This page has moved to a new address.

MIXING PRINTS

This is not another blog: MIXING PRINTS

Sunday, April 27, 2014

MIXING PRINTS

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Tee Topshop | Skirt Primark | Bandana Vintage | Shoes Primark 


De rest van dit weekend heb ik nodig om halfdood op de bank te liggen en bij te komen, maar wát waren koningsnacht en dag MOOI. Koningsnacht vierde ik gewoon in de buurt en op Koningsdag gingen we naar Utrecht om de stad te verkennen en wat van onze gekke dancemoves te laten zien. Feest. 

Het was in ieder geval een mooi weekend. Hierbij wil ik mijn vrienden bedanken voor de gezelligheid, de persoon die mijn ID heeft gestolen/"gevonden zonder teruggeven" voor het gedoe, de literfles water voor het zorgen dat ik gisteren op de been bleef in de drukte en mijn bed voor alle steun die het vandaag biedt. Mijn oprechte dank voor jullie aanwezigheid.

Ik hoop dat jullie allemaal een leuke Koningsdag hebben gehad, ik duik weer onder de dekens!

Liefs,
 Sara

Image and video hosting by TinyPic
De foto's zijn gemaakt door Leonie.

Labels: , , , , ,

53 Comments:

At April 27, 2014 at 2:45 PM , Blogger Eve Dijkema said...

Hele mooie foto's en wat een geweldig rokje zeg :)

 
At April 27, 2014 at 2:55 PM , Anonymous Anna said...

Mooie foto's en hele leuke outfit! Dat rokje heeft zo'n gaaf printje (: Fijn dat je het zo leuk heb gehad met koningsnacht/dag!
xxxx

 
At April 27, 2014 at 3:03 PM , Blogger Dress your life. said...

Mooie rok! Leuk gecombineerd :)
Naomi, x

 
At April 27, 2014 at 3:11 PM , Anonymous Anonymous said...

Hele leuke outfit! Ik vind het soms moeilijk om printjes te combineren omdat ik dan niet weet of het wel echt leuk is.
Helaas was mijn koningsdag iets minder dan gepland, haha. Leuk om te lezen dat jij wel hebt genoten!
Liefs,

 
At April 27, 2014 at 3:33 PM , Blogger Malu Keizer-Swartjes said...

Wat een leuke outfit, dat rokje is echt cute!
xx
The Stylish Confessions

 
At April 27, 2014 at 3:36 PM , Blogger Puck said...

This comment has been removed by the author.

 
At April 27, 2014 at 3:53 PM , Blogger Unknown said...

Gave outfit!

 
At April 27, 2014 at 4:10 PM , Blogger Amy said...

Haha, volgens mij heb je het leuk gehad. Leuke foto's, super tof rokje!

 
At April 27, 2014 at 4:30 PM , Blogger Myrthe said...

Mooi dat Koningsnacht/Koningsdag zo leuk was! Leuke outfit ook, ik vind je rokje echt heel erg mooi :) Wel heel erg balen dat je ID gestolen is..

 
At April 27, 2014 at 4:51 PM , Blogger Glamview said...

hele leuke outfit!

 
At April 27, 2014 at 5:20 PM , Anonymous Anonymous said...

t Was top met je Saar! Geniet van vandaag! X

 
At April 27, 2014 at 6:00 PM , Blogger Sharrel said...

Wat een leuke combinatie met de rok en top!

x

 
At April 27, 2014 at 6:53 PM , Anonymous Emma said...

Ik vind je schoenen echt net op echt Vans lijken, moest drie keer kijken of ze nou echt wel bij de Primark vandaan kwamen haha. En nice zo die bandana in je haar!

 
At April 27, 2014 at 7:40 PM , Blogger Jill said...

Leuke foto's! Ik vind je schoenen erg leuk :)

 
At April 27, 2014 at 7:43 PM , Blogger Unknown said...

Haha, ik heb over een vrijmarkt gelopen, dus niet heel erg vermoeiend. :D Wat een geweldige foto's!

 
At April 27, 2014 at 9:05 PM , Anonymous Tessa said...

Wat een toffe outfit! Ik zou de printjes zelf nooit bij elkaar hebben gekozen, maar wat staat het je leuk! En je schoenen zijn ook zo leuk!
X

 
At April 27, 2014 at 10:00 PM , Anonymous Lieve said...

Mooie foto's en gave outfit! Van te voren zou ik niet denken dat de trui en het rokje bij elkaar staan, maar het staat heel leuk juist! Ik heb ook een leuke koningsdag gehad, lekker los gegaan in Amsterdam.

 
At April 27, 2014 at 10:20 PM , Blogger Unknown said...

Leuke foto's! Ik blijf je rokje leuk vinden! :)

 
At April 27, 2014 at 11:19 PM , Blogger Merel said...

Hele leuke foto's! Mooi rokje :)

 
At April 27, 2014 at 11:34 PM , Blogger Rosalie said...

Love it! Vooral de bandana & shoes! <3

 
At April 28, 2014 at 8:39 AM , Blogger Sara said...

Jaa echt heel vervelend, ik heb overal gezocht maar helaas niets gevonden... :(

 
At April 28, 2014 at 8:40 AM , Blogger Sara said...

Haha klopt, ze lijken inderdaad wel op Vans maar ze lopen werkelijk ver-schrik-ke-lijk, dus dan komt de Primarkkwaliteit weer bovendrijven.

