This page has moved to a new address.

A LITTLE YELLOW NEVER KILLED NOBODY

This is not another blog: A LITTLE YELLOW NEVER KILLED NOBODY

Friday, March 28, 2014

A LITTLE YELLOW NEVER KILLED NOBODY

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Skirt Boohoo | Tee Topshop | Boots Dr. Martens | Beanie First Choice | Belt Unknown

Op deze foto's draag ik dan wel heel stoer een beanie, mijn schoolgenoten/lotgenoten weten dat dat slechts op de foto's en thuis is... Het is bij ons op school namelijk verboden om een muts te dragen, snif snif. Geen muts om een verschrikkelijk kapsel onder te verbergen of om gewoon net iets meer kleur aan een saaie outfit te geven, we hebben het oh-zo-zwaar. Is dat eigenlijk op andere scholen ook zo?

Volgende week begint de laatste toetsweek en ik begin 'm nu toch wel een beetje te knijpen voor de examens, ik moet nog zoveel doen! Bovendien zou ik het gruwelijk dom vinden als ik zak, want 8 jaar over VWO doen is ook wel weer een béétje overdreven, zo'n feestje is het nu ook weer niet. 

Aankomend weekend ga ik dus maar eens heel hard aan school werken. Gelukkig eerst nog een gezellige verjaardag vanavond om het leed wat te verzachten, a little party never killed nobody (en een beetje neongeel trouwens ook niet).

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , ,

29 Comments:

At March 28, 2014 at 9:29 AM , Blogger Amy said...

Maakt het helemaal af, dat geel! Veel plezier vanavond, haha (:

 
At March 28, 2014 at 9:58 AM , Blogger lnthw said...

Leuke lente outfit meis ! x

 
At March 28, 2014 at 12:13 PM , Anonymous Mara said...

Leuk die gele details! Staat je goed :)

 
At March 28, 2014 at 1:11 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Hele leuke outfit, zulke gekleurde details zijn super leuk! Jammer dat je ze niet op school mag dragen, wat ik kan herinneren van het vmbo was dat we het wel mochten maar niet tijdens de lessen ;)
Succes met je laatste toetsweek!

 
At March 28, 2014 at 1:21 PM , Blogger Window On My Wardrobe said...

Mooi met die gele accenten! Ik vind je rokje super

X Sara

 
At March 28, 2014 at 2:59 PM , Blogger Sharrel said...

Wat een leuk detail, dat geel! staat je ook echt super!

x

 
At March 28, 2014 at 5:14 PM , Anonymous Sanne said...

Wat heb je alles mooi gecombineerd!
Echt weer een prachtige outfit
Liefs Sanne

 
At March 28, 2014 at 6:18 PM , Blogger Demi said...

Hele leuke outfit en leuk met de gele details! En wij mogen helaas ook geen beanies op hebben op school :(

 
At March 28, 2014 at 7:40 PM , Anonymous Anonymous said...

Ah super leuk die gele details! Op het vmbo mochten wij ook nooit hoedjes/mutsen op. Nu op het mbo wel.

 
At March 28, 2014 at 8:29 PM , Blogger HJ said...

Leuke outfit! Wij mogen ook geen mutsen of petten op, al wordt het niet heel streng nageleefd. Bij sommige leraren kan het dus wel gewoon. Heel veel succes met je laatste toetsweek en ook alvast met je examens. (Ik ben al 4 jaar lang zenuwachtig voor mijn examens haha!)

 
At March 28, 2014 at 9:56 PM , Blogger Unknown said...

Op mijn school houd ik mijn hoeden/beanies altijd op haha! Ze zeggen er nooit wat van eigenlijk, maar zit wel op het mbo, dus daar doen ze niet zo moeilijk en pluspunt is dat bij mode opleiding accesoires horen, ja toch!? Succes met je examens! xxx

 
At March 28, 2014 at 10:18 PM , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com said...

Hele leuke outfit, die gele details zijn echt superleuk! :)

 
At March 29, 2014 at 10:54 AM , Blogger Unknown said...

hele toffe outfit weer :D
Bale dat je geen beanies mag dragen zeg, wij mogen dat ook niet :/
Succes met je toetsen!

 
At March 29, 2014 at 4:11 PM , Anonymous IsabellaEliane said...

Superleuke outfit ! Je beanie vind ik ook heel gaaf, die kleur <3

X

 
At March 29, 2014 at 4:36 PM , Blogger Sara said...

Dankjewel, jammer is dat hè!

 
At March 29, 2014 at 4:37 PM , Blogger Sara said...

Hmm goed punt, daar hoort het eigenlijk wel bij! :)

 
At March 29, 2014 at 5:43 PM , Blogger Unknown said...

Cool look!

An Ideal For Living

 
At March 29, 2014 at 6:59 PM , Blogger The Style Class said...

Wat een mooie outfit. Leuk dat je beanie en het riempje dezelfde kleur heeft.

 
At March 29, 2014 at 7:20 PM , Blogger Jet said...

Hele leuke outfit wij mogen wel mutsen dragen op school maar misschien komt dat omdat wij een mode opleiding zijn?
En heel veel succes met je toetsenweek!

Liefs, Jet

 
At March 29, 2014 at 8:02 PM , Blogger Stiene Saenen said...

Dat geel staat je goed!
Leuk rokje ook :D x

 
At March 30, 2014 at 9:22 AM , Anonymous Inge said...

Dat rokje staat je erg leuk:) Haha, 8 jaar over het VWO doen zou inderdaad een beetje zonde zijn. Heb je al enig idee wat je daarna wil gaan doen? Succes met het blokken voor je examens!

 
At March 30, 2014 at 9:42 AM , Anonymous Eline | just Little Things said...

Mooie outfit, wat jammer dat je geen mutsen mag dragen! Veel succes met de examens
Liefs

 
At March 30, 2014 at 10:01 AM , Blogger Sara said...

Ik doe mee aan de toelatingsprocedure voor Law College, dus ik ben vooral bezig met heel hard hopen dat ik word toegelaten!

 
At March 30, 2014 at 10:53 AM , Blogger MIXT fashion and lifestyle said...

Leuk dat neon! En inderdaad veel succes met leren alvast, komt vast goed;)

 
At March 30, 2014 at 11:38 AM , Blogger Frederieke said...

Wat een leuke outfit!

 
At March 30, 2014 at 12:54 PM , Anonymous Anonymous said...

Wauw, erg leuke outfit. De beanie staat je goed! Veel succes alvast met leren, je kan het! X

 
At March 30, 2014 at 6:54 PM , Anonymous Bertine said...

super leuk dat je dat gele matcht. geel is echt een trend kleur nu!

 
At March 30, 2014 at 8:30 PM , Blogger Cat said...

wat een heerlijke vrolijke kleur. Vind de beanie echt geweldig!

 
At March 30, 2014 at 9:13 PM , Blogger Unknown said...

I don't really like yellow but this outfit is just perfect<3 your style is amazing!
Emma xx
http://iemmafashion.com/

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home