This page has moved to a new address.

DINOSAURS AND FLOWERS

This is not another blog: DINOSAURS AND FLOWERS

Sunday, March 30, 2014

DINOSAURS AND FLOWERS

Image and video hosting by TinyPic
Skirt BoohooNecklace LEMONADE AMSTERDAM | Top Boohoo 

Afgelopen week zat er een pakketje in de brievenbus met deze onwijs leuke ketting. Degene die mij volgen op Instagram hebben al een voorproefje gehad, maar voor de rest: ik ben verliefd. Deze Spinosaurus (dinosaurusjargon, alleen voor 'die ekte' dinosauruskenners) en ik zijn vanaf deze week vrienden. 

Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben is de sneeuw (eindelijk) van mijn blog verdwenen. Nu er van die subtropische temperaturen in ons kikkerlandje waren kon ik het niet over mijn hart verkrijgen jullie nog langer te pesten met mijn sneeuwobsessie. MAAR IK WAARSCHUW JULLIE, zodra het weer een klein beetje kouder wordt is de sneeuw terug!

Vrijdag was ik op een verjaardag (wat overigens heel gezellig was, thanks to Hélène) en plotseling realiseerde ik me dat iedereen met de auto was. Iedereen. Zelf gereden of meegereden met vrienden, maar niemand was op zijn vertrouwde stalen ros. Nog nooit besefte ik zo sterk dat we groot worden. We zijn niet meer de ettertjes die propjes schoten naar leraren en samen de boel op stelten zetten. We zijn plotseling semi-verstandig geworden (of doen in ieder geval een poging tot). Volgend jaar gaan we allemaal een andere kant op en zullen we elkaar misschien wel niet meer zien. En hoewel ik enorm veel zin heb om te gaan studeren doet dat toch wel een beetje pijn...

En dat is dus meteen hoe ik de laatste dag van het weekend heb doorgebracht. In campingsmoking op de bank of in bed, een beetje series kijken en wat huiswerk maken. En filosoferen over de verdrietige gedachte: ik ga iedereen missen...

Liefs,
 Sara


Image and video hosting by TinyPic

Labels: , , , ,

41 Comments:

At March 31, 2014 at 8:33 AM , Blogger Amy said...

Verliefd op dat rokje! Ik ga de sneeuw missen, was zo schattig.

 
At March 31, 2014 at 12:11 PM , Blogger Unknown said...

Wat een geweldig rokje!

 
At March 31, 2014 at 12:39 PM , Blogger Unknown said...

Toffe ketting !!

 
At March 31, 2014 at 4:32 PM , Anonymous Anonymous said...

Hele leuke outfit!
De ketting maakt het helemaal af.
liefs,

 
At March 31, 2014 at 4:42 PM , Blogger Naomi said...

Hele leuke outfit!
liefs,

 
At March 31, 2014 at 5:05 PM , Blogger Jaimie said...

Die dino ketting maakt je outfit gewoon helemaal af, geweldig haha! En wat heb je leuke haren, je zou het eens in moeten vlechten van achteren, denk dat je dat heel leuk staat. Liefs, Jaimie

 
At March 31, 2014 at 5:20 PM , Blogger Anne said...

Echt een geweldig leuk rokje!

 
At March 31, 2014 at 7:30 PM , Blogger Unknown said...

Wat een leuk rokje!:)

xx Laura

 
At March 31, 2014 at 7:38 PM , Blogger Anita - Fashion Attacks said...

Super leuk fleurig rokje! Heel mooi gecombineerd met je top. Leuk stofje!

x

 
At March 31, 2014 at 7:56 PM , Blogger Janna said...

Fantastische ketting! Ik snap helemaal wat je bedoeld. Hoewel het tof is om weer eens wat anders te gaan doen en te studeren, is het ook wel lekker 'makkelijk' op de middelbare school. Weet je al wat je gaat studeren?

Liefs, Janna

 
At March 31, 2014 at 8:29 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

wauw ziet er heel mooi uit wat tof! liefs x

 
At March 31, 2014 at 8:31 PM , Blogger robin sue said...

wat een super leuk rokje!

 
At March 31, 2014 at 8:50 PM , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com said...

Hele leuke outfit en ketting! :)

 
At March 31, 2014 at 8:57 PM , Anonymous Anonymous said...

Die ketting is geweldig!

 
At March 31, 2014 at 9:46 PM , Blogger Unknown said...

Super leuke outfit ! Je rokje is erg leuk ! X Denise

 
At March 31, 2014 at 9:48 PM , Blogger Unknown said...