 
At April 28, 2014 at 8:44 AM , Blogger Unknown said...

Toffe outfit & wat ben jij een onwijs mooie meid!

 
At April 28, 2014 at 9:24 AM , Anonymous Tessa | Raspberry & Ripped Jeans said...

Oeh hele mooie outfit! Ik hou echt van prints op prints!

 
At April 28, 2014 at 9:50 AM , Blogger Unknown said...

geweldige outfit weer! Leuk hoe je printjes mixt :)

 
At April 28, 2014 at 9:52 AM , Blogger Littlefashiolista said...

Wat een geweldige outfit! Echt heel tof

 
At April 28, 2014 at 10:58 AM , Blogger Silvy | www.thegirlsbehindthecamera.com said...

Leuk!! Je rokje is echt tof :)

 
At April 28, 2014 at 11:44 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Leuke outfit en mooie foto's! Zo'n topje zou ik ook nog moeten hebben, ben de laatste tijd opzoek naar leuke basics. Altijd handig en leuk om te combineren!

 
At April 28, 2014 at 12:15 PM , Blogger amstervrouwtje said...

Staat je suuuper goed, you rock girl!

 
At April 28, 2014 at 1:45 PM , Blogger Janne said...

Dat rokje is zo geweldig mooi! Staat je ook prachtig :)

 
At April 28, 2014 at 1:56 PM , Blogger Sara said...

Zo'n gestreept shirtje is inderdaad ideaal, ze staan eigenlijk overal bij!

 
At April 28, 2014 at 1:57 PM , Blogger Sara said...

Awh thanks, dat vind ik echt een lief compliment haha. :)

 
At April 28, 2014 at 2:44 PM , Blogger The orbit of Britt said...

Het staat echt geweldig!

 
At April 28, 2014 at 5:02 PM , Anonymous lovingyourlife.n; said...

Wauw, wat een prachtig rokje. Staat je heel erg mooi.

 
At April 28, 2014 at 5:19 PM , Blogger Jolet said...

Die lippenstift staat je echt super leuk! En de outfit is ook mooi :)

 
At April 28, 2014 at 6:58 PM , Blogger Wendy said...

Weer een super leuke outfit! Ik hou van mixing prints :)

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com
www.facebook.nl/fabulousstylews

 
At April 28, 2014 at 7:20 PM , Anonymous Svenja said...

Waaaaauw, echt hele mooie outfit en foto's <3 Ik vind het erg leuk hoe je het printje van het rokje met de streepjes hebt gecombineerd. Zelf zou ik dat niet zo snel kiezen, maar nu ziek ik dat het echt heel erg leuk staat!

 
At April 28, 2014 at 7:53 PM , Blogger Jet said...

Leuke foto's! en leuke outfits! Wel jammer van de dag dat je ID gestolen is! De lippenstift die je op je lippen draagt staat je heel mooi welk merk gebruik je?

Liefs, Jet

 
At April 28, 2014 at 9:36 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

wat een leuke foto's zeg en toffe outfits liefs, x

 
At April 28, 2014 at 11:14 PM , Anonymous Jhemyla | beautyenfashion.com said...

Wauw wat een prachtige locatie ook om foto's te schieten!

 
At April 29, 2014 at 8:53 AM , Blogger Sara said...

Goede vraag, hij is van mijn moeder haha. Ik geloof dat het er eentje van de Etos is, maar ze is nu niet thuis dus ik kan het niet checken...

 
At April 29, 2014 at 10:07 AM , Blogger Linda said...

Ik vind de items heel tof gecombineerd. En wat een mooie locatie voor een fotoshoot!

 
At April 29, 2014 at 10:59 AM , Blogger Unknown said...

Aaah zo'n schattige outfit!

 
At April 29, 2014 at 12:56 PM , Blogger Sjo - Bordeaux Bravoure said...

Oe leuke outfit dit, echt een leuk rokje!

XO

 
At April 29, 2014 at 2:50 PM , Blogger globelovex said...

weer zo'n geweldige outfit! wauw

 
At April 29, 2014 at 4:46 PM , Blogger Saskia said...

Leuke outfit! Ben je inmiddels weer een beetje bijgekomen van Koningsdag/nacht? ;-)

♥ Saskia
formerparades.blogspot.com

 
At April 30, 2014 at 8:06 AM , Blogger hannpavel said...

love <3

 
At April 30, 2014 at 10:03 PM , Anonymous Anonymous said...

wat een leuke spontane foto's!
Ps: er loopt een win actie op mijn blog en zou het super leuk vinden als je mee zou doen!

 
At May 1, 2014 at 5:19 PM , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com said...

Hele gave outfit en foto's!

Xx Alex

 
At May 1, 2014 at 11:24 PM , Blogger Irene said...

Koningsdag was inderdaad erg geslaagd! Hele leuke outfit heb je (:

 
At May 2, 2014 at 5:02 PM , Blogger Maartje said...

Die schoenen zijn echt gaaf! (:

 
At May 2, 2014 at 8:10 PM , Anonymous Anonymous said...

Zo'n mooi rokje :) Leuke combinatie!

 
At May 8, 2014 at 11:08 AM , Blogger Emma. said...

i love how you matched those two prints ! :)
emma's little box

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home