This page has moved to a new address.

OREGON DUCKS

This is not another blog: OREGON DUCKS

Thursday, April 24, 2014

OREGON DUCKS

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Skirt OASAP | Top OASAP | Boots Dr. Martens | Sunglasses OASAP

Deze outfit is misschien een beetje een OASAP-overkill, maar ik ben zo iemand die haar nieuwe kleding onmiddellijk aan wil trekken en het liefst ook nog eens alles tegelijk. Gisteren kwam dit pakketje binnen en terwijl ik nog bezig was het plastic van de andere dingen af te scheuren had ik het shirt al aangetrokken (over mijn andere kleding heen, so stylish). De laatste tijd zijn cheape Chinese webshops zo'n beetje mijn nieuwe obsessie geworden. Het duurt dan misschien een paar weken voordat je eindelijk de pakketbezorger kunt knuffelen omdat hij je weer eens komt redden uit een 'help-wat-moet-ik-aan-crisis', ze hebben meestal super leuke dingen voor weinig geld. En het risico dat je zusje, nichtje, oma en minimaal drie klasgenoten toevallig hetzelfde shirt hebben gekocht is ook nog eens veel kleiner. Dus voor wie OASAP nog niet kent, neem HIER een kijkje en leef je uit. :)

Verder heeft deze outfit ongeveer alles wat fijn is aan een outfit: een oversized shirt, skaterskirt en Doc Martens. Alleen jammer dat die rokjes zo verschrikkelijk kort zijn. (Of ik zo verschrikkelijk lang, maar laten we het omwille van mijn zelfvertrouwen maar op het eerste houden.)  

Wat is jullie favoriete outfit voor de lente?

Liefs,
 Sara

Labels: , , , ,

43 Comments:

At April 24, 2014 at 7:51 AM , Anonymous Tessa said...

Ik ben echt verliefd op deze outfit! Wat een leuke style heb je <3

 
At April 24, 2014 at 8:20 AM , Blogger Merdjelin said...

Wat een leuke outfit! Wordt je echt vrolijk van! x

 
At April 24, 2014 at 8:50 AM , Blogger Naomi said...

Awh, leuke outfit! Je had al gereageerd dat jebhetzelfde rokje had besteld. Ziet er prachtig uit! Een deze dagen wordt mijn pakkettje ook afgeleverd. Zo'n zin in!

 
At April 24, 2014 at 10:21 AM , Anonymous Nina said...

Hoe lang ben jij? ik wil ook graag zo'n rokje daar bestellen maar ik ben bang dat hij heel kort uit gaat vallen.

 
At April 24, 2014 at 11:36 AM , Blogger Rachel Kromdijk said...

hele toffe outfit staat je super! liefs x

 
At April 24, 2014 at 11:45 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Grappig shirt, en hele toffe zonnebril! Ik kende de webshop al wel maar heb er nog nooit echt op gekeken, vooral de shirtjes zijn lekker goedkoop zie ik al! :)

 
At April 24, 2014 at 12:55 PM , Blogger Rosanne said...

Dat shirt vind ik echt geweldig. Leuk gecombineerd trouwens. liefs x

 
At April 24, 2014 at 2:04 PM , Blogger Amy said...

Schattig rokje! En hele toffe zonnebril <3

 
At April 24, 2014 at 3:14 PM , Blogger Sharrel said...

Wat een leuke vrolijke outfit! Rood staat je ook erg mooi.

x

 
At April 24, 2014 at 4:01 PM , Blogger Sara said...

Ik ben 1.78m, maar met zo'n strak zwart rokje eronder gaat het prima! Het zijn wel super fijne rokjes, dus wat dat betreft zeker een aanrader. :)

 
At April 24, 2014 at 4:25 PM , Anonymous Eline | Just Little Things said...

Oh, leuke outfit, mooi gecombineerd met dat shirtje!

 
At April 24, 2014 at 4:48 PM , Blogger Unknown said...

Die tweede foto is zo lief! En hele leuke zonnebril :)

 
At April 24, 2014 at 4:49 PM , Blogger Kristel said...

Echt een hele mooie outfit!
X

 
At April 24, 2014 at 5:32 PM , Blogger Sharon said...

Toffe outfit! Ik heb altijd het idee dat alles uit china zo klein is..? Of valt dat mee?

 
At April 24, 2014 at 5:33 PM , Blogger nailsbyfml said...

Hele leuke outfit !

 
At April 24, 2014 at 5:46 PM , Blogger Sara said...

Hmm het valt mee! Ik bestel meestal wel een maatje groter, maar er staan vaak hele duidelijke maattabellen bij dus dan kun je het even checken met je eigen kleding. :)

 
At April 24, 2014 at 5:47 PM , Anonymous Maaike said...

