This page has moved to a new address.

YOU SET MY SOUL ALIGHT

This is not another blog: YOU SET MY SOUL ALIGHT

Friday, March 14, 2014

YOU SET MY SOUL ALIGHT

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Top Vintage | Skirt Primark | Flowercrown DIY | Belt Primark | Socks H&M | Boots Dr. Martens

Dag zonnestraaltjes, hoe staat het met jullie leven? Met mij gaat het relatief goed, want gisterenavond was de PWS-presentatie-avond, wat betekent dat Leonie en ik nu definitief klaar zijn met ons PWS! Halleluja. (Al was het best leuk om een weekje naar Londen te gaan hoor, daar niet van.)

Terwijl ik bezig ben met het editten van de foto's realiseer ik me dat ik misschien beter een wit hemdje aan had kunnen trekken in plaats van een zwarte maar helaas, "gedane zaken nemen geen keer". En voor het extra dramatische effect heb ik ook nog maar even een extra dramatische titel toegevoegd. Want de zon scheen en daardoor werd ik innerlijk verblijd, helemaal diepzinnig en dramatisch. (Haha. Nee.) Het is trouwens een zin uit een nummer van Muse, voor de kenners. Jullie mogen zelf raden welk nummer.

Nog vier uur en dan is het weekend, wat gaan jullie doen? 

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , ,

31 Comments:

At March 14, 2014 at 11:24 AM , Anonymous Linda said...

Wat zie je er prachtig uit! Jij bent echt mooi! :)

 
At March 14, 2014 at 11:45 AM , Blogger Anouck said...

Wauuw, wat een leuke outfit, en ook hele mooie foto's! Die bloemenkrans is zo tof, lekker lenterig ( bestaat dit woord?) Ik ben ook helemaal vrolijk van dit weer, heerlijk!

 
At March 14, 2014 at 12:00 PM , Blogger Rowan - Rebels maar Romantisch said...

Heerlijke lente-achtige outfit! Tof die bloemenkrans en ik ben dol op je rokje :) xx

 
At March 14, 2014 at 12:00 PM , Blogger Amy said...

Leuke outfit! Dat rokje met die riem is heel schattig (: En dat zwarte hemd is juist leuk, doordat je ook zwarte over knees aan hebt!

 
At March 14, 2014 at 12:54 PM , Anonymous Anna said...

Prachtige foto's! en ik ken heel veel van muse, maar hier kan ik even niet op komen.. hmmm... * heel diep aan het nadenken *

 
At March 14, 2014 at 12:56 PM , Anonymous Anna said...

Lenteachtig bedoel je denk ik, haha ;)

 
At March 14, 2014 at 2:12 PM , Blogger Sharrel said...

Mooie look! Vooral die bloemenkrans is prachtig!

x

 
At March 14, 2014 at 3:40 PM , Blogger Suze said...

Wat een prachtige outfit, vind het juist leuk met een zwart hemdje eronder :) Heel leuk met de bloemenkrans!

 
At March 14, 2014 at 5:43 PM , Blogger Naomi said...

Je outfit is prachtig, en ik vind het zo leuk dat het nog steeds sneeuwd op je blog! (vooral in combinatie met zo'n lente outfit)
Liefs,

 
At March 14, 2014 at 6:32 PM , Blogger elkedagelbrich said...

Wat een super mooie en schattige outfit!

Liefs, Elbrich

 
At March 14, 2014 at 6:42 PM , Anonymous Anonymous said...

Wauw, hele mooie foto's! Ik vind het zwartje hemdje juist leuk eronder! de bloemenkrans staat je geweldig! Xx

 
At March 14, 2014 at 7:39 PM , Blogger Unknown said...

Wat een leuke outfit!!

 
At March 14, 2014 at 9:12 PM , Blogger The orbit of Britt said...

Super mooie foto's!

 
At March 14, 2014 at 10:03 PM , Blogger By-Evelien said...

Wat een gave foto's! En wat leuk gemaakt met al die bloemen. :)

 
At March 14, 2014 at 10:22 PM , Blogger Jill said...

Super mooie outfit en die bloemenkrans is zo schattig!

 
At March 15, 2014 at 11:39 AM , Blogger MIXT fashion and lifestyle said...

Lekker zomers! Staat je leuk:)

 
At March 15, 2014 at 3:31 PM , Blogger Unknown said...

leuke outfit & die bloemenkrans is heel tof :D

 
At March 15, 2014 at 5:41 PM , Blogger Marloes | The Style Sandwich said...

Geweldige outfit! Ik vind die bloemenkrans jou zo goed staan!! Heel mooi :) x

 
At March 15, 2014 at 5:48 PM , Blogger HJ said...

Ik vind het zwarte hemdje eigenlijk juist leuk, doordat daardoor het patroon van je topje meer opvalt. En die bloemenkrans is heerlijk zomers!

 
At March 15, 2014 at 7:36 PM , Anonymous Lievehelpwatmoetikaan said...

Super leuk! Die bloemenkrans maakt het helemaal af, ook lekker lentes/zomers! :)

 
At March 15, 2014 at 11:15 PM , Blogger Unknown said...

Sara je blog is zo mooi en je outfits zijn ook altijd zo leuk en aaaah ik hou van je blog. Liefs!! X

 
At March 16, 2014 at 9:25 AM , Anonymous Dina said...

Mooi! Echt HEEL mooi! :)

 
At March 16, 2014 at 12:36 PM , Blogger Sara said...

Wiehhh wat een mooie foto's Saar! Ik vind je bloemenkroon zo tof ☺ Die kanten top vind ik ook heel leuk :)

Liefs, Saar.

 
At March 16, 2014 at 1:40 PM , Blogger thatcitychic said...

Leuk! X

www.thatcitychic.blogspot.nl

 
At March 16, 2014 at 8:41 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Wat een leuke top! Staat je ook leuk die bloemenkrans :)

 
At March 17, 2014 at 5:01 PM , Anonymous Suzanne said...

Leuke outfit! Het geeft echt een lente gevoel

 
At March 17, 2014 at 7:48 PM , Anonymous Silvy said...

Cute!

 
At March 17, 2014 at 11:29 PM , Blogger Unknown said...

Leuk rokje! nu passen de sneeuwvlokjes op je website er eigenlijk niet meer bij he hihi.
Het is lente!! yay

Liefs, Samantha van de Mode
http://www.zusjesvandemode.nl

 
At March 18, 2014 at 8:34 AM , Blogger Window On My Wardrobe said...

Oh hele mooie outfit! Je rokje en t-shirt zijn echt supermooi

X Sara

 
At March 18, 2014 at 8:35 PM , Anonymous Anonymous said...

leuke outfit! Vooral het rokje vind ik mooi.

 
At March 19, 2014 at 5:11 PM , Anonymous Anonymous said...

Super toffe outfit zeg, 100% lente gevoel! Alleen die sneeuwvlokjes in je scherm verdoezelen dat nog wel iets, haha.

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home