This page has moved to a new address.

ILFN | WARDROBE REPORT

This is not another blog: ILFN | WARDROBE REPORT

Monday, March 24, 2014

ILFN | WARDROBE REPORT

Image and video hosting by TinyPic
Twee weken geleden kreeg ik een mailtje van I Love Fashion News, of ik het leuk zou vinden om mee te werken aan een Wardrobe Report? Ja natuurlijk! Gisteren kwam het artikel online en stiekem is het wel een beetje gek om mijn foto's op zo'n grote site te zien. Gek, maar wel heel tof! In deze post zien jullie alvast een voorproefje en voor wie benieuwd is naar het complete artikel, dat vind je HIER.

Vanavond ga ik naar het concert van You Me At Six en ik heb er zo mega ontzettend onwijs veel zin in! Gaat er toevallig nog iemand van jullie heen?

Liefs,
 Sara

Labels: , ,

16 Comments:

At March 25, 2014 at 8:12 AM , Blogger Amy said...

Zo leuk dat je dat mocht doen, het is een leuk stukje geworden en natuurlijk sowieso heel gaaf dat je foto's daar staan <3 Heel veel plezier ook vanavond!

 
At March 25, 2014 at 8:54 AM , Blogger Naomi said...

Heel erg leuk dat je dat mocht doen, heel leuk!

 
At March 25, 2014 at 9:47 AM , Blogger Made by Carlijn said...

Leuk dat je dat mocht doen. Ik vind jouw kledingstijl atijd prachtig!

 
At March 25, 2014 at 3:28 PM , Blogger Sharrel said...

Wat leuk! Ik ben jaloers op je haha. Veel plezier bij het concert vanavond!

x

 
At March 25, 2014 at 4:40 PM , Blogger ALBOE.nl said...

Wat een super leuk artikel!!

 
At March 25, 2014 at 5:35 PM , Blogger Joy | The life of Joy said...

This comment has been removed by the author.

 
At March 25, 2014 at 5:37 PM , Anonymous Joy said...

Heel leuk artikel :)

xo

 
At March 25, 2014 at 6:08 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

wat een super leuk artikel ben jaloers veel plezier vanavond
liefs! x

 
At March 25, 2014 at 10:14 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Wat een tof artikel op de site! En leuk dat je naar een concert bent geweest, hopelijk was het super!

 
At March 25, 2014 at 10:45 PM , Anonymous Mara said...

Wat leuk dat ze je gevraagd hebben! Vind het een heel leuk artikel geworden!

 
At March 25, 2014 at 10:51 PM , Anonymous Anonymous said...

Jaaaa ik kwam het artikel al tegen! Ik wilde je nog een berichtje sturen op Twitter, maar blijkbaar was je er al helemaal van op de hoogte, haha! Je hebt zó'n leuke stijl, wauw! Hopelijk was het concert leuk! Xx

 
At March 26, 2014 at 8:28 PM , Blogger Rosanne said...

Wat een leuk stukje is het geworden, en wat gaaf dat je mee mocht doen!
liefs x

 
At March 26, 2014 at 10:52 PM , Blogger Unknown said...

wauw, zó ontzettend gaaf voor je! Ziet er heel gaaf uit :)

 
At March 27, 2014 at 4:36 PM , Blogger Merel Driessen said...

Heel leuk om je kledingkast op die manier te kunnen bekijken! Ik vind dat die een erg leuke inhoud heeft. :)

 
At March 27, 2014 at 10:35 PM , Blogger HJ said...

Oh wat gaaf!

 
At March 31, 2014 at 4:18 PM , Blogger The orbit of Britt said...

Aaah gaaf! Ik heb ook al eens een ILFN wardrobe report gedaan :)

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home