10:48 PM , Blogger Sara said...

Goed punt, maar voortaan zal ik het doorgaan met belasten wel afleren... :')

 
At March 21, 2014 at 9:18 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Aaah mooie foto's!!

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home