This page has moved to a new address.

HOW TO LOOK LIKE A CURTAIN

This is not another blog: HOW TO LOOK LIKE A CURTAIN

Sunday, April 6, 2014

HOW TO LOOK LIKE A CURTAIN

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Dress SheInside | Shoes Vans via OTTO | Socks Primark | Bag River Island

Weet je wat ik wel zou willen zijn? Eeeeeeeen bloemetjesgordijn, een bloemetjesgordijn. Lala lala lala lalala. "Kleed je als carnavalskraker" is de nieuwe trend voor aankomende zomer, helemaal leuk! Gaat echt hip worden, ik voel het gewoon. Dit is waarschijnlijk het minst charmante jurkje dat ik ooit gehad heb (inclusief de wanstaltige creaties waarin ik als peutertje rondhobbelde) en toch vind ik dit jurkje best wel geweldig. Het voelt een beetje als zo'n tent die je vroeger bouwde van dekens en stoelen. Groot, wijd, comfortabel en vooral heel fijn. En daarnaast vind ik het printje ook gewoon tof. (plus blote benen, woehoeeee)

Verder heb ik de afgelopen tijd de witte-sokjes-met-kantrandje die ik vorig jaar bij de Primark kocht helemaal herontdekt. Nooit geweten dat de combinatie van witte sokken en Vans zó woest aantrekkelijk kon zijn. Het is altijd zo fijn om oude kleren opnieuw te ontdekken, alsof je gratis nieuwe kleren krijgt. 

Voordat ik weer in de berg schoolboeken duik heb ik voor jullie de legendarische woorden van Wim Kersten als afsluiter:

Maar lekker rustig blijven hangen zoals een gordijn
Dat moet toch heerlijk zijn

Liefs,
 Sara

Labels: , , , , , , ,

32 Comments:

At April 6, 2014 at 10:06 AM , Anonymous Tessa | Stylish Strangers said...

Haha leuk artikel en super leuke foto's!

 
At April 6, 2014 at 10:27 AM , Blogger Amy said...

En toch is het jurkje gewoon stiekem heel erg leuk! Haha (:

 
At April 6, 2014 at 10:40 AM , Blogger amstervrouwtje said...

Suuper tof!

 
At April 6, 2014 at 11:03 AM , Blogger Unknown said...

Nou eigenlijk vind ik het jurkje gewoon heel leuk! Ik ben dol op bloemetjes. De sokjes staan inderdaad echt super schattig boven je vans. Liefs

 
At April 6, 2014 at 11:30 AM , Blogger Naomi said...

Het jurkje is echt heel erg leuk, weer heel leuk geschreven!

 
At April 6, 2014 at 12:02 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

heel leuk jurkje! ziet er goed uit bij je! liefs en een fijne zondag x

 
At April 6, 2014 at 12:57 PM , Blogger Janne said...

Je bent een leuk gordijn. Dat printje is echt geweldig :)

 
At April 6, 2014 at 1:03 PM , Blogger The orbit of Britt said...

Gaaaaf! Ik hou van dat soort jurkjes :3

 
At April 6, 2014 at 2:57 PM , Blogger Charlotte said...

Hahaa, het jurkje is misschien wel een beetje vreselijk, maar ook vreselijk leuk! hahaa, en die sokjes zijn super, heb ik ook:)
Liefs,x

 
At April 6, 2014 at 3:49 PM , Blogger Nicole van Roekel said...

Hahaha, om de titel moest ik heel hard lachen. En ik moet zeggen: je ziet er best leuk uit in een gordijn, haha! Ik vind het printje van het jurkje echt heel erg leuk en je kunt 'm goed hebben! Liefs, Nicole

 
At April 6, 2014 at 4:07 PM , Blogger Stiene Saenen said...

Oh wat staat dat jurkje je goed! :D x

 
At April 6, 2014 at 4:45 PM , Blogger Sjo - Bordeaux Bravoure said...

Haha ik vind het jurkje anders super leuk!

XO

 
At April 6, 2014 at 5:11 PM , Anonymous Anonymous said...

Hahaha die titel al! Geweldig artikel weer en ik vind het jurkje echt geweldig! Xx

 
At April 6, 2014 at 5:40 PM , Blogger Apollonia said...

Het is een enorm leuke jurk! Helemaal geen gordijn ;D

 
At April 6, 2014 at 6:26 PM , Blogger RosinaDeborah said...

Het jurkje en de combinatie met de sokjes. Super leuk!

 
At April 6, 2014 at 6:55 PM , Blogger HJ said...

Haha, ik heb hardop zitten lachen om je beschrijving van het jurkje. Ik ben trouwens echt jaloers dat jij zo dicht bij het bos woont, zorgt voor hele gave foto's altijd.

 
At April 6, 2014 at 8:45 PM , Blogger lnthw said...

Oh heerlijk, ik moet altijd hardop lachen van jouw teksten. Geweldig je jurkje ! <3 x

 
At April 6, 2014 at 10:40 PM , Blogger lol said...

You look like the most beautiful curtain in the world, haha :D I love your style!
http://10thjune.blogspot.com/

 
At April 6, 2014 at 11:04 PM , Blogger Unknown said...

Ik blijf het zeggen..je schrijft zo ontzettend leuk!! :) Heel tof jurkje trouwens. Xx

 
At April 7, 2014 at 12:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Mega schattige sokjes! :)

 
At April 7, 2014 at 2:04 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Die print is cute!

 
At April 7, 2014 at 2:19 PM , Anonymous Chiara said...

Hahah dat van Wim Kersten moet ik eigenlijk op een tegeltje hebben denk ik. Ik vind je jurkje heel leuk!! En vooral met je lieve sokjes erbij :)

 
At April 7, 2014 at 5:16 PM , Anonymous Anonymous said...

Wat een gaaf jurkje! Staat je ook super! I love it! x

 
At April 7, 2014 at 6:22 PM , Blogger Jet said...

hahaha die eerste zin maar ik vind je hem wel heel leuk staan! En je zonnebril vind ik ook heel leuk!

Liefs, Jet

 
At April 7, 2014 at 8:37 PM , Blogger Rosanne said...

Wat zie je er leuk en happy uit op de foto's. Je straalt helemaal :)
liefs x

 
At April 7, 2014 at 9:53 PM , Blogger Sara said...

Awh thanks, dat vind ik echt heel leuk om te horen! <3

 
At April 8, 2014 at 6:56 AM , Blogger Unknown said...

The dress looks really adorable on you, love the daisy print <3

http://www.vonvogue.com/
New Post: Cloudy Day
xx, Claire from Vancouver, Canada

 
At April 8, 2014 at 1:24 PM , Anonymous Anonymous said...

Super leuk!
Neem ook even een kijkje op onze blog; http://comemoda.wordpress.com/

 
At April 8, 2014 at 4:36 PM , Anonymous Anonymous said...

Haha ik moest lachen om je titel! Het gordijn staat je wel echt héél erg goed! Mooie foto's ook!

 
At April 8, 2014 at 6:30 PM , Blogger Levande said...

Prachtige outfit, erg mooi en past goed bij je. <3

 
At April 17, 2014 at 7:28 PM , Blogger Carola said...

Dat jurkje is leuk! Hij staat je ook mooi! (:

 
At April 23, 2014 at 6:08 PM , Anonymous Rowan - Rebellious yet Romantic said...

Ik vind hem heel leuk! Geweldig je vergelijking met een tent haha. Liefs

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home