Leuke outfit, vooral de zonnebril vind ik te gek! Ik kende het merk nog niet!

 
At April 24, 2014 at 6:16 PM , Blogger Unknown said...

Aah ik ben echt verliefd op het rokje! De outfit staat je super leuk :)

 
At April 24, 2014 at 6:19 PM , Blogger Rosalie said...

Deze outfit staat je zó tof! Echt heel gaaf! Ik wil ook altijd direct mijn nieuwe kleding aan, haha! x

 
At April 24, 2014 at 6:32 PM , Anonymous Kim said...

Wat een leuke outfit draag je!

 
At April 24, 2014 at 7:39 PM , Blogger Unknown said...

Het is inderdaad een groot voordeel dat als je dingen op sites besteld die hier wat minder bekent zijn, dat je met dezelfde kleding als anderen aanloopt! :)

 
At April 24, 2014 at 8:02 PM , Blogger Unknown said...

Je shirt is supeeer tof!

 
At April 24, 2014 at 8:15 PM , Anonymous Mara said...

Wat een gave combi, zo'n schattig rokje met een stoerder shirt! Zou ik zelf nooit bedacht hebben, maar staat je echt heel tof!

 
At April 24, 2014 at 8:42 PM , Blogger Marlayne Vermeulen said...

Echt een mooie outfit!

 
At April 24, 2014 at 8:58 PM , Blogger Silvy | www.thegirlsbehindthecamera.com said...

Wat een super leuke outfit weer (: X

 
At April 24, 2014 at 10:00 PM , Anonymous Esmée said...

Wat een stoere outfit, maar tegelijkertijd ook vrouwelijk! Ik ben echt verliefd op jouw stijl. (:

 
At April 24, 2014 at 10:34 PM , Anonymous Anonymous said...

Wat een mega leuke outfit! <3

 
At April 24, 2014 at 11:42 PM , Blogger Dascha said...

Wauw! Toffe outfit en een gave tattoo heb je ;-)

xoxo
www.its-dash.com

 
At April 24, 2014 at 11:51 PM , Anonymous Danai | DanaiVorgia.nl said...

oh superleuke outfit!

En inderdaad, vette tattoo :)

Liefs

 
At April 25, 2014 at 12:43 PM , Blogger Sara said...

Thanks, ik ben er zelf ook nog steeds erg blij mee! :)

 
At April 25, 2014 at 1:19 PM , Anonymous Kiss & Make-up said...

Leuke outfit, heel apart. Ik vind de snit van je rokje erg mooi, en het shirt is echt heel leuk ook :-)

 
At April 25, 2014 at 2:34 PM , Blogger Sisters and Sisters said...

Schattige outfit en wat leuk gecombineerd!! x www.sistersandsisters.com

 
At April 25, 2014 at 3:15 PM , Blogger Anne Stikvoort said...

je shirt is zó vet!

 
At April 25, 2014 at 4:17 PM , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com said...

Ahhh, hele leuke outfit! :)

 
At April 25, 2014 at 6:10 PM , Blogger Jet said...

Hele leuke outfit vind je Dr. Martens zo heel leuk gecombineerd! En je zonnebril staat je ook heel leuk! En de kans in zeker heel klein dat mensen erop school inlopen. Ik vind het juist leuk als je zulk soort kleding draagt. Die weinig mensen hebben.

Liefs, Jet

 
At April 25, 2014 at 8:04 PM , Blogger Wendy said...

Super gave outfit! <3

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com
www.facebook.nl/fabulousstylews

 
At April 26, 2014 at 10:06 AM , Blogger Unknown said...

Geweldige mooie look!
Je ziet er echt knap uit en houd van de grappige twist (de tshirt).
XO

 
At April 26, 2014 at 6:45 PM , Blogger Jouvence said...

watn een superleuke outfit ♥

 
At April 26, 2014 at 8:00 PM , Blogger Nena said...

Wat een geweldige outfit! Heel leuke stijl heb je, die tshirt is awesome :D
www.turnitinsideout.be

 
At April 26, 2014 at 11:01 PM , Blogger Sara said...

Jaa precies, dat vind ik ook! Het is een beetje jammer als de halve school in dezelfde kleding loopt...

 
At April 27, 2014 at 12:02 PM , Blogger Isabella said...

Ahh super leuke outfit! Je rokje is helemaal niet te kort, hoor. Gewoon een super leuke skaterskirt. Staat je heel mooi, want je hebt prachtige lange benen:)

x Isabella

 
At April 27, 2014 at 1:10 PM , Blogger globelovex said...

wat een geweldig shirt!

 
At April 30, 2014 at 8:05 AM , Blogger hannpavel said...

love

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home