Wat heb je toch een fijne manier van schrijven. Ik vind het altijd heel fijn om je stukjes te lezen. Wat lijkt me dat raar opeens zeg.. dan voel je je echt zo 'groot' haha. Wel leuk natuurlijk! En hé, als je iedereen echt zo gaat missen.. het hoeft helemaal niet zo te zijn dat je iedereen nooit meer gaat zien. Als je echt contact wil houden, dan kan dat. Mooie outfit ook trouwens. Liefs

 
At March 31, 2014 at 9:54 PM , Blogger Demi said...

Een super outfit, en ik ben verliefd op je rokje! ♥

 
At March 31, 2014 at 11:05 PM , Anonymous Esmée said...

Wat een mooie outfit! Die rok is echt prachtig. <3

 
At April 1, 2014 at 10:49 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Hele leuke outfit, toffe ketting!!
En of je iedereen gaat blijven zien of niet heb je natuurlijk zelf in de hand, maar ik begrijp het wel!

 
At April 1, 2014 at 1:37 PM , Blogger Joanne said...

ohh wat een leuke outfit! hele mooie top!

 
At April 1, 2014 at 2:43 PM , Blogger sara l said...

adorable outfit! you look great :)

 
At April 1, 2014 at 6:12 PM , Blogger Alittlebitofbritt said...

Ik krijg steeds meer het gevoel, dat jij geboren bent om blogger te worden.. Alweer geweldige foto's!

 
At April 1, 2014 at 6:47 PM , Anonymous Suzanne said...

Leuke outfit. De foto's zijn echt super leuk.

 
At April 1, 2014 at 9:53 PM , Blogger Rosanne said...

Aaah die ketting is zo gaaaf!! De rest van je outfit is trouwens ook onwijs leuk!
liefs x

 
At April 1, 2014 at 10:39 PM , Anonymous Bertine said...

ik vind je rok te gek!

 
At April 1, 2014 at 10:58 PM , Blogger Unknown said...

geweldige outfit, ik wil hem ook haha! Je rokje springt er echt super mooi uit en die ketting is lekker gek, leuk :)

 
At April 2, 2014 at 12:14 AM , Blogger c said...

mooie outfit en dat rokje is echt heel erg tof!

it takes 2 to fashion

 
At April 2, 2014 at 1:02 PM , Blogger Wendy said...

Gave look! <3

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com
www.facebook.nl/fabulousstylews

 
At April 2, 2014 at 2:15 PM , Blogger Saskia said...

Je ketting is geweldig!!!!

♥ Saskia

 
At April 2, 2014 at 6:19 PM , Anonymous Kimberly said...

Je rokje vind ik ZO leuk! Dit is helemaal wat voor mij haha. Leuk gecombineerd ook, geeft me inspiratie voor wat ik morgen ga aandoen

 
At April 2, 2014 at 7:21 PM , Blogger Unknown said...

wauw! dat rokje is prachtig!

http://www.glamorousvision.blogspot.nl/

 
At April 3, 2014 at 7:56 AM , Blogger lol said...

I'm happy I found your blog! It seems very inspiring and you look absolutely cute! :) Lovely skirt. I follow you, kisses from Poland!
http://10thjune.blogspot.com/

 
At April 3, 2014 at 6:22 PM , Blogger BAGSANDSUSHI said...

Geweldig rokje, wauw!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
At April 3, 2014 at 9:42 PM , Blogger Unknown said...

Geweldige ketting en ik zie nu pas dat het sneeuwen op je blog gestopt is haha! :) xx

 
At April 5, 2014 at 3:51 PM , Anonymous Anonymous said...

Wat een gave outfit en locatie!

 
At April 5, 2014 at 4:25 PM , Blogger LianneNicole said...

Hele mooie outfit, staat je geweldig :)

 
At April 5, 2014 at 8:27 PM , Blogger Debbie said...

Leuke outfit :)

 
At April 5, 2014 at 11:20 PM , Blogger Britt said...

Aaaahh zo leuk! Je hebt echt een leuke blog, +1 volger!

 
At April 7, 2014 at 4:07 PM , Blogger Ysanne said...

Super leuke outfit zeg! Heel nice!

 
At April 8, 2014 at 4:41 PM , Anonymous Anonymous said...

You're funny ♥

 
At April 8, 2014 at 10:28 PM , Anonymous Angela said...

Leuke outfit. Ik vind je ketting heel tof! Het is alleen geen spinosaurus. Kijk maar even op google. :)

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home